فرج الله سلحشور کارگردان سریال  یوسف پیامبر  که از مدتی به علت بیماری سرطان ریه در بیمارستان بقیه الله بستری بود لحظاتی  ساعت 6 صبح امروز دار فانی را وداع گفت. بر اساس آخرین خبرها پیکر این هنرمند فردا از بزرگراه اشرفی اصفهانی ، ابتدای باغ فیض ساعت 10 صبح تشییع خواهد شد و در امامزاده باغ فیض به خاک سپرده می‌شود .


فرج الله سلحشور



فرج‌الله سلحشور متولد 1331 در قزوین بازیگر ، چهره‌پرداز ، نویسنده و کارگردان ایرانی صبح امروز بر اثر بیماری سرطان درگذشت . او فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم توبه نصوح در سال 1361 به کارگردانی محسن مخملباف آغاز کرد. سلحشور همچنین کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی - مذهبی چون ایوب پیامبر ، مردان آنجلس و یوسف پیامبر را در کارنامه هنری خود دارد .


فرج الله سلحشور

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون پیام تسلیتی را به شرح زیر ابلاغ کرد:


باسمه تعالی

درگذشت استاد فرج الله سلحشور را به همه اهالی فرهنگ تسلیت می گویم. هنرمندی که یک عمر کوشید تا جلوه هایی از زیبایی دین را به زبان تصویر نشان دهد. جهان اسلام و مسلمانان از شرق تا غرب جهان نام حاج فرج را می شناسند و هرگز فراموش نخواهند کرد. این مصیبت بزرگ را به خانواده معظمش و همه مردم ایران تسلیت گفته و علو درجاتش را از خدای بزرگ مسئلت دارم.


برای عضویت در داغ ترین و جدیدترین مطالب تفریحی و سرگرمی روز بر روی عکس زیر کلیک کنید .


کلاه فرنگی