عکسنوشته

برای امدنت لحظه شماری میکنم

 من خزون دلم و با تو بهاری میکنم

نمیذارم تو دلم عشق تو هرگز بمیره

فراموشی تو رو از حافظه ی من بگیره

فاصله می خواد منو خسته و دلگیر بکنه

دلمو برنجونه از عشق تو سیر بکنه

می خواد کمرنگ بکنه خاطره های رنگی مو

تا که بد جلوه بده عشق به این قشنگی مو

اما من عاشقتم از عشق تو سیر نمی شم

پای عشقت میمونم خسته و دلگیر نمی شم

لحظه ها پر میزنن با چه شتابی می گذرن

دم به دم رو به جلوعقربه ها رو می برن

می خوان کاری کنن تا تو رو از من بگیرن

تا که من دست نکشم انگاری از رو نمیرن

اما تو خوب میدونی که من فقط یار توام

هنوزم کنج قفس دلخوش دیدار توام

چش به راهت می مونم تا که تو از راه برسی

نمیذارم تو دلم جات بگیره هیچ کسی

بگذار ان باشم که با در کوهسار گام بر می دارد

بگذار ان باشم که با تو در گلزار گل میچیند

بگذار کسی باشم که احساس درون با او میگویی

بگذار کسی باشم که بی دغدغه با او سخن میگویی

بگذار کسی باشم که در غم سوی او می ایی

بگذار کسی باشم که در شادی با او میخندی

بگذار کسی باشم که به او عشق می ورزی

عکس نوشته

عکس های بسیار زیبای کریسمس

عکسنوشته زیبا

عکس های بسیار زیبای کریسمس

عکس نوشته زیبا