برنامه " دورهمی " شب گذشته پنجشنبه شب پخش شد در این قسمت باز شاهد اجرای نمایش ها بودیم گرچه که خود مهران مدیری عنوان کرده بود نمایش ها بخاطر نظر سنجی مردمی از برنامه حذف شده بودند اما اینکه اجرای مجدد نمایش های برنامه دورهمی، بخاطر انجام نظرسنجی جدیدتر بوده است سوالی است که باید مهران مدیری پاسخ ان را بدهند. کلاه برداری موضوع پنج شنبه شب «دورهمی» بود و  مهران مدیری استندآپ کمدی را با این موضوع اجرا کرد و بعد از آن نمایش با حضور چند بازیگر جدید از جمله رامین ناصرنصیر، سروش جمشیدی، امیر جنانی و لیلا ایرانی اجرا شد.



ماهیانه 20 میلیون تومان درآمد دارم

برنامه دورهمی، برخلاف برنامه خندوانه که بیشتر نمایشی برای تبلیغ محصولات ایرانسل می باشد، دارای نکات خنده دار و انتقادی زیادی است تبلیغات همراه اول و فروشگاه اول مارکت هم  کمترین میزان از وقت برنامه را به خود اختصاص می دهد شاید اصلا وقتی را نمی گیرد چراکه مهران مدیری تنها به میهمانان خود هدیه اول مارکت را هدیه می دهد و برخی اوقات نیز گفتگوی کوتاهی در مورد شرایط عضویت و یا خرید از اول مارک، انجام می دهد.

از اینها که بگذریم، مهران مدیری بخاطر قدرت محاوره و شجاعت مجری گری خود، با صراحت تمام از بخش های مختلف مدیریتی و دستگاههای ادارای و مدنی کشور انتقاد سازنده می کند که این در نوع خود بسیار ارزشمند است برخلاف برنامه خندوانه که تمام فوکوس خود را بر فشار به مردم برای کاهش مصرف آب و کاغذ به خاطر عدم خرید کارت شارز کاغذی و استفاده از " 780 " می گذارد.


گرچه برنامه " خندوانه " نیز برنامه خنده دار و سرگرم کننده ای است اما " اپراتور ایرانسل " و طرح های مختلف آن، بخش زیادی از برنامه را به خود اختصاص داده اند.

اما «دورهمی» مهران مدیری امشب میزبان رضا رشیدپور مجری تلویزیون بود. رشید پور ابتدا از حضورش در برنامه ابراز خوشحالی کرد و گفت: چقدر در مقام مهمان سلام و احوال پرسی با بیینده سخت است.

مهران مدیری با بیان اینکه بالاخره در مقام مهمان گیرت انداختم، سوالات خود را آغاز کرد.

اولین سوال مهران مدیری از رضا رشیدپور این بود که چرا تصور میکنی مجری خوبی هستی؟

رشیدپور در پاسخ به این سوال گفت: چه کسی گفته که من مجری خوبی هستم. به تازگی به این نتیجه رسیدم که اعتماد به نفس دارم اما اینکه مجری خوبی هستم را مردم باید بگویند. در این مدت مردم به من لطف دارند و از برخوردها متوجه شدم که من را به عنوان مجری خوب قبول دارند.

وی ادامه داد: من با دلیل از مهمان ها سوال میکنم اما شما آقای مدیری من را در دور باطل می اندازی. اما در کل مردم مجری که صادق باشد و فیلم بازی نکند را دوست دارند، صداقت بسیار با اهمیت است.

مهران مدیری از رشیدپور پرسید که چرا مجریان اجازه صحبت به مهمان برنامه را نمی‌دهند؟ رشید پور در این باره پاسخ داد: بیشتر ما دوست داریم به جای اینکه گوش دهیم، حرف بزنیم. مجری ها هم به همین شکل بیشتر در بین حرفهای مهمان صحبت می کنند.

مهران مدیری پرسید که چرا برخی مجریان لوس هستند؟ و رشید پور در پاسخ به این سوال بیان کرد: جلوی دوربین از حوزه ادب خارج شدن کار خوبی نیست و فکر میکنم من جزو این مجریان نیستم و سعی کردم همیشه ادب رسانه ای را رعایت کنم.

رشید پور با اشاره به مجریان خوبی چون شهیدی فرد و میرفخرایی افزود: من خودم را برای سوال‌های سخت تر آماده کرده بودم. این سوال ها هنوز من را تکان نداد. مدیری هم رشیدپور را به صبوری دعوت کرد.

رشید پور در ادامه در خصوص سابقه فعالیت کاری خود عنوان کرد: من از سال ۷۲ شروع کردم و ۲۳ سال است که در عرصه اجرا فعالیت می کنم و عشقم این است که ۲۳ سال برای مردم اجرا میکنم.

وی با اشاره به میزان مدرک تحصیلی خود بیان کرد: مهندس عمران هستم. کارگردانی و خلبانی را هم به صورت شخصی ادامه دادم.

مهران مدیری در برنامه دورهمی خطاب به رشید پور طعنه زد و گفت: در دولت قبل هم کلی فعال بودی بعد هم در دولت فعلی، ناگهان بنفش شدی و حتی تا مرحله سخنگویی رفتی!

رضا رشید پور در پاسخ به سوال مهران مدیری در خصوص کار نکردن در دولت قبل گفت: هیچ ارادتی به دولت قبل ندارم و نخواهم داشت اما افتخار میکنم بخشی از زندگی‌ام را در دولت فعلی فعالیت سیاسی کردم.

وی در ادامه در خصوص درآمد خود بیان کرد: درآمدم ماهی ٢٠ میلیون است و اکثر درآمدمم بابت کار در رشته سازه عمرانه نه مجری گری.

تک پسری لوس ،ماشین باز ، دارای مدارک متنوع و بی ربط، رکورد دار خوردن 15 بلال در یک روز و عاشق خیار ! اینها صفاتی بود  که مهران مدیری درباره رضا رشید پور گفت .

مهران مدیری همچنین گفت: رشید پور 50 دست لباس از تبریز آورده و بک اتاق ۲۴ متری پر از لباس دارد!

در ادامه رشید پور درباره دخترش هلن گفت: من عاشق دخترم هستم و همه ی زندگیم در محوریت دخترم می چرخد.

وی در پاسخ به اینکه بزرگترین شکست زندگیش چی بوده، عنوان کرد: وقتی میبینم مردم بدون آگاهی قضاوت می‌کنند، احساس شکست میکنم.

رشید پور در پاسخ به سوالی هم که آیا شکست عشقی خورده یا نه، جواب منفی داد.

سوال پایانی مهران مدیری از رشید پور این بود که آیا اکنون احساس خوشبختی میکنی؟ و رشیدپور گفت: من حالا میلیاردر هستم چراکه سرمایه‌هایی چون مردمم به من لبخند می‌زنند و به داشتن این مردم افتخار می‌کنم.


برای هرچه بهتر شدن برنامه زیبای" دورهمی " ایده های بسیار زیبا و فراوانی می توان ارائه داد تا این برنامه با استفاده از آنها هرچه شکوفا و زیباتر از گذشته مردم کشورمان را " دورهم " جمع کرده و به ایجاد فرهنگ های مناسب تشویق نماید.


آرزوی موفقیت برای برنامه زیبای دورهمی و خندوانه


شرکت در برنامه دور همی و خندوانه

کلیک