مهراوه شریفی نیا بازیگر ۳۴ ساله کشورمان فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا ،  در مصاحبه جدیدش در مورد فعالیت پدی و مادرش در یک گروه سیاسی خاص در زمان انقلاب افشاگری کرد . مهراوه شریفی نیا در سریال های متعددی ایفای نقش کرد .  سریال " کیمیا " آخرین سریالی بود که اخیرا پخش آن از شبکه دو سیما به اتمام رسید . 


مهراوه شریفی نیا



افشاگری مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در مصاحبه اخیرش ضمن بحث درباره فعالیت های هنری خود،  درباره بیزاری اش از سیاست سخن گفته و ریشه آن را هم زندانی بودن پدر و مادر خود در دوران کودکی وی دانسته است!


بازیگر سریال معمای شاه  گفت: کلا من یک آدم سرخورده سیاسی هستم. در دوران کودکی من، بابا و مامان با سیاست درگیر بوده اند و بابتش چند سال زندان بوده اند. بعد اتفاقی که می افتد این است که انقلاب می کنی، فکر می کنی فلان می شود و نمی شود.گویا اشاره مهراوه به زندانی شدن والدینش بابت سیاست، نه سیاست به مفهوم امروزی اش که در معنای دهه شصتی آن است که به عضویت والدینش در سازمانی که پس از درگیری های مسلحانه سال های ابتدای دهه شصت منافقین نام گرفتند، باز می گردد. بازیگر سریال های متعدد تلویزیون ادامه داد: همه جای دنیا همین است. بخاطر همین رفتم تاریخ خواندم. ایده آل های انقلاب که هیچ کجای دنیا پیاده نمی شود.


وی افزود : من نه آنقدر سواد سیاسی دارم، نه از پشت پرده خبر دارم و کلا از سیاست خوشم نمی آید. از آن لیست امید هم فقط ۳ نفر را می شناختم. بخاطر زدو بندهایی که در پشت پرده ساسیات صورت می گیرد همیشه از سیاست فراری بوده ام به همین خاطر سعی می کنم خودم را درگیر آن نکنم.


مهراوه شریفی نیا در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره رای دادید بیان داشت: نه. مهراوه در پاسخ به اینکه جزو ۵۰ درصد خاموش بودید اظهار داشت: بله…

این بازیگر در چرایی این رای ندادن گفت: حوصله صف ندارم. یک بار سال ۸۸ رای دادم. این بار شناختی نداشتم و فرصتی هم نبود که بروم شناخت پیدا کنم.

او ادامه داد: این دوره هم تا ساعت ۶ بعدازظهر مردد بودم که بروم یا نه. شاید هم چون کسی اطرافم نبود تشویقم کند رای ندادم. بعد فکر کردم بروم فقط به خبرگان رای دهم.مهرواه شریفی نیا که بازی و بخصوص گریم ظاهر و صورت او در سریال کیمیا، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است در این باره اضافه کرد، بسیاری از افراد در مواجه با من از گیریم انجام شده در سریال کیمیا بر روی صورتم از من ایراد می گیرند البته شاید حق دارند .



برای عضویت در داغ ترین و جدیدترین مطالب تفریحی و سرگرمی روز بر روی عکس زیر کلیک کنید .


کلاه فرنگی