چندی است که تصویر یک مرد به همراه 13 زن که ظاهراً همگی باردار هستند در فضای مجازی منتشر شده است. گفته می شود که این زنان همگی همسران این مرد بوده و همه ی آن ها به فاصله کوتاهی از یکدیگر باردار شده اند. از تصویر این گونه بر می آید که مرد و همسرانش متعلق به یکی از کشورهای شرق آسیا می باشند.

مردی که 13 زن باردار دارد

تصویر یک مرد همراه با 13 همسرش که همه آنها بصورت همزمان باردار هستند جنجالی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد کرده است. مدتی است که یک عکس جنجالی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

همانطور که مشاهده می کنید در این عکس مردی در بین 13 زن ایستاده و تمام زنان حاضر در عکس نیز باردار هستند!

به گزارش مجله نفس های سرکش؛ همزمان با انتشار این عکس خبرهایی منتشر شد که ادعا می کرد, این مرد همسر این 13 زن بوده و آنها همزمان باردار شده اند و فاصله بارداری زنان بین 3 تا 5  هفته بوده است!


مرد در کنار 13 زن باردار


 

تاکنون هیچ واکنشی از سوی این مرد و همسرانش منتشر نشده است و گمانه زنی ها در این مورد بسیار زیاد است در برخی از سایت ها ادعا شده است که این مرد, یک نیجریه ای است اما وقتی به تصویر دقت می کنید متوجه می شوید که تمام زنان حاضر در عکس شبیه زنان شرق آسیا می باشند و در نتیجه این ماجرا ممکن نیست در نیجریه ای رخ داده باشد.

در برخی دیگر از سایت ها نیز ادعا شده است که این مرد ژاپنی بوده و با همه همسرانش نیز در ژاپن زندگی می کند.

اگر این ادعا درست باشد طبق قوانین ژاپن این کار یک جرم است  و بعید به نظر می رسد که چنین ماجرایی صحت داشته باشد و بیشتر شبیه شوخی های فضای مجازی می باشد.