دور برگشت لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه آغاز شد که تیم صالحین ورامین قرار بود از ساعت 17 در خانه والیبال تهران به مصاف پارسه تهران برود که در این مسابقه حاضر نشد و با شکست فنی روبرو شد.در پی این اتفاق سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که تیم صالحین ورامین بر اساس آئین نامه سازمان لیگ به دلیل دو شکست فنی از رقابت های لیگ برتر حذف شد.

بعد از حذف صالحین ورامین از لیگ برتر؛/ چه کسی تیم ستاره ها را از والیبال حذف کرد؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مجله فرهنگی خبری نفس های سرکش دیروز یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ والیبال ایران رخ داد جایی که تیم صالحین ورامین با ستاره هایی مثل امیر حسینی، حمزه زرینی، احسن شیرکوند، محمد محمدکاظم، سعید مصطفی وند، حسام بخششی و بسیاری دیگر که تمامی آنها سابقه قهرمانی در ایران و آسیا را به همراه تیم هایشان دارند بازیکن آزاد اعلام شدند تا این تیم پرطرفدار از جریان لیگ برتر کنار برود. صالحین بنا به اساس نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال دومین غیبت خود را هم تجربه کرد تا از دور رقابت ها کنار گذاشته شود. تیمی که دو فینال لیگ برتر، یک قهرمانی در ایران و یک قهرمانی در آسیا را تجربه داشت حالا دیگر اجازه بازی در لیگ را ندارد و مجموعه ای که دو سال گذشته در جام باشگاه های جهان بود حالا حق بازی کردن در لیگ ایران را هم ندارد.

اعضای هیات مدیره و موسسان این تیم هزینه ای را برای اداره نماینده ورامین در لیگ برتر مهیا کرده بودند که به گفته آنها این مبلغ در حساب شهرداری این شهر بود اما مبلغی که از فرماندار به حساب شهرداری واریز شده بود بر اثر اختلاف نظرهایی به حساب تیم والیبال شهر واریز نمی شد که پایان آن حذف آنها از لیگ بود.

سالن شهید گل عباسی ورامین هر هفته میزبان بیش از 4 هزار تماشاچی بود که یکی از پرشورترین سالن های لیگ را تشکیل می دادند و حالا آنها بر اثر اختلاف نظر مسولان شهر دیگر تیم پرافتخار و محبوب خود را نخواهند داشت. صالحین ورامین با تمام ستاره و افتخاراتش از لیگ والیبال حذف شد تا یکی از تلخ ترین اتفاقات والیبال ایران و شهر ورامین رقم بخورد.