مستر بین در پای صندوق رای


به گزارش خبرگزاری ایسنا، انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان با حاشیه های بسیاری همراه بود.
این حواشی شامل شرکت افراد با ظاهری متفاوت و صحبت های انجام شده از سوی برخی از دولتمردان ویا نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی صورت ایجاد شده است.بسیاری از چهره های سیاسی و غیرسیاسی در حوزه های گوناگون اخذ رای حاضر شده و آرای خود را در صندوقها انداختند.یکی از جالبترین افراد شرکت کننده در پای صندوق های رای، فردی بود که خود را مستربین معرفی کرده بود.

حضور مستربین درپای صندوق رای گیری


علوی وزیر اطلاعات، هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی دبیر مجمع، ظریف وزیر خارجه، ناطق نوری، قالیباف شهردار تهران، حداد عادل نماینده مجلس، سردار دهقان وزیر دفاع، سید حسن خمینی، ابتکار رئیس سازمان محیط زیست، موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات، مرتضی طلایی عضو شورای شهر و ... از جمله چهره هایی بودند که حضورشان مورد توجه خبرنگاران و عکاسان بود.شایان ذکر است که مهدی کروبی نیز در محل حصر خانگی خود، رای خود را به صندوق انداخت اما گفته می شود که میرحسین موسوی هنوز رای نداده است.مهدی کوچک زاده نماینده مجلس نهم از جمله شخصیت‌هایی بود که برای لحظاتی حوزه اخذ رای حسینه ارشاد را با حضورش تحت تاثیر قرار داد.کوچک‌زاده هنگام حضور در حسینیه ارشاد برای لحظاتی با شعارهایی از جمله "ته صف ته صف" مواجه شد .

کوچک زاده با ورود به محوطه مسجد ارشاد، با هجوم سوال های تمام نشدنی مردم و خبرنگاران مواجه شد وی با موج مردمی شکل گرفته پیرامون خود وارد "بن بست ارشاد" یعنی کوچه کناری حسینیه ارشاد شد . وی پس از پیمودن چندین قدم در این بن بست، کنار دیواری نرده ای ایستاد و با سوالات پی در پی مردم مواجه شد؛ سوالاتی درباره عملکرد اصولگرایان در مجلس نهم، کارنامه اقتصادی احمدی نژاد و ... که کوچک زاده به برخی از آنها پاسخ های کوتاه داد.کوچک‌زاده سوال دیگری درباره اینکه چرا در مجلس با احمدی نژاد مخالفت نمی کرده را هم بی پاسخ گذاشت. کوچک زاده در ادامه به مشکلات اقتصادی یک خانم حاضر در بین تجمع گوش فرا داد و در ادامه گفت: "خوب شد ما امدیم تا درد و دلهای شما را بشنویم البته این حرفها را باید به آقای رئیس جمهور بزنید ". وی از پاسخ به بسیاری از سوالهای مردم و خبرنگاران تفره رفته و در مورد انها سکوت می کرد سوالی که مطرح می شود این است که این افراد زمانی به نمایندگی از همین مردم به مجلس راه پیدا کردند در ان زمان ساعت های زیادی را برای سخنرانی و نزدیک شدن به مردم صرف می کردند تا رای لازمه را برای ورود به مجلس کسب کنند از صرف هزینه های هنگفت تبلیغاتی گرفته تا برگزاری مراسم سخنرانی های چند ساعته در مناطق مختلف شهر

حالا چه شده است که حتی حاضر نیستند دقایقی را به درد و دل های مردم گوش فرا دهند؟ مگر از ان زمان تا کنون چه چیزی تغییر کرده است بجز انکه دیگر این آقایان به رای مردم نیاز ندارند؟

چرا باید برای شنیدن درد و دل های یکی از این افراد، با تعنه عنوان کند که " خوب شد که ما آمدیم تا به درد و دل های شما گوش دهیم" کوچک زاده نهایتا تصمیم گرفت سوار بر ماشین خود شده و محوطه حسینه ارشاد را ترک کند، اما در حین سوار شدن به خودروی خود سوال دیگری را هم درباره اینکه چرا در حسینیه ارشاد رای نمی دهد و می خواهد این محل را ترک کند، گفت: من در بهشت زهرا (س) رای خود را به صندوق انداختم و تنها به دلیل مشاهده حضور مردم و شنیدن صحبتهای آنها به حسینیه ارشاد امدم. آقای کوچک زاده اگر چنین است، چرا دقایقی را در کنار همین مردم سپری نمی کنید؟


در جریان انتخابات امروز، برخی هموطنانمان هم بودند که بالباس محلی در انتخابات حضور یافته بودند.

مستر بین و رای دادن

فردی هم با ظاهری بسیار شبیه به "مستربین" شخصیت طنز انگلیسی در صف رای گیری حاضر شده بود که توجه بسیاری را به خود جلب می کرد خصوصا اینکه "تدی" خرس معروف را هم به همراه داشت.


حمید فرخ نژاد و محمود عزیزی که البته خودش کاندیداست نیز از بازیگرانی بودند که امروز برای رای دادن در حسینیه ارشاد حاضر شدند.

محسن رضایی هم که بااستفاده از گوشی موبایلش فهرست داوطلبان را در برگه تعرفه می نوشت باعث جلب توجه عکاسان و خبرنگاران شد.

رای دادن مستربین

حاشیه انتخاباتی جالب توجه امروز مربوط به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق بود.

رئیس جمهور سابق کشورمان ساعت 14:10 امروز به منظور شرکت در انتخابات در مسجد جامع نارمک حضور پیدا کرد.

در ابتدای ورود احمدی‌نژاد به مسجد، محافظان او به صورت ویژه رئیس جمهور سابق کشورمان را اسکورت کردند و در این پروسه، عکاسان و تصویربرداران نیز تصاویر و عکس‌های خود را از حضور رئیس جمهور سابق گرفتند.

رئیس جمهور سابق کشورمان برای حضور در پای صندوق رای در صف ایستاد و با مردم گفتگویی صمیمانه داشت. یک نفر جلوتر از رئیس جمهور سابق کشورمان شهروندی بود که با دختر کوچکش آمده بود و در این پروسه احمدی‌نژاد از او پرسید فرزند شما هم برای انتخابات آمده و آن شهروند در پاسخ به احمدی‌نژاد گفت: بله و در پاسخ، رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: بچه‌ها پاک و معصوم‌اند.

احمدی‌نژاد سپس با متصدیان صندوق‌های رای گفتگویی صمیمانه داشت و پس از ارائه شناسنامه خود برای رای دادن گفت: شناسنامه‌ام جدید است و کارت ملی هم آورده‌ام تا دوقبضه شود.

رای دادن میرحسین موسوی

سپس رئیس جمهور سابق کشورمان با تک‌تک دست‌اندرکاران انتخابات در مسجد نارمک احوال‌پرسی و گفتگو کرد و با آنها خداقوت گفت. احمدی نژاد با خبرنگاران گفتگو نکرده و تنها به سمت دریافت تعرفه رای رفت.

پس از اینکه احمدی‌نژاد شناسنامه و کارت ملی خود را برای رای دادن ارائه کرد و برگه‌های تعرفه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را دریافت نمود، متصدی صندوق به احمدی‌نژاد شیرینی تعارف کرد و رئیس جمهور سابق کشورمان هم در پاسخ گفت: مبارک است.

احمدی‌نژاد پس از دریافت برگه‌های تعرفه به سمت یک میز در منتهی الیه مسجد رفت تا برگه‌های تعرفه را پر کند و به نامزدهای مورد نظرش رای دهد که در این پروسه عکاسان شروع به عکس گرفتن کردند که گفته شد عکس نگیرید و مراعات کنید. عکسان نیز عقب رفته و دیگر عکس نگرفتند

پس از اینکه احمدی‌نژاد نامزدهای مورد نظر خود را بر روی برگه کاغذ نوشت، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به سمت او رفت و به وی گفت: آقای دکتر با باشگاه مصاحبه نمی‌کنید؟ که رئیس جمهور کشورمان در پاسخ اظهار داشت: امروز بطور کلی مصاحبه نمی‌کنم امروز بازار سلفی‌گرفتن با رئیس جمهور سابق کشورمان داغ داغ بود و مردم و اصحاب رسانه با محمود احمدی‌نژاد سلفی گرفتند.

پس از آنکه احمدی‌نژاد رای خود را به صندوق انداخت، در حال ترک تدریجی مسجد نارمک بود که یکی از شهروندان با ارائه درخواستی از او طلب کمک کرد و احمدی‌نژاد در پاسخ شماره‌ای به او تحویل داد و گفت که پیگیر باشد.خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ابتدای مسیر گام به گام با احمدی‌نژاد حرکت کرد و دائما از او درخواست مصاحبه داشت که احمدی‌نژاد پس از آنکه سماجت خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان را دید، گفت: "اول بیا تو را ببوسم" سپس خبرنگار باشگاه خبرنگاران را بوسید.نهایتا احمدی‌نژاد پس از آنکه رای خود را به صندوق انداخت و با اصحاب رسانه و مردم گفتگو داشت، پیاده به سمت منزل رهسپار شد.


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی