بهنوش بختیاری بازیگر محبوب و مردمی سینما و تلویزیون کشورمان با ارسال پستی جنجالی در صفحه شخصی خود در اینستا گرام، جنجالی بزرگی را به راه انداخته است بهنوش بختیاری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به ممنوعیت خوانندگی زنان اعتراض کرده است پست جنجالی بهنوش بختیاری در روزهای گذشته سروصدای زیادی در فضای مجازی به پاکرده است که در ادامه به ان می پردازیم.


پست جنجالی بهنوش بختیاری

پست جنجالی بهنوش بختیاری در مورد ممنوعیت خوانندگی زنان

به نقل از مجله فرهنگی خبری نفس های سرکش، بهنوش بختیاری بازیگر محبوب و مردمی کشورمان با ارسال پستی در صفحه اینستا گرام خود به ممنوعیت خوانندگی زنان اعتراض کرد.  بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرامش ویدئوی یک خواننده زن را منتشر کرد و پس از واکنش عده ای از کاربران مجبور به حذف پست خود شد.
اعتراض بهنوش بختیاری به ممنوعیت خوانندگی زنان

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی از یک خواننده زن ترک در صفحه اینستاگرام اش به ممنوعیت خوانندگی زنان در ایران اعتراض می کند.

بهنوش بختیاری در صفحه شخصی خود این چنین نوشت:
«من که اشکم دراومد. بیشتر بخاطر اشک مادرش. فقط میخوام بگم چند تا دوست داشته باشم خوبه که به اندازه همین خانم هنرمند و خوش صدان؟ چقدر بانوی خوش صدا دیدم که هیچوقت و هیچ جا صداشون به جایی نرسید.نمیگم با این پوشش.کاش با همون پوشش اسلامی اجازه خوندن بهشون داده میشد.ارزش یعنی پاروی هنر و استعداد گذاشتن؟یه بار، فقط یه بار به همه چیز جنسیتی نگاه نکنیم.کنسرتهای بانوان ما انقدر یواشکیه و بدون تبلیغ که عین موش برگزار میشه. عین موش تموم میشه.کی اومد کی رفت.خدا میدونه.
واقعا مگه در خوانندگی چه اتفاقی میفته که آقایون به خطر میفتن؟کدوم مردی با شنیدن صدای هایده یا پریسا یا سیما بینا به مخاطره جنسی میفته؟اگرم بیفته که دیگه اسمش مرد نیست. یه ادمیه که باید بره پیش پزشک درمان بشه. الان ماشالله راه درمان هم زیاد داره تبلیغ میشه. خوشی نزده زیر دلم.چون خوش نیستم. بابت امنیت کشورمم شکرگزارم.ولی حرفهایی هست. اعتراضهایی هست که باید گفت و خاموشی گناه ماست.آتیش گرفتن هنرمندایی رو که اجازه کار ندارن رو دیدم سوختنشون رو دیدم.از وقتی تصویر ابی عزیز رو که پیر و جوون ایرانی عاشقشن،در سریال معمای شاه دیدم فکر کردم پس اگه ماهم از خوانندگی بگیم مشکلی نداره. شایدم فقط برای این سریال مشکلی نیست و برای ما جرم محسوب بشه.ایمان رو با تعصب اشتباه نگیریم.تموم شد عمرمون.»
بهنوش بختیاری پس از اینکه متجه شد برخی از افراد به این پست وی اعتراض کرده اند ویدئوی ارسالی خود را حذف کرد و در مورد بازخورد برخی از افراد ابراز تاسف کرد.
اینستاگرام بهنوش بختیاری

مطلب جنجالی بهنوش بختیاری
اینستاگرام بهنوش بختیاری