در جهان امروزه با پیشرفت های فراوان ماشین های مختلف زیادی وجود دارد که میتوانند مورد علاقه هر کسی باشند اما ظبق یک نظر سنجی بزرگ اتومبیل مورد علاقه لکثر خانم ها مشخص شد. اتومبیل جدید شاسی بلند جگوار در این نظر سنجی انتخاب شد و جدید ترین ماشین مورد علاقه زنان لقب گرفت.

ماشین های مخصوص بانوان

خانم ها عموما اتومبیل های جمع و جور نقلی را بیشتر می پسندند از این رو شرکتهای بزرگ خودروسازی نیز برای جذب خانمهای راننده خوش سلیقه، اقدام به طراحی خودروهایی بسیار جمع و جور با رانندگی ساده و راحت می نمایند اتومبیل جدید شرکت جگوار یکی از بهترین این نوع خودروها به شمار می رود.

اتومبیل شاسی بلند جگوار مورد علاقه زنان

جشنواره ای در آمریکا با نام خودروی جهانی زنان وجود دارد، که در سال جاری جگوار "اف- پیس F pace" با اختلاف زیاد آرا در صدر انتخاب زنان قرار گرفت.

به گفته رئیس هیات ژوری این جشنواره انتخاب بهترین کراس‌اوور و SUV زنانه سال 2016 دستاورد بزرگ و برجسته برای ادامه موفقیت‌های جگوار "اف- پیس" به شمار می‌آید.

ترکیب طراحی زیبا، عناصر قابل استفاده و کاربردی با تجربه بی نظیری از رانندگی باعث شده تا "اف- پیس" بتواند در حرکتی رقابتی طیف جدیدی از مشتریان را به سمت برند جگوار بکشاند.


اتومبیل شاسی بلند جگوار F pace

 

این مدل از جگوار از میان 249 خودرو که به وسیله 7 داور از 14 کشور نامزد شده‌اند انتخاب شده است و جگوار در صدر جدول 6 گروه قرار داشته است. رقیب اصلی این شاسی‌بلند بریتانیایی XC90 ولوو بود که در نزدیکی آن در صدر جدول کارشناسان حرکت کرد.