ادرس کانال تلگرام

امروزه و با گسترش کانالهای تلگرامی، بسیاری از افراد ممکن است برای پیدا کردن کانال های تلگرام با موضوع و مطالب مورد علاقه خود دچار مشکل شوند. مجله اینترنتی " دقدقه" با 5 سال سابقه در این صفحه اقدام به انتشار بروزترین و مفیدترین کانالهای تلگرامی کرده است تا افرادی که بدنبال ادرس کانالهای تلگرام با مطالب و مضامین مختلف و مورد علاقه خود هستند تنها با جستجوی " آدرس کانال تلگرام " در گوگل، بتوانند براحتی انبوهی از بهترین کانالهای تلگرام را در دسترس داشته باشند.

برعکس عموم وبسایتها که با جستجو در گوگل امکان این وجود داشت تا براحتی بتوان وبسایت مورد نظر خودرا پیدا کرد، کانالهای تلگرامی از این مسئله مستثنی بوده و در ایندکس های گوگل جایی ندارند به همین خاطر با جستجوی واژه " ادرس کانال " تنها کانالهایی را می توان یافت که بطور پراکنده و از سوی برخی از افراد به منظور تبلیغ کانال خود در سایت یا وبلاگی معرفی شده اند. این صفحه سامانه جامعی از معرفی بهترین کانال های تلگرامی کشورمان می باشد.

آدرس بهترین کانال تلگرام

تا به امروز، میلیونها کانال کوچک و بزرگ تلگرامی در کشورمان و توسط افراد مختلف ایجاد شده است برخی از این کانالها بسیار بزرگ و مشهور بوده و بسیاری از آنها در حد یک صفحه بی ارزش با چند مطلب کپی شده از کانالهای دیگر هستند. اما برای اینکه بتوان وارد هرکدام از این کانالها شد باید آدرس دقیق این کانالها را در اختیار داشت آدرس کانالهای تلگرام معمولا دست به دست منتقل می شوند و به افراد مختلف می رسند البته بیشتر کانالهای موفق برای رشد و گسترش کانال خود اقدام به تبلیغات گسترده در سایتها و گروههای مختلف تلگرامی و اینستاگرامی می کنند و از شبکه های اجتماعی برای شناساندن کانال خود به دیگران بهترین استفاده را می برند.

پیدا کردن آدرس بهترین کانال تلگرام

این وبلاگ که یکی از پربازدیدترین وبلاگهای سطح کشور می باشد و در این صفحه اقدام به معرفی بهترین کانالهای تلگرامی کرده است مدیران کانالها با درج مشخصات کانال خود در قسمت " نظرات " در فرم پایین صفحه، از این موقعیت بهره مند می شوند که آدرس کانال آنها روزانه در دسترس چندین هزار نفر از مخاطبین این مجله قرار بگیرد.

معرفی کانال های تلگرامی در این مجله کاملا رایگان می باشد تنها برای حمایت از این مجله مدیران کانالها می بایست بنر و لینک کانال ما را در کانال خود به مدت دو روز و هر روز شش ساعت تبلیغ کنند ساعات تبلیغ 18 تا 24 شب می باشد. در صورت پذیرش این پیش شرط، مدیران کانالها می توانند مشخصات کانال خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایند تا معرفی کانال های ایشان به مانند این صفحه  صورت بپذیرد در صورتی که مدیر یک کانال علاقه ای به تبلیق و قرار دادن بنر کانال ما در کانال خود باشد می تواند با پرداخت مبلغ ناچیزی از فرصت معرفی کانال خود در این صفحه استفاده نماید. خاطر نشان می کنیم که این صفحه بصورت روزانه بالغ بر سه هزار بازدید کننده دارد که فرصت بی نظیری برای مدیران کانالها برای رشد و گسترش کانال خودمی باشد.

تمام سعی ما در معرفی کانال های تلگرام در این مجله بر این است تا بهترین و مفید ترین کانالهای تلگرامی کشور را به کاربران، مخاطبان و هم میهنان عزیزمان معرفی نماییم از این رو تنها کانالهای مجاز که اخلاق  و فرهنگ ایرانی درانها رعایت شده باشند را در این صفحه قرار خواهیم داد. قابل ذکر است که " صفحه مربوط به آدرس کانال های تلگرام " روزانه بروز رسانی شده و رفته رفته کامل تر خواهد شد.