سالی تاک و جناب خان


یکی از مجریان شبکه من و تو، که سالومه نام دارد، برای بالا بردن سطح بینندگان شبکه من و تو، از عروسک جناب خان در مراسم سال نو در شبکه من و تو سوء استفاده کرد.

اصولا شبکه ماهواره ای من و تو، کم بی حاشیه نیست و بیشتر مجریان و تولیدات این شبکه دارای حواشی بسیار زیادی هستند.


سوء استفاده سالی تاک از جناب خان

جناب خان در من و تو

اینکه مجری این برنامه چطور به خود اجازه می دهد که از عروسک جناب خان سوء استفاده کند، مسئله دور از ذهنی نیست چراکه این افراد معمولا هر روشی که مایل باشند را در پیش می گیرند.

شبکه من و تو در برنامه تحویل سال نو از عروسک جناب خان سوء استفاده کرد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه ماهواره ای من و تو در برنامه ویژه تحویل سال نو و برای یادآوری اتفاقات مهم سال، از عروسک محبوب برنامه خندوانه سرقت هنری کرد.

در این برنامه مجری این شبکه با استفاده از عروسک جناب خان و با همان شکل و فرم و ویژگی های جناب خان شروع به جذب مخاطبان خود به روی آنتن کرد. اخیرا نیز یکی از شرکت کنندگان برنامه استیج شبکه من و تو، با انصراف از ادامه رقابت در این برنامه، از پشت پرده این برنامه گفته است. این شرکت کننده، در مورد دست های پشت پرده و زدو بندهای انتخاب برنده شدگان و همچنین انتخاب فینالیست ها در برنامه استیج، افشاگری کرده است.