افزایش ممبر

 

اکثریت افرادی که اقدام به راه اندازی و ایجاد کانال تلگرامی می کنندف پس از مدتی در افزایش تعداد اعضای کانال خود دچار مشکل جدی می شوند و درنهایت دست به اقدامات درست و یا اشتباهی مانند خرید ممبر فیک می زنند در این بین افراد بسیار زیادی هستند که از فرصت سوء استفاده کرده و  ممبر فیک را نیز به عنوان ممبر واقعی به افراد ناآگاه با قیمتهای چند برابری می فروشند. بخاطر وضعیت آشفته خرید و فروش ممبر تلگرام، گروه مشاورین برتر با سابقه ده ساله در افزایش بازدید و فروش سایتهای بزرگ و  انجام پروژه های بزرگ ملی مانند راه اندازی چند فروشگاه اینترنتی مطرح کشور، ایجاد سایتهای خبری و... بر این شد تا با ارائه خدماتی ارزشمند و مفید، همراه با ارائه آموزش های لازم به مدیران کانالهای تلگرامی که در ادامه راه رشد و گسترش کانال خود دچار مشکل شده اند، علاوه بر کمک به جوانان هموطن در رسیدن به هدف و موفقیت، دست سودجویان را در این زمینه کوتاه نماید. افزایش ممبر واقعی تلگرام برای مدیران کانالها کار دشواری بوده و این افراد با متوسل شدن به سایتهایی که اقدام به فروش ممبر می کنند، تنها اندوخته و سرمایه خود را صرف خرید اعضایی می کنند که کمترین ارزشی ندارند.

مدیران کانالهای تلگرامی می توانند با برقراری ارتباط از طریق تلفن و آی دی تلگرام، بصورت رایگان و حتی بدون نیاز به خرید و سفارش خدمات خاصی، از دانش و اندوخته کارشناسان این مرکز به رایگان استفاده نمایند با امید به اینکه پس از کسب موفقیت های در این زمینه، آنها نیز دین خود را نسبت به ارائه کمک به دیگران ادا نمایند.

خرید ممبر واقعی کانال تلگرام


متاسافانه تعداد بسیار زیادی از کانالهای تلگرامی دارای میزان ززیادی از این نوع ممبرها با هدف بیشتر نشان دادن تعداد اعضایشان می باشند تنها خاصیت ممبر فیک نیز همین می باشد که افرادی که بدنبال خرید تبلیغات می باشند،  با مشاهده تعداد اعضای یک کانال، اقدام به خرید تبلیغات از این کانالها کنند. اصولا فروش اعضای کانال تلگرام(ممبر) به چند روش زیر انجام می شود در روزهای اخیر پیام رسان تلگرام اقدام به حذف تعداد بسیار زیادی از اعضاء کانالها کرد این اعضاء یا ممبرهای فیک و غیرواقعی بودند یا اینکه هیچگونه فعالیتی در کانال نداشتند از این رو بسیاری از میرانی که تصور می کردند در گذشته و با پرداخت مبالغ زیادی ممبر واقعی خریداری کرده اند شاهد ریزش تعداد زیادی از اعضاء کانالهایشان بودند.

آیا شما نیز در ادامه راه گسترش و افزایش اعضاء کانال خود دچار مشل شده اید؟ باید بدانید که شما در این راه تنها نیستید و افراد بسیار زیادی همانند شما برای افزایش اعضاء کانالهای خود دچار مشکل هستند.
1- افزایش ممبر غیرواقعی ( فیک )
بی شک این روش مرسوم ترین روش 99/9 درصد تمام سایتهایی است که اقدام به فروش ممبر می نمایند در این روش، با استفاده از نرم افزار و تعداد زیادی شماره تلفن های غیرواقعی که به شماره مجازی مشهور هستند و به میزان نامحدود امکان اضافه کردن عضو به کانالهای مختلف وجود دارد همانطور که از اسم این اعضاء مشخص است، این اعضاء غیرواقعی بوده و نه تنها دارای ارزش خاصی نمی باشند که باعث تخریب کانال تلگرام افراد نیز می شوند هزینه واقعی افزایش ممبر فیک بطور متوسط 10 هزارتومان می باشد که سایتهای مختلف، با ترفندهایی خاص و مختلف، این اعضاء را 30 تا 60 هزارتومان برای هر هزار نفر به فروش می رسانند.

در خرید ممبر برای کانال خود دقت زیادی داشته باشید.

اینگونه سایتها از عناوین و ترفندهای مختلفی برای قانع کردن خریدار به اینکه اعضاء ارائه شده توسط آنها با ممبرهای دیگران فرق دارد، استفاده می کنند ترفندهایی مانند، ممبر مجازی پروفایل، ممبر مجازی فیلیپین و روسیه و البته ممبر کاملا واقعی با تضمین صددرصد

اکثر این وبسایت ها دارای مکان و موقعیت مشخصی نیستند و تنها با کپی کردن تصویر " نماد اعتماد الکترونیک " در سایت خود ادعا می کنند که دارای نماد الکترونیک نیز می باشند. خاطر نشان می کنیم که وزارت صنعت و معدن تاکنون برای فروش ممبر تلگرام به هیچ وبسایت و مرکزی، پروانه نماد اعتماد الکترونیکی صادر نکرده است باید دقت داشته باشید در صورتی که تصویر زیر را در اینگونه وبسایتها مشاهده کردید، حتما باید این قابلیت را داشته باشد که با کلیک بر روی تصویر، صفحه مورد نظر به صفحه ستاد نماد اعتمادالکترونیک و وزارت صنعت و معدن منتقل شود در غیر این صورت این تصویر تنها یک عکس بی ارزش بوده که افراد متقلب ان را بدون داشتن مجوز در سایت خود قرار داده اند و می توان با معرفی اینگونه سایتها به این مرکز، به راحتی آنان را مورد پیگرد قرار داده و باعث تعطیلی چنین سایتهای شد.

تصویر تقلبی نماد اعتماد الکترونیک

البته خاطر نشان می کنیم که گروه مشاورین برتر، دارای مجوزهای لازمه مانند همین نماد اعتماد الکترونیک و ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی، برای فروشگاههای اینترنتی خود می باشد که موقعیت فیزیکی دفتر و شماره تلفن های این مرکز درآن به ثبت و تایید وزارت صنعت و معدن رسیده است.

افزایش ممبر

از هموطنان گرامی تقاضا می کنیم برای جلوگیری از هدر دادن سرمایه خود و کوتاه کردن دست سودجویان، با روئیت تصویری به نام نام اعتماد که با کلیک روی ان امکان رفتن به " ستاد ساماندهی کسب و کارهای الکترونیکی " میسر نبود بلافاصله از آن سایت خارج شده و گزارش این مسئله را نیز به این مرکز اعلام نمایند تا اینگونه سایتها جمع آوری و تعطیل شوند.
2- تبلیغ در کانالهای مختلف و جذب ممبر واقعی اما فاقد ارزش

یکی از بدترین و کم ارزش ترین روش های جذب ممبر واقعی، اقدام به تبلیغ در کانالهای مختلف با عناوین بسیار زننده اما جذاب برای کانالهایی است که هیچ ارتباطی با موضوع تبلغ شده ندارند. تصور کنید مبلغ نسبتا زیادی را برای خرید هزار ممبر واقعی به یکی از این سایتها پرداخت کرده اید که با هزار و یک ترفند شمارا ترقیب به خرید این اعضاء کرده اند مدیران این سایتها با تهیه یک بنر زیبا و جذاب از تصویر یک بازیگر زن و یا مطالب متفرقه دیگر  که هیچ ارتباطی به موضوع کانال شما ندارند مثل" رقص جدید فلان بازیگر" یا " دانلود فیلم های لورفته بازیگران" بدون اطلاع شما و قرار دادن این بنر در چند کانال با اعضاء زیاد، برای شما ممبر واقعی جذب می کنند در واقع این افراد حقیقتا برای شما ممبر واقعی جذب کرده اند اما اعضایی که کمترین ارزشی نمی توانند برای کانال شما داشته باشند چراکه این اعضاء برای دیدن " رقص جدید" و یا " دانلود فیلم های لورفته " بازیگران وارد کانال شما شده اند و طبیعتا با پیدا نکردن آنها بزودی از کانال شما خارج خواهند شد و هزینه انجام شده از سوی شما به باد خواهد رفت.

ممبر واقعی
3- ارزشمندترین روش افزایش ممبر(تبلیغ با عنوان کانال)

بهترین و ارزشمندترین روش جذب اعضاء برای کانال، جذب ممبر با روش تبلیغ در کانالهای مختلف با نام و موضوع کانال شما می باشد با قاطعیت می توانیم عنوان کنیم که حتی یک سایت از انبوه وبسایتهایی که ادعا دارند با این روش اقدام به عضو گیری می کنند، هرگز از چنین روش پرهزینه و مشکلی برای جذب ممبر برای کانال مشتریان استفاده نمی کنند در عوض از دو روش اول و دوم که بسیار ساده تر و کم هزینه تر می باشند برای افزایش ممبر کانال های افراد استفاده می کنند.

شاید شما تاکنون اقدام به خرید تبلیغ از کانالهای کوچک و بزرگ به منظور جذب عضو کرده باشید، حتما متوجه شده اید در مقایسه با هزینه ای که صرف کرده اید، تعداد کمی ممبر جذب کانال شما شده است آیا دلیل این کار را می دانید؟

دلیل این کار بخاطر این است که عموما نام و موضوع کانالها از جذابیت زیادی برای افراد برخوردار نبوده و بخاطر تعدد این نوع کانالها، این موضوعات برای افراد یکنواخت، تکراری شده و جذابیت خود را از دست داده اند.. با این توصیف، چگونه است که یک وبسایت، تنها با دریافت سی یا 40 هزار تومان ادعا می کند که می تواند با روش تبلیغ در کانالها برای شما هزار عضو واقعی و ارزشمند جذب کند؟

شک نکنید چنین چیزی ممکن نیست بی شک این افرادبا استفاده از نرم افزار و افزایش ممبرهای فیک صورت می پذیرد این یک واقعیت است اما متاسفانه افراد بدون انکه ذره ای تعقل کنند، سرمایه باارزش خود را که به سختی بدست اورده اند براحتی به این افراد سودجو تقدیم می کنند.


خرید ممبر صدردصد واقعی و ارزشمند

گروه مشاورین برتر بخاطر مالکیت چندین کانال تلگرامی بسیار بزرگ، از این امکان برخوردار می باشد تا به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن، برای کانال های تلگرامی مشتریان خود ممبر واقعی و ارزشمند جذب کنند قاطعانه عنوان می کنیم که جذب ممبر برای کانال های مشتریان تنها از راه تبلیغ در چندین کانال کوچک و بزرگ و با استفاده از عنوان و موضوع کانال سفارش دهنده، صورت می پذیرد این مرکز،  از آغاز به کار پیام رسان تلگرام، هیچگاه خرید ممبر فیک را به مشتریان خود توصیه نکرده و تمام تلاش خود را معطوف به ارائه آموزش های کابردی و مفید مانند این آموزش( بهترین روش های افزایش ممبر تلگرام ) کرده است تا جوانان میهن عزیزمان را در راه رسیدن و به موفقیت، ثروت و شهرت، یاری نماید

مدیران کانالهای تلگرامی می توانند با برقراری ارتباط با گروه مشاورین برتر از طریق ای دی تلگرام و یا شماره تلفن های این مرکز، مشکلات احتمالی خود را در زمینه مسائل مختلف مربوط به تلگرام، افزایش ممبر و گسترش کانال خود مطرح نمایند اطمینان داشته باشید همکاران متخصص و با سابقه ما، دلسوزانه شمارا یاری کرده و شمارا در رسیدن به هدفتان یاری خواهند نمود.

انجام مشاوره با کارشناسان ما کاملا رایگان بوده و برای این منظور، لزوما نیاز نیست که از خدمات این مرگز خریداری کرده باشید.