با روی کار اومدن اینستا گرام و تلگرام که از قدرتمندترین مسنجرهای جهان می باشند، ارتباطات در بین افراد جامعه از قوت بیشتری برخوردار شد و خبرهای مختلف در کسری از ثانیه دست به دست و به گوش همگان می رسد.

امروزه تمام افراد مشهور ، بازیگران و سیاسمتداران از شبکه های اجتماعی استفاده کرده و سعی می کنند تا با انتشار مطالبی از کار و حرفه خود، اربتاط خود را با افراد و هوادارانشان تنگ تر و فشرده تر سازند.


آخرین پست سوشا مکانی و مطالب جدید افراد مشهور


به گزارش خبرگزاری ها؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

روناک یونسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز هوس کردم مثله قدیما کفشامو بدم عمو واکسى سر کوچه واکس بزنه خیلى خوب بود یاد بچگیم افتادم کلى با عمو درد دل کردیم از کسادى کارش گفت منم از شما چه پنهون از کارم براش گفتمو تهش فهمیدیم روزگار واسه همه گاهى سخت میگیره در ضمن عکس پاى من با دمپایى که عمو بهم تعارف کرد هم هست. شاد باشین

مطالب داغ

این روزها کسی را نمی توان یافت که از اوضاع کسب و کار خود راضی باشد از هرکس که درمورد اوضاع و احوال کارو کاسبی اش پرس وجو می کنی، سفره غمبار خود را باز کرده و چندین دقیقه در مورد خرابی وضعیت معیشتی و کاسبی خود دردو دل می کند.
مسئولین آ گوش شنوایی ندارند؟
آیا صدای واپسن ناله های کسبه و تجار را نمی شنوند ؟

احسان خواجه امیری


احسان خواجه امیری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعضی رفیقا تو زندگی خیلی برات عزیزن این اقا بمانی و خیلی دوسش دارم همین الان در حال پیاده روی...

مطالب داغ


نصرالله راداش در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک عکس بی کیفیت نوشت: عکس بیکیفیتم عالمی داره. گاهی باید اصلا جدی نگرفت


مطالب داغ

علیرضا دبیر عضو شوارای شهر تهران

علیرضا دبیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت : دوستان سلام و ادب، ممنون برای حساسیتی که نسبت به تیم مورد علاقه تون دارید و خدا رو شکر که فوتبال هنوز علیرغم ورزشگاه های خالی، هوادارهایی داره که برای زنده نگه داشتنش اینقدر پای کار و حساس هستند. به هرحال بعد از سالها پیگیری، باحمایت اعضای محترم شورای شهر، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صاحب ورزشگاه اختصاصی می شوند این مهمترین اتفاق ممکن برای شما به عنوان مالکین واقعی این دو تیم هست. از این به بعد دیگه فقط جزئیاتی مثل اینکه کدوم ورزشگاه به کدوم تیم واگذار بشه باقی می مونه که تصمیم گیری درباره اون، طبق قانون جزو مسئولیت ها و اختیارات شهرداری تهران هست. امیدوارم تصمیمی عاقلانه و منصفانه با حضور مدیران عامل هر دو باشگاه توسط شهرداری اتخاذ بشه. به امید روزی که هر دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی جای سوزن انداختن نداشته باشند
مطالب داغ
ایکاش آقای دبیر در مورد سهل انگاری و عدم پاسخگویی اعضای این شورا به پیره مردی که منجبر به خودسوزی پیره مرد 70 ساله در درون ساختمان شورای شهرتهران شدهم کمی صحبت می کرد
ایا کار این پیره مرد راه افتاد؟


ریاکاری لازمه پیش برد اهداف بسیاری از افراد جامعه

ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حکایت ما !
این تصویر حکایت همه ما است . هر کدام از ما به نحوی و به دلیلی ،از خودنمائی و ریاکاری به دور نیستیم .
برخی علماء اخلاق توصیه می کنند که در کارهایتان قدری هم مشرک باشید ! یعنی خدا را هم در کارهایتان سهیم کنید ! همه نیت و انگیزه ی شما غیر خدائی نباشد !




اینستاگرام همینه میلانی

تهمینه میلانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از ادمهای پیرامون خود بسیار می آموزیم

مطالب داغ
آخرین پست سوشا مکانی در اینستاگرام
سوشا مکانی در جدیدترین پست اینستاگرام خود نوشت: زندگی یک اتاق با دو پنجره نیست!
زندگی هزاران پنجره دارد یادم هست
روزی از پنجره نا امیدی به زندگی نگاه کردم ،
و احساس کردم میخواهم گریه کنم
و روزی از پنجره امید به زندگی نگاه کردم ،
و احساس کردم می خواهم دنیا را تغییر دهم !! عمر کوتاه است ...
فرصت نگاه کردن از تمامی پنجره های زندگی را ندارم…
تصمیم گرفته ام فقط از یک پنجره به زندگی نگاه کنم و آن هم پنجره عشق خداست...

مطالب داغ


علی انصاریان در صفحه اینستاگرام خود تولد محمد علیزاده را تبریک گفت.
انصاریان در این پست نوشت: سلام
تولدت مبارک رفیق.

امیدوارم همیشه زیر سایه پدر و مادر عزیزت موفق باشى کجا میرى
تنها که بشى میمیرى
از چى دارى همش
بهونه میگیرى
یا على ٢٤
محمد علیزاده

مطالب داغ



محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آینده ایران

نسل اول انقلاب و دولتمردان و نخبگان بهتر است به آینده ایران بیشتر بیاندیشند. موضوع بیکاری در راس مشکلات پیش روی جوانان ماست، موضوع محیط زیست و وضعیت آب و هوای ایران از مهمترین مشکلات ده سال آینده کشور است، موضوع اقتدار و امنیت کشور و ساکت و آرام ساختن منطقه از مسائل مهم نظام جمهوری اسلامی است.

باید آینده جوانان و آینده کشور و هم آینده نظام را جدی بگیریم ؛ با این مسائل سرسری برخورد نکنیم که در صورت کوتاهی دچار فاجعه خواهیم شد.





عارف لرستانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مصر،بزرگترین معبد مذهبى جهان

مطالب داغ


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی