روغن شترمرغ به عنوان یکی از بهترین مواد طبیعی شناخته شده برای از بین بردن انواع لک های پوستی، جوش و روشن کننده پوست صورت و بدن شناخته شده است بخاطر ارزش بالای روغن شترمرغ اصل و مرغوب، متاسفانه نمونه های تقلبی فراوانی نیز از این محصول تولید شده و در بیشتر فروشگاههای سطح شهر، عطاری ها و حتی داروخانه ها نیز موجود بوده و به فروش می رسند

در ادامه روغن شترمرغ اصل روجا، به عنوان تنها روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت، دارای پروانه و مجوز بهداشت تولید شده در بزرگترین لابراتور تولید روغن های گیاهای و حیوانی را معرفی می کنیم.

خرید روغن شترمرغ اصل به همراه کرم شترمرغ اصل محصول لابراتوار روجا، تسکین دهنده درد، ترمیم کننده و التیام بخش با تأثیری جادویی بر زیبایی و شفافیت پوست، از بین برنده جوش و لک های پوستی در یک پکیج کامل ( روغن به همراه کرم) با مجوز از وزارت بهداشت.
فروشگاه اینترنتی نیک خرید اقدام به ارائه پکیج کامل روغن و کرم شترمرغ نموده تا شما بتوانید با خرید دو محصول در یک بسته، کرم شترمرغ و روغن شترمرغ اصل روجا را بصورت یکجا در اختیار داشته باشید.


روغن شترمرغ و کرم شترمرغ را گران نخرید!

خواص روغن شترمرغ اصل

فروشگاه اینترنتی نیک خرید به عنوان نمایندگی رسمی و مستقیم لابراتوار روجا، "بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی و حیوانی طبی در ایران"، برای اولین بار اقدام به ارائه پکیج کامل روغن شترمرغ و کرم شترمرغ (EMU OIL) با تضمین 100% اصل و خالص بودن نموده تا شما عزیزان بتوانید با خرید هر دو محصول در یک بسته،  کرم شترمرغ و روغن شترمرغ اصل روجا را بصورت یکجا در یک بسته در اختیار داشته باشید. این محصول دارای گارانتی رضایت از کیفیت است.

کرم و روغن شترمرغ اصل

روغن شترمرغ

روغن شترمرغ اصل

فروشگاه نیک خرید تضمین کننده 100% خالص بودن روغن شترمرغ و کرم شترمرغ ارسالی برای شما می باشد.

روغن شترمرغ
فروشگاه نیک خرید به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات 100 درصد طبیعی روجا، تضمین کننده اصل بودن محصول دریافتی شماست. روغن و کرم شترمرغ اصل روجا، بدون استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی، بصورت کاملاً طبیعی و ارگانیک از بطن طبیعت تهیه شده است.

ما به عنوان نماینده رسمی و مستقیم لابراتوار روجا، کرم و روغن شترمرغ اصل، مجوزدار و دارای هولوگرام، به شماره ثبت: 40071 و پروانه بهره برداری: 10268/6 و پروانه ساخت: 1929 را با تضمین بالاترین کیفیت و اثربخشی در اختیار شما قرار می دهیم. فروشگاه اینترنتی نیک خرید تضمین میکند این پکیج، حاوی طبیعی ترین و باکیفیت ترین روغن شترمرغ و کرم شترمرغ موجود در ایران است.
خواص روغن شترمرغ اصل:

روغن شترمرغ اصل در هوای سرد به حالت جامد و سفید بوده و در دمای اتاق (25 درجه سانتی گراد) و محیط های گرمتر، به حالت مایع طلایی رنگی در می آید. روغن شترمرغ اصل روجا، در شیشه ای تیره رنگ برای جلوگیری از نفوذ نور شدید به درون بطری و افت خواص شفابخشی و درمانگری بی نظیر آن بسته بندی شده است. روغن شترمرغ اصل دارای ویژگی های مهم "شفا بخشی و درمان کنندگی" و"تأثیری جادویی بر شفافیت و زیبایی پوست انسان" است.

آیا روغن شترمرغ برای پوست انسان مفید است و خاصیت روغن شترمرغ چیست؟question icon

به گواه تاریخ، ایرانیان و رومیان باستان از روغن شترمرغ در درمان زخم ها و سوختگی و رفع آثار آن استفاده کرده اند. روغن شترمرغ اصل، مملو از اسیدهای چرب غیراشباعی است که مستقیماً از چربی های زیر پوست و بافت های چرب بدن شترمرغ تهیه می شود. این چربی، از خانواده امگا و تری گلیسیریدهای مشابه به بافت پوست بدن انسان است و به همین خاطر، تأثیری حیرت آور در درمان عارضه های پوستی انسان داشته و باعث روشنی و شفافیت محسوس آن می شود.
روغن شترمرغ و کرم شترمرغ یک محصول اورگانیک است


کرم شترمرغ برخلاف کرم های آرایشی ساخته شده از مواد شیمیایی صنعتی، کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و هیچ گونه عارضه یا حساسیتی ایجاد نمی نماید. از خواص این کرم ارزشمند میتوان به محو نمودن چین و چروک های پوست صورت و از بین بردن کامل هرگونه آثار جوش، لک و آسیب های پوستی اشاره نمود. این کرم طبیعی برای همه‎ی افراد در تمامی سنین قابل استفاده است.

 

روغن شترمرغ

 
روغن شترمرغ برای صورت
خواص دارویی کرم و روغن شترمرغ

پیشگیری از ایجاد چین و چروک در پوست و نیز رفع چین و چروک های پیشین

برطرف کننده لکه های ناشی از جوش، آبله و سالک

درمان گزیدگی حشرات و آثار آن

برطرف کننده سیاهی و پف زیر چشم

درمان آثار انواع سوختگی ها


درمان آثار انواع زخم ها و بریدگی ها و برطرف کننده اثرات ناشی از بخیه


درمان کننده اگزما، پینه دست و پا و از بین برنده قارچ بین انگشتان پا


درمان زخم پای افراد دیابتی و همچنین بهبود زخم بستر


کمک به رفع تبخال، کبودی، تاول و آفتاب سوختگی


از بین برنده کک و مک و رفع خارش های پوستی


نرم کننده و مرطوب کننده بسیار خوب برای پوست


نرم کننده مو به همراه پیشگیری از ریزش مو و طاسی


رفع ترک های پوست بدلیل تغییر وزن

این محصول ارگانیک برای تسکسن درد بسیار سودمند بوده و با استفاده مداوم از آن می توانید سلامتی، لطافت و شادابی پوست و موی خود را تضمین کنید.

  شماره ثبت : 40071

روانه بهره برداری " 6/10268

  پروانه ساخت : 1929

 
خواص زیبائی روغن شترمرغ

checkلایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده، روشن کننده و ضد لک)


بهبود شبکه فیبری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیراشباع


صاف کننده خطوط و چروکهای پوست صورت و گردن


کمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش (آکنه)


قویترین برطرف کننده ترک های پاشنه پا و ترکهای بعد از زایمان و ترک های چاقی و لاغری


ترمیم جای زخم، سوختگی، بخیه و مشکلات گوشت اضافه


رفع سیاهی های نقاط مختلف پوست بدن از جمله زیر بغل، کشاله ران، زانو، زیر چشم و...

 روغن شترمرغ
روغن شترمرغ اصل روجا

 
خواص بهداشتی روغن شترمرغ


نرم کننده و مرطوب کننده پوست. عملکرد معجزه آسا در شادابی پوست


تسریع در بهبود خارش پوست و آفتاب سوختگی


بازیابی سلولهای از بین رفته پوست در اثر استرس و شرایط بد جوی


بهترین روغن برای ماساژ (رفع خستگی و آرامش دهنده عضلات و افزایش دهنده جریان خون)


حالت دهنده و تقویت کننده موهای ضعیف و پرپشت کننده موهای ابرو و مژه


محافظت از پوست (حفظ چربی و رطوبت طبیعی پوست، درمان خشکی پوست)


حالت دهنده و سفت کننده سینه و جلوگیری از افتادگی سینه و شکم در بانوان (به توصیه متخصصان این امر اگر با ورزش های سبک همراه باشد بسیار اثر بخش خواهد بود)
روغن شترمرغ
روغن شترمرغ برای پوست صورت
روغن شترمرغ اصل
با استفاده از روغن شترمرغ روجا بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید

تحقیقات دانشمندان نشان داه است که روغن شترمرغ اصلی با قابلیت نفوذ به لایه های زیرین پوست در جوان ماندن و جلوگیری از چین و چروک های آن بسیار مؤثر بوده و به شادابی و جوان ماندن چهره و پوست  انسان کمک بسیار زیادی می نماید. استفاده از کرم و روغن شترمرغ برای تمام سنین از خردسال تا بزرگ سال توصیه شده است.

مولکول های روغن شترمرغ شباهت بسیاری با مولکول های پوست انسان دارد. به همین خاطر، بسیار سریع جذب پوست بدن انسان می شود. همچنین، بدلیل وجود مقادیر زیاد امگا 3، 6 و 9 که کار ساخت، ترمیم و تقسیم سلول را در بدن انسان انجام می دهند، این روغن باعث ترمیم مفاصل آسیب دیده و ایجاد مایع مفصلی شده و در نتیجه باعث کاهش یا از بین رفتن کامل دردهای مفصلی می شود.

این روغن را بر روی حساس ترین نقاط پوست نیز می توان استفاده کرد. صدها سال مردم جوامع مختلف از روغن شترمرغ برای زیبایی و جوانی پوست و یا درمان بیماری استفاده کرده اند. روغن شترمرغ اصل روجا، به دلیل 100% طبیعی بودن و عدم استفاده از مواد شیمیایی، هیچگونه حساسیت و عارضه ای به همراه ندارد. با استفاده مداوم از کرم و روغن طبیعی روجا، عارضه‎های پوستی خود را بهبود بخشید، با دردهای عضلانی و مفصلی خود برای همیشه خداحافظی کنید، زیبایی پوست و موی خود را دوچندان کنید و احساس شاد بودن و شاد زیستن را به خود و دیگران هدیه دهید.

روغن شترمرغ اصل

از زمانهای بسیار دور در مصر باستان و قاره استرالیا از روغن شترمرغ برای درمان دردهای موضعی، درد مفاصل، بهبود آسیب های پوستی و تسکین دهنده التهاب استفاده شده است. بومیان استرالیا بیش از 40 هزارسال از این روغن به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده بسیار قوی استفاده کرده اند. روغن و کرم شترمرغ اصل، بخاطر دارا بودن مولکولهای بسیار بزرگ و جذب اکسیژن بالا، باعث افزایش گردش خون در محل مورد استفاد شده و به ترمیم و بازسازی پوست و درمان صدمات جسمی سرعت می بخشد.

 روغن شترمرغ

خاصیت شترمرغ:


روغن شترمرغ به دلیل وجود مقادیر بسیار زیاد اسید اولئیک و عدم وجود فسفر در آن، خاصیت نفوذپذیری بسیار بالایی در پوست انسان دارد که این ویژگی در کرمها و تقویت کننده های دیگر کمتر دیده می‌شود. خاصیت نفوذپذیری بسیار بالای روغن شترمرغ سبب نفوذ آن در لایه‌‌های زیرین پوست می‌شود. روغن شترمرغ دارای 3 اسید چرب امگا 3، امگا 6 و امگا 9 است که برای برای شادابی و سلامت پوست انسان ضروریست. این اسیدها در بدن انسان تولید نمی شوند و لازم است که به صورت روزانه به بدن برسد. روغن شترمرغ هیچگونه اثر تحریکی و سوء جانبی بر روی پوست ندارد و اثر آن بر روی پوست همانند اثر آب بر روی پوست، بی زیان است.

خاصیت روغن شترمرغ

روغن شترمرغ با خاصیت آنتی باکتریالی خود از رشد باکتریها ممانعت به عمل می‌آورد. چنانچه بر روی پوست و مو مصرف شود، رشد باکتریها را متوقف کرده و در مورادی که ریزش مو ناشی از باکتری های مهاجم باشد، باعث کاهش و قطع ریزش مو خواهد شد. روغن شترمرغ منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند (غیر کومدوژنیک)؛ بنابراین برخلاف بسیاری از کرم های رطوبتی سبب بروز جوش بر روی پوست‌های تمیز نمی‌شود. این در حالیست که روغن های معدنی که یکی از رایج ترین حامل‌های موجود در محصولات آرایشی می‌باشند، شیوع جوش های پوستی را به دلیل انسداد منافذ پوستی افزایش می‌دهند.

 روغن شترمرغ

روغن شترمرغ یک مرطوب کننده‌ی بسیار مطلوب برای پوست به حساب می آید چرا که در کنار سایر ویژگی‌های حفاظتی روغن شترمرغ، موجب پیشگیری از فرایند پیری پوست می‌گردد. محققین عقیده دارند که ترکیب منحصر به فرد اسیدهای چرب اشباع شده و غیر اشباع در روغن شترمرغ، مسئول قابلیت نگهداری از آب توسط لایه های سطحی پوست می‌باشد. روغن شترمرغ دارای خاصیت ضد التهابی است. از نتایج این ویژگی میتوان رویش مجدد مو، ضد درد، ضد التهاب، کاهش تورم و سفتی مفاصل، کاهش درد ناشی از سائیدگی‌های پوستی و کاهش دردهای کشیدگی عضلانی ناشی از ورزش دانست.


روغن شترمرغ اصل

روغن شترمرغ حداقل حاوی 70% اسیدهای چرب اشباع نشده است

اسیدهای چرب اشباع (عمدتاً میریستیک و پالمیتیک) ممکن است موجب افزایش کل کلسترول یا کلسترول بد (LDL) شوند که خطر ابتلا به بیماری های قلب و عروق را افزایش می دهد. مؤثرترین راه به منظور کاهش اثرات نامطلوب اسیدهای چرب اشباع، افزودن اسیدهای چرب غیراشباع و اسید اولئیک یا ترکیبی از این دو می باشد. بزرگترین جزء اسید اولئیک، اسید چرب امگا 9 اشباع نشده است.

روغن شترمرغ بطور طبیعی شامل میزان بالایی اسید لینولئیک (امگا 6) - ماده شناخته شده برای توقف درد ماهیچه و عضله - و اسید اولئیک (امگا 9) می باشد که تاثیری ضد التهابی بر ناحیه ی درد دارد. تحلیل اسید های چرب موجود در روغن شترمرغ مشخص کرد که این روغن حاوی تقریباً 70درصد از اسیدهای چرب اشباع نشده شناخته شده می باشد. عمده ترین اسید چرب یافت شده در روغن شترمرغ اولئیک اسید (امگا 9) است که غیراشباع و تک حلقه ای است و بیش از 40 درصد از کل اسید چرب موجود در این محصول را به خود اختصاص میدهد. همچنین روغن شترمرغ حاوی 20 درصد لینولئیک اسید (امگا 6) و 1 تا 2 درصد اسید آلفا لینولئیک است.


روغن شترمرغ



اسید های چرب اشباع نشده، در درمان انواع آرتروز و التهاب و درد مفاصل نیز توسط متخصصین تجویز می شفواید بینظیر روغن شتر مرغ برای پوست
 
یک مرطوب کننده عالی
روغن شترمرغ یک مرطوب کننده بسیار مناسب برای پوست است که به سرعت توسط پوست جذب می شود و باعث حفظ سلامتی غشای پوست می شود. در حقیقت روغن شترمرغ به لایه های عمقی پوست نفوذ می کند و رطوبت پوست را برای مدت زمانی طولانی حفظ می نماید. بهتر است قبل از خواب صورت خود را به وسیله این روغن بپوشانید. تا در هنگام صبح از طراوت و شادابی ایجادشده بر روی پوست خود متعجب شوید.
 
جوان کننده پوست
اسیدهای چرب ضروری موجود در روغن شترمرغ تقسیمات سلولی را القا می کنند و باعث بازسازی و رشد سلول های آسیب دیده پوست می شوند. تسریع روند بازسازی سلول ها به جوان سازی پوست کمک بسیاری می کند. در نتیجه با مصرف این روغن علائم پیرشدگی پوست مانند چین چروک ها، افتادگی زیر چشم ها، خطوط لبخند و ... برطرف می شود.
روغن شترمرغ
 
برطرف کردن آکنه با روغن شتر مرغ

روغن شترمرغ باعث تمیز شدن پوست می شود و برای درمان جوش های ایجادشده بر روی پوست کاربرد دارد. همچنین سطح پوست را از قارچ هایی که بر روی سطوح پوست رشد می کنند می زداید و برای درمان بیماری پسوریازیس مناسب است.
 
استفاده از روغن شتر مرغ به عنوان ضد آفتاب
روغن شترمرغ علاوه بر اینکه پوست را از اثرات شدید نور خورشید مصون می دارد؛ در صورت ایجاد صدمه به پوست و آفتاب سوختگی نیز می تواند این علائم پوستی را فروکش کند. حتی در صورت بروز درد ناشی از شدت جراحات پوستی باعث سرکوب درد می شود.
روغن شترمرغ یک ضد التهاب بسیار قوی است. به همین علت این روغن برای آرتریت، دردهای روماتیسمی، دردهای عضلانی، بیماری های مفصلی و ... استفاده می شود
 
دیگر مزایای استفاده از روغن شتر مرغ
روغن شترمرغ علاوه بر موارد ذکرشده در بالا در موارد دیگری نیز کاربرد دارد که به ذکر آن ها می پردازیم:
 
1. تسریع روند بهبودی زخم های مزمن (مانند زخم های پوستی ایجادشده در بیماران مبتلا به دیابت):در 50 درصد موارد با مصرف این روغن سرعت بهبود زخم ها افزایش می یابد.
 
2. وقتی با روغن درخت چای مخلوط شود برای بهبود بیماران سرطانی مفید است.
 
3. کاهش کلسترول بد (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL).
 
4. دردهای گوش و التهاب های چشمی در صورت استفاده موضعی.
 
5. بهبود زخم های ایجادشده در هموروئید.
 
6. بهبود سیستم عصبی و نیز سرکوب دردهای میگرنی.وند. روغن شترمرغ آنتی باکتریال و ضد تورم است. ضد تورم بدین معنی که در درمان هر نوع درد ناشی از تورم مانند آرتروز، دردهای عضلانی، سردرد، میگرن و... به کاهش تورم بافت های بدن انسان کمک کرده و در نهایت باعث توقف درد می گردد.

مزایای روغن شترمرغ

 استفاده از کرم و روغن شترمرغ بر روی پوست بصورت مداوم، باعث جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک های دست و صورت می شود. این امر در بازسازی و بهبود پوست بسیار موثر بوده و در برطرف کردن سیاهی پوست در نواحی زیر بغل، روی زانو، زیر چشم و... کمک شایانی می نماید. استفاده از روغن شترمرغ پس از دوران بارداری و یا پس از کاهش یا افزایش وزن، در رفع ترک های پوستی بسیار مؤثر است.برای از بین بردن جوش های صورت به مدت 3-2هفته روزی یک مرتبه پس از شست و شو با صابون های غیر محرک، روغن شترمرغ به خوبی در حدود یک دقیقه روی پوست مالیده شود. لکه های پوستی زمان بیشتری برای بهبود نیاز دارند.
ایرانیان و رومی های باستان از روغن شتر مرغ به دو منظور زیبایی و دارویی در درمان زخم، سوختگی استفاده می کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مطالعات و تحقیقات بر روی روغن شتر مرغ اثبات کرده است که این روغن جهت کاهش التهاب،درد،التیام بازسازی پوست بسیار مفید است. روغن شتر مرغ به علت دارا بودن اسیدهای چرب ضروری امگا  ۳ و ۶ و ۹  که مورد نیاز بدن انسان است و بدن قادر به ساختن این اسید های چرب ضروری نیست و باید روزانه از بیرون بدن تامین شود. این اسید های چرب برای تقسیم ،بهبود و رشد سلولی پوست لازم است. روغن شترمرغ یکی از شگفت انگیز ترین روغن های جهان است که به علت ریز مولکول بودن تقریبا شبیه اسیدهای چرب در پوست انسان است و نیز به جهت دمای ذوب پایین با سرعت فوق العاده ای بدون چربی دادن به پوست ،جذب بدن می شود و منافذ پوست را مسدود نمی کند.

لازم به ذکر است روغن شتر مرغ غنی از اکسیژن است و به همین علت است که در محل مورد استفاده و یا صدمه دیده باعث افزایش گردش جریان خون می شود. در حقیقت روغن شتر مرغ رازی از رازهای آفرینش است چرا که تنها روغن ریزمولکولی است که هم در تسکین و مدیریت درد و هم در امداد رسانی و بازسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. اثر بخشی روغن شتر مرغ بستگی به عوامل متعدد از جمله سن،وزن ونیاز بیمار دارد.

زیبایی و بازسازی پوست: می دانید که به طور معمول هیچ درمانی برای بیماریهای پوستی شناخته شده از قبیل اگزما و پسوریازیس وجود ندارد اما این بیماریها می توانند با مصرف روغن شتر مرغ بهتر مدیریت شوند و با توجه به سه عامل سن، وزن و نیاز بیمار اثر بخشی روغن جهت بازسازی پوست و نفوذ عمقی در بین لایه های پوست که هر کدام وظیفه ای خاص به شرح زیر به عهده دارند حدود ۷۵ روز زمان لازم است و باید با در نظر گرفتن ۳ عامل کلیدی فوق هر کسی دوز مصرف خود را مشخص کند.
 
به افرادی که از خشکی بیش از حد پوست رنج می برند و پس از استحمام دچار خارش پوست می شوند توصیه می گردد پس از هر بار استحمام صورت و دست های خود را با روغن شترمرغ به خوبی  چرب کنند.
 
 - برای از بین بردن جوش های صورت به مدت 3-2هفته روزی یک مرتبه پس از شست و شو با صابون های غیر محرک، روغن شترمرغ به خوبی در حدود یک دقیقه  روی پوست مالیده شود. لکه های پوستی زمان بیشتری برای بهبود نیاز دارند.

  _  برای ترک های پاشنه و کف پا روزی دو بار (به خصوص یک مرتبه قبل از خواب ) روغن شترمرغ به خوبی مالش داده شود. حد اکثر در طی سه روز اثرات آن مشهود خواهد بود.
 
- استفاده از روغن شترمرغ بر روی خراشیدگی ها و زخم های پوستی  و سوختگی ها روزی سه مرتبه در طی یک هفته تاثیر بسیار مطلوبی در التیام داشته و اثر زخم بسیار کمتری به جا می ماند.
 
_   برای جلوگیری از اثرات زیانبار انواع محصولات آرایشی که عمدتاً از مواد مصنوعی و گهگاه حساسیت زا تولید شده اند توصیه می گردد قبل از خواب و پس از شست و شوی صورت ، روغن شترمرغ به خوبی روی صورت مالیده شود.
 
_ افرادی که از درد در ناحیه مچ دست رنج می برند ، نظیر کارگرانی که کارهای تکراری با دست انجام می دهند و یا کاربران کامپیوتر و تایپیست ها و بیماران مبتلا  به روماتیسم و درد های کمر و زانو روزانه سه مرتبه روغن شترمرغ را هر بار به مدت سه دقیقه روی ناحیه درد به خوبی مالش دهند. اثرات تسکینی در طی سه تا هفت روز بسته به شدت درد ظاهر خواهد شد.
 
- ورزشکاران و افرادی که دچار کوفتگی  و کشیدگی عضلانی و یا کشیدگی و التهاب تاندون ها و لیگامنت ها شده اند برای تسکین درد روزی دو مرتبه باید ناحیه را به خوبی و حداقل به مدت پنج دقیقه با روغن شترمرغ مالش دهند و این کار را تا حدود یک هفته ادامه دهند. انجام این کار در هنگام شب و قبل از خواب و بستن ناحیه مذکور با باند کشی نتایج بهتری در پی دارد.

نکته آخر: روغن شتر مرغ لایه بردار و جوان کننده پوست و صاف کننده خطوط چروکیده پوست است.

 

 با استفاده از روغن شترمرغ  وکرم شترمرغ اصل بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید.

پک کامل کرم و روغن شترمرغ محصول لابراتوار روجا شامل:

1) کرم شترمرغ ویژه بهبود آسیب های پوستی

2) روغن شترمرغ تسکین دهنده دردهای عضلانی و مفصلی

شیوه مصرف روغن شترمرغ

محل عارضه را با آب ولرم و صابون شستشو داده و خشک کنید. سپس روغن را بر روی موضع درد بمالید و به مدت 10 دقیقه به خوبی ماساژ دهید. برای اثر بیشتر، می توانید محل درد را با دستمال ببندید. برای ترمیم و بهبودی مفاصل، استفاده مداوم از روغن شترمرغ به مدت یکماه توصیه می شود. توصیه می شود محل درد را  گرم نگه دارید.

افرادی که از درد در ناحیه مچ دست رنج می برند، نظیر کارگران، خیاطان و کاربران کامپیوتر که کارهای تکراری با دست انجام میدهند، یا بیماران مبتلا به رماتیسم، دردهای کمر و زانو و...، برای تسکین درد و ترمیم مفاصل، روزانه سه مرتبه روغن شترمرغ را به مدت سه دقیقه روی ناحیه درد به خوبی ماساژ دهند. اثرات تسکینی در طی سه تا هفت روز بسته به شدت درد ظاهر خواهد شد.

ورزشکاران حرفه ای و فوتبالیست ها که همیشه با آسیب دیدگی های مکرر دست به گریبان هستند و همچنین افرادی که دچار کوفتگی و کشیدگی عضلانی و یا کشیدگی و التهاب تاندوم ها و لیگامنت ها شده اند، برای تسکین درد روزی دو مرتبه باید ناحیه درد را به مدت ده دقیقه به خوبی با روغن شترمرغ روجا ماساژ دهند و این کار را تا حدود یک هفته بطور مداوم ادامه دهند. انجام این کار در هنگام شب و قبل از خواب و بستن ناحیه درد، باعث تسریع در فرآیند بهبودی خواهد شد.


 توصیه مهم

در دوران بارداری و شیردهی مصرف این دارو توصیه نمی شود

شرایط نگهداری روغن شترمرغ

در صورت استفاده کم و نگهداری طولانی مدت حتماً آن را در یخچال نگهداری نمایید و هر بار پیش از مصرف آن را در دمای 25 تا 30 درجه سانتیگراد قرار داده تا به حالت مایع درآید.

 

گارانتی نیک خرید

گارانتی

در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت و مرغوبیت محصول خریداری شده ناراضی باشید، بدون کم و کاست وجه پرداختی شما به حسابی که توسط شما معرفی می شود واریز خواهد شد. فروشگاه نیک خرید به عنوان نماینده مستقیم لابراتوار روجا محصول اصل و دارای هولوگرام را با تضمین بهترین کیفیت و مرغوبیت در اختیارتان قرار می دهد. در صورت عدم رضایت شما از این محصول، پول شما بی کم و کاست به شما برگشت داده می شود. معیار خوب و یا بد بودن محصول فقط گفته شماست و نیاز به دلیل دیگری ندارد.

 

توصیه مهم: تنها فروشنده محصول اصلی کرم و روغن شترمرغ به نمایندگی از لابراتوار روجا فروشگاه نیک خرید است. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین روغن شترمرغ موجود در ایران را از این فروشگاه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره های موجود در سایت، تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است فروشگاه نیک خرید هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعای شفابخشی محصولات مشابه بی کیفیت و غیراستاندارد ندارد. ما اکیداً توصیه میکنیم تنها از محصول اصل که دارای ویسکوز و هولوگرام لابراتوار روجا و مجوز از وزارت بهداشت می باشد استفاده نمایید.

 خرید کرم و روغن شترمرغ اصل روجا

برای خرید روغن شترمرغ اصل روجا، بر روی شکل زیر  "  کلیک کرده " و مراحل را تا پایان طی کنید این محصول از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام

09364291640

دفتر فروش

05137581011

05137237705

09337506868