فیلم جدید گلشیفته فراهانی

فیلم جدید گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی، بازیگر زن سابق سینمای ایران، که هم اکنون در امریکا به سر می برد فیلم جدیدی را به کارگردانی جیم جارموش، یکی از کارگردانان مشهور جهان، آغاز کرده است. گلشیفته فراهانی پس از خروج از کشور در چندین فیلم خارجی نسبتا موفق ایفای نقش کرده است. انتقادات بسیار زیادی در مورد انتشار عکس و فیلم های برهنه گلشیفته فراهانی وجود دارد.

در ادامه درباره فیلم جدید گلشیفته فراهانی بیشتر می خوانیم.

فیلم جدید گلشیفته فراهانی

جیم جارموش کارگردان مشهور در تازه ترین اثر سینمایی خودش از گلشیفته فراهانی بهره میبرد . به گزارشخبرگزاری ها آدام درایور ستاره بخش هفتم «جنگ‌های ستاره‌ای» در نقش شخصیت اصلی «پترسن» تازه‌ترین پروژه سینمایی جیم جارموش گفته می‌شود یک کمدی هجوآمیز است جلوی دوربین خواهد رفت. گلشیفته فراهانی نیز از دیگر بازیگران حاضر در این پروژه سینمایی است که تولید مشترک «آمازون» و «کی5» به شمار می‌رود.

 فیلم جدید گلشیفته فراهانی

گفتنیست جیم جارموش علاوه ‌بر نویسندگی و کارگردانی «پترسن» (Paterson) در مقام تهیه‌کننده پروژه نیز فعالیت دارد. داستان فیلم در زمان حال حاضر در پترسن، بزرگ‌ترین شهر ایالت نیوجرسی امریکا می‌گذرد و قصه یک راننده اتوبوس و یک شاعر را به تصویر می‌کشد.

 

آدام درایور بازیگر 32 ساله امریکایی که این روزها «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بر می‌خیزد» را بر پرده سینماها دارد، به تازگی بازی در فیلم «سکوت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را به پایان برده است. او در تازه‌ترین ساخته اسکورسیزی در مقابل لیام نیسن و اندرو گارفیلد ایفای نقش کرده است. درام علمی-تخیلی «ویژه نیمه‌شب» تازه‌ترین ساخته جف نیکولز با بازی درایور، کریستن دانست و مایکل شانون از 18 مارس توسط استودیوی «برادران وارنر» روانه پرده سینماها می‌شود

 امروزه، دیگر گلشیفته فراهانی در خارج از کشور تنها نیست و چندین بازیگر زن و مرد سینمای ایران با خروج از کشور به شبکه های خارجی بخصوص GEM پیوسته اند بازیگران با پیوستن به شبکه جم، در اولین اقدام خود، عکس های بی حجابی از خود منتشر کرده اند به گونه ای که، انگار حتی یک روز هم تحمل حجاب را نداشته اند.

همه ما منتظریم تا ببنیم که بازیگران زن سینمای ایران، بدون داشتن حجاب چقدر در بروز هنر خالص خود موفق خواهند بود.


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی