کشف موجودات فضایی

بشر، قرن هاست که در فکر موجودات فرازمینی و بیگانه می باشد چه داستانهای عجیب و غریبی از وجود موجودات فضایی نشنیده ایم فضا نوردان در اولین مسافرت فضایی خود به ماه، بسیار امیدوار بودند که در این سفر فضایی، اثری از موجودات فضایی بیابند که به سوالات بدون پاسخ انها در مورد وجود موجودات فضایی پاسخ دهد اما این اتفاق تا سالها بعد رخ نداد تا اینکه صدای موجودات فضایی توسط فضانوردان شنیده شد.

شنیده شدن صدای موجودات فضایی

وجود حیات در فضا و آدم فضایی ها همیشه از سوژه های مورد توجه و علاقه مردم و دانشمندان بوده است . به گزارش خبرگزاری ژونال اسپیس، یک سفینه فضایی، صدای آهنگی ازفضا شنیدند که منبع آن صدا معلوم نبود و بر اینکه این صدا از سوی زمین فرستاده نشده استف تاکید داشتند.

 

کارکنان یک سفینه فضایی، صدای آهنگی ازفضا شنیدند که منبع آن صدا معلوم نبود.این فضانوردان که در کره ماه بودند هنگامی که صدای آهنگ عجیبی از در هدفونشان در فضا شنیدند بسیار متعجب شدند. در ابتدا آنقدر آن‌ها شگفت‌زده شدند که نمی‌دانستند آیا به ناسا اطلاع دهند یا نه.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که تمام فرستنده‌ها خاموش بود. این ماجرایی بود که در 1969 اتفاق افتاد و 3 فضانورد تجربه باورنکردنی‌ای و تکرار نشدنی تجربه کردند.اگرچه تحقیقات زیادی روی آن انجام گرفت ولی منبع این صدا تا کنون مشخص نشده‌است.

 

البته فضانوردان تجارب مختلفی از مواردی که در آن چیزهای عجیب دیده یا شنیده‌اند بیان می‌کنند. بسیاری از این تجارب نیز به عنوان اسرار فوق محرمانه و سری بایگانی شده اجازه صحبت در مورد انها داده نمی شود. برخی از این اتفاقت بسیار مهم و تکان دهنده می باشند مانند پیدا شدن دو جسد موجود فضایی در کشور مکزیک که از سوی دولت آمریکا این موجودات ربوده شده و در منطقه ای حفاظت شده نگهداری می شوند یا از برگزاری آیین نان و شراب در اولین سفر اکتشافی فضانوردان به ماه نیز سخنی به میان نمی اید.

 

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی