خبر درگذشت احسان علیخانی

روزگذشته مجری شبکه ورزش اعلام کرد که احسان علیخانی محبوب ترین مجری برنامه های تلویزیونی فوت کرده است خبر درگذشت احسان علیخانی از روز گذشته مثل بمب در شبکه های اجتماعی طنین انداز شده و بازتاب بسیار گسترده ای داشته است اما خوشبختانه امروز از سوی دست اندرکاران برنامه ماه عسل خبر درگذشت احسان علیخانی تکذیب شد و خوشحالی هواداران احسان علیخانی این مجری توانمند و محبوب را رقم زد.

تکذیب خبر درگذشت احسان علیخانی

از روز گذشته و با اعلام خبر فوت احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل توسط مجری شبکه ورزش، موج عظیمی از کامنت ها در رابطه با خبر درگذشت احسان علیخانی در شبکه های مجازی به راه افتاده است. در همین رابطه مدیر روابط عمومی «ماه عسل» خبر درگذشت احسان علیخانی مجری تلویزیون را تکذیب کرد.
خبر درگذشت علیخانی مجری ماه عسل تکذیب شد
فرشید شکیبا مدیر روابط عمومی «ماه عسل» و از نزدیکان احسان علیخانی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبر درگذشت احسان علیخانی مجری «ماه عسل» را تکذیب کرد و گفت: وی در صحت سلامت هستند.

گفتنی است؛ مهدی توتونچی خبرنگار اعزامی صدا و سیما به المپیک لحظاتی پیش خبر مرگ احسان علیخانی مجری معروف تلویزیون را اعلام کرد اما با شک و تردید.

وی گفت: امیدوارم خبر درگذشت احسان علیخانی صحت نداشته باشد.