سامسونگ

تلویزیون ال ای دی اسمارت سه بعدی سامسونگ مدل Samsung LED 55J6490 3D SMART TV

سامسونگ یک کمپانی شهرت یافته در عرصه تولید لوازم صوتی و تصویری است. بررسی های کارشناسان تیم فروشگاه شان می دهد علت شهرت این کمپانی اول از همه به علت گوناگونی محصول و دوم بازه قیمتی مناسب در محصولات است.

همانطور که گفته شد خرید از این برند به علت گوناگونی محصولات زیاد است و در واقع سامسونگ به دنبال ارایه مدل های مختلف تلویزیون های ال ای دی است تا با ایجاد یک ویترین رنگارنگ و کاربردی و همه جانبه مشتریان بتوانند انچه که دنبالش هستند را پیدا کنند.

سال هاست سامسونگ رتبه اول در فروش تلویزیون های مختلف مانند ال ای دی و پلاسما را در دست دارد. امسال نیز با روانه کردن سری J  سامسونگ بازار را دگرگون کرد و بازهم با فروشی عالی توانست رتبه خود را حفظ کند.یکی از تلویزیون هایی که همراه با سری j  به بازار آمد H6490 است. این مدل یکی از پر فروش ترین ها محسوب می شود و قابلیت SMART و 3D هم از دیگر ویژگی های این تلویزیون خوش قیمت است که در کل قیمت تلویزیون سامسونگ J6490 بسیار عالی هم می باشد.

کارشناسان فروشگاه  قصد دارند تا در این نقد و بررسی برای شما این تلویزیون 55 اینچ را به طور کامل معرفی کنند تا بتوانید انتخابی صحیح داشته باشید. با ما همراه شوید!

 

طراحی تلویزیون ال ای دی 55J6490

Samsung به عنوان یکی از برند های شناخته شده جهان، که محصولاتش زبان زد است، باید بتواند محصولات خود را با برترین کیفیت ارایه دهد. کمپانی سامسونگ در ساخت این تلویزیون سامسونگ 55 اینچ هم با وسواس خاصی عمل کرده است و توانسته با طراحی ظاهری زیبا چشم خریدار و بیننده را به خود خیره کند. 55J6490 نام این تلویزیون ال ای دی است. سامسونگ در طراحی ظاهری تلویزیون 55 اینچ خود بسیار تلاش کرده تا جایگزین کنج های تیز برای شما با ایجاد کنج هایی منحنی ، بر زیبایی طرح بیفزاید همچنین در طراحی Stand یا همان پایه تلویزیون سعی شده با عمل کردن یک ایده نیم دایره ای پایه ای دو تکه را با شیوه ای جذاب در دید بیننده یک تکه نشان دهد که این امر بسیار در ظاهر و قاب تلویزیون اسمارت J6490 تاثیر گذار خواهد بود.

جنس پایه تلوزیون ال ای دی سری j سامسونگ از یک نوع پلاستیک مرقوب به همراه روکش نقره فام است.

در این تلویزیون خوش قیمت به جای نازک تر شدن ضخامت ،سامسونگ قاب جلویی آن را باریک تر کرده است .و اندازه آن چیزی حدود یک بند انگشت است. سامسونگ امروزه متوجه این موضوع شده که علاوه بر نازک شدن ضخامت مردم به دنبال قاب های نازک تر نیز هستند و از این موضوع برای کیفیت محصول خود استفاده کرده است.

سامسونگ با ارایه هر سری جدید از تلویزیون هایش سعی می کند بر کیفیت آن بیفزاید بخصوص کیفیت تصویر.مسلما در این تلویزیون LED هم این اتفاق افتاده است. به علت عمق رنگ مشکی در تلویزیون 55 اینچ J6490 کنتراست تصویر بسیار خوب است و همچنین نوردهی از کناره های صفحه هم به افزایش کیفیت تصویر می افزاید.

رزولوشن تصویر در تلوزیون 55J6490 سامسونگ 1920x1080 است و همچنین کیفیت تصویر Full HD می باشد.

اما میخواهیم برویم به سراغ کیفیت نمایش رنگ ها در تلوزیون J6490. مسلم است که کیفیت رنگ در این تلویزیون خوب است اما از نظر کیفیت رنگ باید گفت رنگ ها بسیار غلیظ برگزیده شده اند که البته این مشکل قابل حل است، کافیست از کالیبراسیون کمک بگیریم تا به رنگ های دلخواه خود در تصویر برسیم.

انطباق تصویر 400 هرتزی در این تلوزیون با موفقیت انجام شد و با توجه به بررسی های انجام شده توسط کارشناسان تیم یکنام با آزمایش یک تصویر ورزشی پر سرعت توانستند این انطباق را تایید کنند.

انطباق تصویر 400 هرتزی بدین منظور انجام می شود که بدانیم آیا تصویر در هنگام سرعت یکنخوات و نرم پخش می شود یا خیر؟ و این تلویزیون از این نظر تایید شده محسوب می شود.

Micro Diming یک فناوری به کار برده شده در تلویزیون LED سامسونگ J6490 است. این فناوری به منظور بهبود کیفیت رنگ ها و شفافیت تصویر تبیین شده است.

تنها مشکلی که می توان گفت در این تلویزیون وجود دارد درصد کمی بازتاب نور مانند نور های سقفی و لامپ های قوی است.


کیفیت صدای تلویزیون 55 اینچ J6490

فناوری به کار برده شده برای قسمت پخش صدای این تلویزیون 55 اینچ فناوری DTS است همچنین تلویزیون 55 اینچ J6490 دارای دو اسپیکر 10 وات است که قدرت صدایی برابر 20 وات را تولید می کنند.

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ 55J6490

ریموت این TV خوش قیمت نسبت به سری های قبل از F8000 بسیار بهبود یافته و این نشانه تلاش Samsung در ساخت ریموت های تلویزیون هایش است. در این ریموت از تاچ پد استفاده استفاده شده است. با بررسی های کارشناسان یکنام نمره ای خوب و قابل قبول از touch این ریمورت دریافت شد. شما برای انتخاب هر دکمه کافیست یک بار آن را لمس کنید.

یکی از مشکلات ریموت  کنترل تلویزیون سه بعدی اسمارت 55J6490 دردسر عوض کردن کانال است.شما برای عوض کردن شماره کانال خود باید به منوی شماره ها بروید و سپس با دکمه های جهت کانال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

عینک سه بعدی ال ای دی Samsung 55J6490

دیگر لوازمی که به همراه این تلویزیون LED سامسونگ خوش قیمت هنگام خرید ارایه می شود عینک های سه بعدی برا تماشای فیلم ها با فناوری 3D  این تلویزیون J6490 است. البته لازم به ذکر است کیفیت کلی ال ای دی 55J6490 برای تماشای برنامه ها به شکل سه بعدی عالی نیست اما قابل پذیرش است و میتوان گفت بازه قیمت خود بسیار هم خوب کار شده است و این عقیده که می توانست بهتر باشد در مقایسه با کلیه تلویزیون ها بدون در نظر گرفتن بازه قیمیتی آن هاست.

درباره عینک های اکتیو سه بعدی همراه با این تلویزیون LED باید گفت که سامسونگ می توانست با طراحی بهتر از وزن آن کمی بکاهد تا هنگام قرار گرفتن به روی چشم احساس سنگینی چندان به چشم نیاید.

قابلیت اسمارت و هوشمند بودن LED سامسونگ J6490

شما بسیار آسان می توانید با دارا بودن فناوری اسمارت این تلویزیون 55 اینچ به شبکه های اجتماعی وارد شوید و نرم افزار ها و اخبار مورد علاقه خود را مشاهده و دریافت کنید همچنین میتوانید انواع دیتاهای خود مانند فایل های موسیقی و کلیپ ها و.. را مشاهده کنید. برای اتصال به اینترنت می توانید از وای فای یا LAN  استفاده کنید. تلویزیون J6490 SMART به شما قابلیت اشتراک گذاری تصاویر و فایل های دیگر بین موبایل و تبلیت و تلویزیون را می دهد و با اینکار می توانید به آسانی فایل های مورد علاقه خود را رد و بدل کنید.

چگونه خرید کنیم

شما می توانید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ J6490 را از طریق فروشگاه اینترنتی را خرید کنید. با توجه به قیمت این تلویزیون امکاناتی که در اختیار کابران است بسیار مطلوب است و همچنین می توانیم بگوییم کسانی که به دنبال خرید ال ای دی تلویزیون های سه بعدی 3D)) با قیمتی مناسب هستند تلویزیون 55 اینچ J6490 سامسونگ می تواند یک پیشنهاد خوب باشد. این تلویزیون دارای پردازنده ای چهار هسته ای است .اگر به دنبال خرید یک تلویزیون مناسب هستید این یک پیشنهاد خوب از طرف کارشناسان فروشگاه است. با ما باشید.



جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی