اختراع یک وسیله نقلیه که قادر است رواز کند توسط یک لوله کش، در روز گذشته و در شبکه های اجتماعی جنجال برانگیز شد. با دیدن این وسیله نقلیه، بسیاری از افرااد تقاضای خرید ان را به این لوله کش دادند.

ساخت هواپیما توسط لوله کش

مخترع، کالین فرز یک دوچرخه پهپادی ساخته است و در مورد آن گفته که این عصبانی‌کننده‌ترین چیزی است که تا به حال رانده‌ام.
به نقل از مجله خبری دقدقه، یک مخترع تازه کار به آرزوهای خیلی از انسان‌ها پاسخ داد و از یک هاوربایک رونمایی کرد که می‌تواند پرواز کند. او عنوان کرده است که از کودکی آرزو داشته تا خودش وسیله ای را بسازد که توانایی پرواز کردن را داشته باشد.کالین فرز که سابقا یک لوله‌کش بوده است در کانال یوتیوب خود از یک وسیله نقلیه جدید به نام هاوربایک رونمایی کرد.

این وسیله نقلیه جدید قادر است که از موانع مختلف مانند رودخانه‌ها و زمین های مختلف عبور کند. کالین فرز، پس از اینکه کار ساخت دوچرخه عجیب خود را به اتمام رساند، تصاویری از آن را در یوتیوب قرار داد و کلی در مورد اختراع خود پز داد وسیله پرنده کالین فرز، به اندازه ای جالب بود که عده زیادی به این وسیله علاقه مند شدند و حاظر به پرداخت مبالغ خوبی در ازای خرید این وسیله را به او کردند که با جواب منفی کالین فرز روبرو شدند.
معمولا مخترعان، اختراع خود را بمانند فرزندان خویش دوست داشته و براحتی حاظر نمی شوند که اختراع خود را به فروش برسانند.

این وسیله نقلیه یا به اصطلاح هاوربایک صندلی ندارد اما بدنه و فرمان آن چنان قدرتمند هستند که یک فرد بالغ را از زمین بلند کنند و به پرواز در بیاید.

کالین فرز می‌گوید که اختراع او درست مانند یک هاوربرد قادر به جابجایی به عقب و جلو و به طرفین به کمک تغییر جهت بدن می‌باشد.