عدل فردوسی پور


عادل فردوسی پور، مجری محبوب و مشهور شبکه سه ای که یکی از پربیننده ترین و جنجالی ترین برنامه های تاریخ تلویزیون را مجری گری می کند، ادعا کرد که فردی بخاطر شباهت ظاهری بسیار زیادش به وی، خود را در محافل عمومی بردار دوقولوی وی معرفی می کند.

برادر دوقلوی قلابی عادل فردوسی پور

مجری مشهور برنامه تلویزیونی 90 به دلیل اینکه فردی با شباهت ظاهری به وی در مراسم مختلف حضور پیدا می کند، به نیروی انتظامی شکایت کرد.
فردوسی پور ماجرا را این طور تعریف کرده بود: « به من گفتند برادرت در مراسم ها برنامه اجرا می کند! می دانستم برادرم اهل رفتن به این برنامه ها نیست. آن سال ها درس می خواند. به نیروی انتظامی شکایت کردم. گفتند هر وقت خبردار شدیم که جایی برنامه ای اجرا می کند، خبرت می کنیم که بیا. یک شب زنگ زدند که در رستوران تالار هوایی رو به روی پارک ارم است و دارد برنامه اجرا می کند. من هم رفتم . اتفاقا خیلی شبیه من بود و  التماس می کرد و می گفت اشتباه کرده است.
عادل فردوسی پور بعد از عذرخواهی طرف، دیگر پیگیر ماجرا نشده بود و به هر حال دیگر خبری از برادر تقلبی اش نشد."
اما طرف دیگر ماجرا اینجاست که وقتی  ساعاتی قبل از عادل فردوسی پور در این باره سئوال کردیم
گفت:موضوع این فرد آنقدر مهم نبود و من حتی از وی شکایت هم نکردم ضمن اینکه از این داستان خیلی وقت گذشته است و این که من شکایت کردم صحت ندارد."
یک خبرتاریخ گذشته نشان می دهد این روز ها فضای مجازی می تواند هر کسی را طعمه کلیک های خود کند.
عادل فردوسی پور، یکی از بهترین و شریف ترین مجری های تلویزیون می باشد که سعی می کند سالم زندگی کرده و از زدو بندهای معمول دوری کند انصاف نیست که با خبرهای اینچنینی، برای این مجری توانا و دوست داشتنی حاشیه درست کنند.

عادل فردوسی پور، بعد از شرکت در برنامه خندوانه و بخاطر رفتار خاکی و صادقانه اش ، همچنین بازگو کردن خاطرات زیبای خود در بین مردم از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار گشته است.

بعد از بازداشت سوشا مکانی و ضد و نقیض های فضای مجازی در مورد دلایل دستگیری اش به نظر میرسد فضای مجازی به کسی رحم نمیکند و حتی به قیمت خبر های سوخته و غیر واقعی فقط به دنبال جولان در عرصه رسانه اند .



جدیدترین ها

جدیدترین عکس های بازیگران به همراه همسرانشان

عکس بدون حجاب رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه GEM

جشن تولد همسر زیبای رضا صادقی + عکس

لباس 40 میلیون تومانی جنیفر لوپز

اقدام تلافی جویانه عربستان بر علیه ایران




جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی