محسن تنابنده، با ارائه طرحی به سروس گرجستانی، کارگردان سریال موفق پایتخت یک و دو، و پایتخت ناموفق سه ، پیشنهاد ساخت و تولید سریالی با عنوان " علی البدل " را می کند که مورد قبول واقع شده و هم اکنون تست گریم و انتخاب بازیگران را پشت سر گذاشته است.


سریال پایتخت 3، برخلاف دو قسمت قبلی خود که توانسته بود محبوبیت بسیاری را جلب کند، باخاطر تبلیغات گسترده در سراسر سریال از محصولات تاژ، بازخورد بسیار بدی را از خود بجای گذاشت در  هر گوشه ای از این سریال به اصطلاح کمدی، می توانید ناشنه ای از محصولات تاژ را مشاهده کنید. حتی برخی از بازیگران در بسیاری از قسمت ها با محصولات تاژ، عکس سلفی می گیرند وجود این همه تبلیغ گسترده در سریال پایتخت 3، باعث ایجاد انتقادهای شدیدی به تهیه کنندگان و عوامل سریال شد.سیروس مقدم کارگردان «علی البدل» قرار است که جدیدترین سریال خود را از هفته آینده در تهران کلید بزند.
به نقل از مجله فرهنگی دقدقه؛سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با طرحی از محسن تنابنده مراحل انتخاب بازیگران و لوکیشن را پشت سر می‌گذارد.
 
در خلاصه داستان این سریال آمده است که من علی البدل هستم ، فرعی ، رزرو و جانشین عضو اصلی ؛ حرف نزنم میگن مگه لالی ، حرف بزنم میگن حق رای نداری . خلاصه هم هستم هم نیستم.

سریال «علی البدل» قرار است که ازاوایل هفته آینده در تهران کلید بخورد.
 
محسن تنابنده، مهدی فخیم‌زاده، هادی کاظمی، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبدالهی، حسین محب اهری، سمانه پاکدل، مهسا باقری، هدیه آزاده و فروغ قجایگلی از بازیگران این سریال هستند.

آیا شما با تبلیغات کالاهای مختلف در فیلم ها و سریالها موافقید؟