عکس سگ پرستو صالحی

پرستو صالحی به تصور اینکه با قرار دادن این عکس می تواند نظور خود را با تمثیل به دیگران بفهماند باعث سرازیر شدن انتقادات زیادی به سمت خود شد. پرستو صالحی عنوان کرده است که این سگ بخوبی درک می کند که نباید روی جانماز من بیاید و حریم بین من و خدایم را اشتغال نکند اما خیلی ها براحتی حریم مردم را می شکنند.پرستو صالحی تصویری قابل تأمل در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که خشم طرفدارانش را برانگیخت.

عکس پرستو صالحی از سگ در کنار سجاده اش

پرستو صالحی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان با ارسال عکسی از سگ خود در کنار سجاده اش از شکستن حریم شخصی افراد توسط عده ای گله کرد به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرستو صالحی در صفحه اینستاگرامش با انتشار یک تصویر قابل تأمل صدای طرفدارانش را در آورد. صالحی تصویری از سجاده نماز در کنار سگ خود را منتشر کرد و نوشت: خدایا خلقتت رو شکر خدا جانم یک سوال چجوری میشه که سگ این موجود بدون تفکر میفهمه که نباید وارد حریم من و تو بشه و میشینه فقط نگاه می کنه اونوقت انسان این مغز متفکر دم به دقیقه حریم زندگی هم نوعش رو شخم میزنه ؟! خدایا این موجود می فهمه رو سجاده ی من نمیاد.


با توجه به توجیه ناپذیر بودن این رفتار و حکم شرعی نگهداری سگ در خانه بسیاری از کاربران از انتشار این پست گله کرده و نسبت به آن واکنش نشان دادند.

پرستو صالحی تصویری قابل تأمل در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که خشم طرفدارانش را برانگیخت.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرستو صالحی در صفحه اینستاگرامش با انتشار یک تصویر قابل تأمل صدای طرفدارانش را در آورد. صالحی تصویری از سجاده نماز در کنار سگ خود را منتشر کرد و نوشت: خدایا خلقتت رو شکر خدا جانم یک سوال چجوری میشه که سگ این موجود بدون تفکر میفهمه که نباید وارد حریم من و تو بشه و میشینه فقط نگاه می کنه اونوقت انسان این مغز متفکر دم به دقیقه حریم زندگی هم نوعش رو شخم میزنه ؟! خدایا این موجود می فهمه رو سجاده ی من نمیاد.


با توجه به توجیه ناپذیر بودن این رفتار و حکم شرعی نگهداری سگ در خانه بسیاری از کاربران از انتشار این پست گله کرده و نسبت به آن واکنش نشان دادند.