بشقاب پرنده

روز گذشته شئی نورانی و بسیار بزرگ، در آسمان چالوس مشاهده شده است این شئی که شبیه یک بشقاب پرنده بسیار بزرگ است در بالای آسمان روستای مازویشته چالوس روئیت شده است.

بشقاب پرنده در چالوس

به گزارش خبرنگاران، زندی فرماندار چالوس با تایید جعلی بودن این تصاویر گفت : این تصاویر ناشیانه و برای تشویش اذهان مردم و یا برانگیختن حس کنجکاوی آنان فتو شاپ شده است.

وی با بیان اینکه در این تصاویر، شیئی نورانی نشان داده شده است که در آسمان روستای مازوپشته و بالای تونل آزادراه پرواز میکند گفت: هیچ گزارشی از پرواز شی ناشناخته در آسمان منطقه دریافت نشده است.

بشقاب پرنده

فرماندار چالوس گفت: چگونه ممکن است شیئی بزرگ،عجیب و با وضوحی کامل در آسمان از چشم اهالی منطقه پنهان بماند و تنها یک یا دو نفر توانسته باشند عکسی از آن شکار کنند؟
زندی گفت: کارشناسان عکاسی نیز جعلی بودن عکس را تایید میکنند چرا که درهمه تصاویر اگرچه زاویه دوربین عوض می‌شود اما تصویر بشقاب پرنده ثابت است.
 مسئولین این روستا عنوان کرده اند ک کماکان منتظر گزارشات جدید مردمی هستند تا اگر شخصی مشاده ای از این موضوع داشته است، به ما اطلاع دهد.
روئیت بشقاب پرنده در ایران سابقه زیادی نداشته و شاید بندرت از این دست گزارشات از سوی مردم اعلام شده باشد اما کارشناسان معتقدند که اگر چنین بشقاب پرنده ای در آسمان چالوس دیده شده بود، افراد زیادی روئیت ان را گزرش می دادند

آیا ممکن است در آسمان ایران نیز بشقاب پرنده دیده شده باشد؟

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی