متاسفانه شاهد بروز اتفاقاتی در بسیاری از بیمارستانهای کشور هستیم که بروز چنین اتفاقاتی در هیچ کجای دنیا امکان پذیر نیست . افراد برای درمان و بهبودی به بیمارستانها مراجعه می کنند اما بجای بهبودی، با مرگ قطعی و یا نقص عضو و سوختگی مواجه می شوند. به گزارش خبرگزاری ها، روز گذشته نوزاد دختری 45 روزه طی انجام یک عمل اورژانسی به علت وصل کردن کپسول اکسیژن اشتباهی توسط تکنسین بیهوشی فوت کرده است.

اتصال کپسول اشتباهی در بیمارستان

بر اساس این گزارش به نقل از منبع آگاه این حادثه در بیمارستان کودکان مفید تهران اتفاق افتاده است.

کوکبی مدیر روابط عمومی بیمارستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعات تعطیل شدن اتاق عمل این بیمارستان با تکذیب این خبر گفت: اتاق عمل بیمارستان فعال است.

 دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تایید این حادثه عنوان کرد: تا روشن شدن کامل این موضوع اطلاعاتی در این خصوص نمی‌دهم و بعد از بررسی‌های کامل نتایج از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود. 

شایان ذکر است که ماه گذشته هم یک مادر باردار در بیمارستان چمران هنگام زایمان به دلیل وصل کردن کپسول اکسیژن اشتباهی از ناحیه دهان، صورت ، مری و ریه دچار سوختگی شده بود.

اصولا اگر قرار بود چنین بیمارستانهایی تعطیل شوند، ما دیگر شاهد تکرار انها نمی بودیم متاسفانه برخورد قاطعی با عوامل و مدیریت بیمارستانهای مقصر صورت نمی گیرد بازی با جان افراد ان هم به این شکل، چگونه برای مدیران دولتی قابل قبول است؟
آیا آنها خود را می توانند لحظه ای به جای خانواده های قربانیان چنین حواثی قرار دهند؟
اگر اینطور می بود، آیا در تعطیلی اینگونه بیمارستانها، لحظه ای تعلل می کردند؟

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی