تلویزیون ال ای دی سه بعدی هوشمند  55 اینچ ال جی مدل LG LED 55lf65000  3D SMART TV

نقد و بررسی و مشخصات و قیمت و خرید آنلاین تلویزیون ال ای دی سه بعدی هوشمند ال جی مدل LG LED 55lf65000  3D SMART TV  در فروشگاه اینترنتی یکنام

 در این روزها با وجود تکنولوژی های متفاوت و قیمت های مختلف نیز خرید تلویزیون کاری بسیار سخت شده است.مدل 55 اینچ ارائه شده از سری lf65000 شرکت ال جی یکی با داشتن قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و هم چنین قابلیت تلویزیون هوشمند و قیمت کاملا مناسب خود یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار به شمار می رود. این تلویزیون با داشتن ابعاد 55 اینچ  لذت تماشای تصاویر در ابعاد بزرگ را برای شما فراهم می کند و با داشتن یک گیرنده دیجیتال داخلی ، جدید ترین شبکه های صدا و سیما را در اختیار شما می گذارد. کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای این تلویزیون FULL HD است که برابر با رزولوشن تصویر 1080*1920 است . با کمک این قابلیت نیز جدید ترین فیلم های بازار در این تلویزیون با حداکثر کیفیت ممکن قابل نمایش است. بهره گیری از انطباق تصویر 500 هرتزی در این تلویزیون باعث می شود به هیچ عنوان شاهد تاری تصاویر نباشید . مجموعه کاملی از پورت های ورودی شامل 3 پورت HDMI و 2 پورت USB و ورودی های کامپوننت و کامپوزیت و خروجی های هدفون و خروجی صدا نیز هرگونه ارتباطی با تلویزیون را ممکن می کند. در ادامه این مقاله با کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام همراه باشید تا بتوانید با ابعاد مختلف این تلویزیون آشنا شوید.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون LG LF65000

اصلی ترین و بارز ترین مشخصه ای که یک خریدار LED در زمان خرید باید به آن توجه کند کیفیت ساخت LED است. تلویزیون به دلیل گرانی ابزاری نیست که بخواهیم آن را در عرض چند ماه یا یکی و دو سال عوض کنیم . بنابراین باید در زمان خرید به مقوله کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار توجه کنیم تا بتوانیم خریدید هوشمندانه داشته باشیم و محصولی با طول عمر مناسب تهیه نماییم . تلویزیون هوشمند و سه بعدی ال جی مدل 55lf65000   دارای بدنه ای بسیار مستحکم و مقاوم است . کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام برای بررسی مقاومت بدنه این تلویزیون آن را تحت تست ضربه قرار دادند. در طی این تست این مدل توانسته است ضربات نسبتا شدید را به خوبی دفع و کنترل نماید. بنابراین می توانید به خوبی به بدنه این تلویزیون و استحکام آن اعتماد نمایید .

پایه های استفاده شده در مدل 3D و SMART ال جی 55lf65000   به خوبی می تواند وزن تلویزیون را تحمل و تعادل آن را حفظ نماید. این پایه ها از دو قسمت مجزا و البته کاملا مشابه تشکیل شده اند که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته و تلویزیون را در میان خود حفظ می کنند. این پایه ها از پلاستیک فشرده ساخته شده اند و با روکشی فلزی و نقره ای رنگ زیبایی و جلوه خاصی پیدا کرده اند. این پایه ها در مجموع 4 سانتی متر به ارتفاع تلویزیون اضافه می کنند . رنگ این پایه ها کاملا مشابه با رنگ بدنه تلویزیون است و این هماهنگی زیبایی تلویزیون را دو چندان کرده است.

قاب حاشیه ای ال ای دی 55 اینچ ال جی مدل lf65000   دارای ضخامت بسیار کمی است. این قاب در قسمت های چپ  و راست و بالا ضخامت بسیار کمی دارد به گونه ای که در حالت معمولی نیز چندان متوجه آن نمی شوید . قاب پایینی نیز به دلیل قرار گرفتن لوگوی ال جی و هم چنین سنسور نوری دارای ضخامت بیشتری است. رنگ نقره ای این قسمت نیز تلویزیون را کاملا در چشمان شما جلوه گر خواهد کرد. ضخامت قاب اصلی تلویزیون در حد بسیار مناسبی است و در مقایسه با سایر تلویزیون های ارزان قیمت و میان رده بازار یکی از بهترین ها به شمار می رود.

محل قرار گیری پورت های تلویزیون در پشت آن است. در این قسمت شاهد حضور 3 پورت HDMI و 2 پورت USB و ورودی های کامپوننت و کامپوزیت و خروجی های هدفون و خروجی صدا هستیم. این پورت ها به خوبی مجموعه کاملی از ورودی ها و خروجی ها را در این تلویزیون رقم زده اند و برای اتصال ابزار و وسایل جانبی خود به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. اما مساله اصلی در این بخش قرار گرفتن تمام ورودی ها در پشت تلویزیون است. در واقع اگر ال جی یک پورت HDMI و یک USB را در کناره های تلویزیون قرار می داد کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام می توانستند بیشترین نمره ممکن را در این قسمت به ال ای دی خوش قیمت55lf65000    بدهند .

کیفیت تصویر ال ای دی 55 اینچ LF65000

ال جی برای ساخت ال ای دی هوشمند و سه بعدی 55 اینچ مدل 55lf65000GI     خود از پنل های ال ای دی بهره برده است . این پنل ها رایج ترین نوع پنل ها در تلویزیون ها هستند و بیش از 85 درصد از تلویزیون های بازار از این پنل بهره می برند. کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای این تلویزیون FULL HD است. در واقع رزولوشن تصویر در این مدل 1080*1920 است که باعث می شود شما بتوانید از بهترین کیفیت قابل استفاده در بازار بهره مند شوید. برای تست میزان توانایی این قابلیت ، کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام از تعدادی تصویر و فیلم با همین کیفیت بهره برده اند. با بررسی نتایج بدست آمده مشخص شد که این تلویزیون به خوبی از عهده پخش این تصاویر بر می آید. لازم به ذکر است که کیفیت FULL HD بهترین کیفیتی است که می توانید از آن بیشترین بهره را ببرید . اکثریت قریب به اتفاق فیلم های موجود در بازار با این کیفیت هستند و هم چنین تمام شبکه های تلویزیونی نیز نهایتا با کیفیت HD هستند. بنابراین شما به چیزی فراتر از این کیفیت نیاز نخواهید داشت.

شرکت ال جی با استفاده از سرعت انطباق تصویر 500 هرتزی در این تلویزیون همه منتقدان تلویزیون را متعجب کرده است. در این رده قیمتی و در بین تلویزیون های میان رده بازار ، اکثریت قریب به اتفاق تلویزیون ها دارای سرعت انطباق 100 هرتزی و نهایتا 200 هرتزی هستند. اما تلویزیون ال جی مدل55lf65000      با استفاده از سرعت 500 هرتزی به خوبی نیاز شما را در دیدن و پخش فیلم های سریع برطرف می کند. در هنگام پخش فیلم های سریع ، در صورتی که تلویزیون شما توانایی اتصال تصاویر را در زمان مطلوب نداشته باشد ، مشکل تاری و کشیدگی تصویر پدید می آید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام برای تست این قابلیت از تعدادی از فیلم های ورزشی مانند مسابقات اتومبیل رانی بهره برده اند . خوشبختانه در این بخش نیز ال جی به خوبی عمل کرده است و نمره بسیار خوبی دریافت می کند.

کیفیت رنگ ها و کنتراست در این مدل خوش قیمت شرکت LG بسیار خوب و مناسب است و شاهد تصاویری کاملا زنده و طبیعی هستیم. غلظت رنگ در این مدل کاملا مناسب و متعادل است و خبری از غلظت بی رویه رنگ ها نیست. در صورتی که از میزان روشنایی یا غلظت رنگ راضی نباشید نیز می توانید با کمک بخش تنظیمات پیشرفته تلویزیون به سرعت به رنگ دلخواه خود دست پیدا کنید.

قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی یا 3D دیگر مولفه و ویژگی بارز مدل 55lf65000      شرکت LG است. با کمک عینک های مدل ACTIVE قرار گرفته در این تلویزیون می توانید لذت تماشای تصاویر و فیلم های سه بعدی را با سایر اعضای خانواده خود شریک شوید. وزن مناسب عینک ها باعث می شود در دراز مدت خسته نشوید . هم چنین عمق تصاویر در این مدل بسیار مناسب است و حتی اگر تصاویر سه بعدی را در تلویزیون های مختلف تجربه کرده باشید ، از دیدن آنها در این تلویزیون نیز لذت خواهید برد.

 

 

تلویزیون هوشمند یا SMART ال جی مدل LF65000GI  

استفاده از قابلیت تلویزیون هوشمند در مدل lf65000    این قابلیت را فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از اینترنت بی سیم و WI – FI  به اینترنت متصل شوید و در ابعاد 55 اینچ لذت وبگردی را تجربه کنید. با استفاده از شبکه سرگمی و نرم افزار ال جی نیز می توانید از انبوهی از نرم افزار ها و بازی های این شبکه بهره برده و اوقات فراغت خود را به بهترین نحو ممکن پر کنید. قابلیت آپدیت این تلویزیون نیز باعث می شود تا در بخش تلویزیون هوشمند شما تا سالیان سال از خرید تلویزیونی جدید بی نیاز شوید و بتوانید تلویزیون خود را بروز نگه دارید .

کیفیت صدای ال جی 55LF65000GI

دو اسپیکر 10 واتی استفاده شده در این تلویزیون در مجوع خروجی 20 واتی را برای این تلویزیون رقم زده اند. کیفیت و وضح صدای خروجی از تلویزیون بسیار مناسب است ولی قدرت صدا چندان بالا نیست . این نکته قابل ذکر است که در تلویزیون های امروزی دیگر خبری از صدایهای بلند نیست و تمرکز تولید کنندگان بر روی تولید تلویزیون هایی با صدای واضح و با کیفیت است . بنابراین اگر خواهان صدایی بلند هستید بهتر است به سراغ یک سینمای خانگی بروید .

نتیجه برای خرید 55 اینچ LF65000

تلویزیون ال ای دی سه بعدی هوشمند ال جی مدل LG LED 55lf65000GI  3D SMART TV   با استفاده از قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و تلویزیون هوشمند و کیفیت FULL HD و هم چنین سرعت انطباق تصویر 500 هرتزی یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار در رده قیمتی ارزان قیمت و تلویزیون های میان رده است. از دید کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام این مدل یک سر و گردن از رقبای هم قیمت خود بالاتر است. بنابراین اگر به دنبال خرید تلویزیون در این بازه قیمتی هستید حتما مدل 55lf65000   را مدنظر داشته باشید.

اگر قصد خرید ال ای دی را دارید شما می توانید یا به صورت مستقیم وارد لینک زیر شوید و یا اینکه ابتدا وارد سایت ما به ادرس اینترنتی شوید و سپس از قسمت منوهای بالای سایت منوی تلویزیون TV را انتخاب کنید و سپس قسمت ال ای دی LED و سپس برند ال جی LG را انتخاب نمایید و بعد از ان به دنبال تلویزیون 55 اینچ LF65000GI بگردید و اگر قیمت ال ای دی مورد نظر را پسندیدید می توانید ان را برای خود سفارش دهید و برای خرید خود بر گزینید و سپس در همان روز و در دو ساعت بعد تحویل بگیرید و یا اگر در شهرستان هستید فردا درب منزل خود تحویل بگیرید.