فوت واعظ طبسی

آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی، پس از اینکه چند روز را درکمای عمیق در بیمارستان امام رضاع مشهد بستری بودند، امروز جمعه 14 اسفندماه دار فانی را وداع گفت .


واعظ طبسی دار فانی را وداع گفت

واعظ طبسی برای مدت ی طولانی به عنوان نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت رضاع در شهر مقدس مشهد فعالیت کرده است. شاید عموم افرادی که به شهر مقدس مشهد سفر کرده اند با تولیدات نان رضوی آشنایی داشته باشند این کارخانه یکی از اولین کارخانجات متعلق به آستان قدس رضوی می باشد که محصولات با کیفیتی را تولید می کند شایان ذکر است که چند ده کارخانه و موسسه کوچک و بزرگ زیر مجموعه آستان قدس رضوی می باشند که در راستای خدمت رسانی هموطنان و آبادانی کشور فعالیت می کنند. آیت الله واعظ طبسی در طی این سالها بر چگونگی فعالیت این موسسات نظارت داشته اند.


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، آیت الله عباس واعظ طبسی؛ تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بامداد جمعه در بیمارستان امام رضا (ع) دار فانی را وداع گفت.

وی عصر روز جمعه هفتم اسفند ماه بر اثر مشکل تنفسی بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) در مشهد مقدس منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت و پس از یک هفته دار فانی را وداع گفت. در طی این روزها مقامات کشوری و روحانیون از جمله، هاشمی رفسنجانی، فرزند رهبر انقلاب جناب آقای مجتبی خامنه ای و دیگر اشخاص مشهور کشوری به عیادت ایشان شتافتند.


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی