شاید ساخت مجهزترین بیمارستان های جهان و بدست پرفسور سمیعی در ایران را بتوان از بهترین دست آوردهای دولت روحانی دانست کشور ما بخ چنین اقدامات زیر بنایی و ارزشمندی بسیار نیازمند است.

ساخت مجهزترین بیمارستان مغز و اعصاب جهان و بدست پروفسور سمیعی، می تواند ارزش و اعتبار کشورمان را در جهان بالا برده و خدمات بسیار ارزشمندی نیز به بیمارن داخلی و خارجی ارائه دهد.

ساخت مجهزترین بیمارستان مغز و اعصاب دنیا در ایران

مجموعه : اخبار گوناگون,مطالب گوناگون,خبرهای گوناگون

ساخت مجهزترین بیمارستان مغز و اعصاب دنیا در ایران

پروژه بزرگترین مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب جهان با پیشنهاد و زیر نظر مستقیم پروفسور مجید سمیعی در تهران در حال ساخت است.در ادامه مراحل ساخت مجهزترین بیمارستان مغز و اعصاب دنیا در ایران را ملاحظه خواهید نمود.دکتر سمیعی، سرمایه بسیار ارزشمندی نه تنها برای ایرانیان که برای جهانیان می باشد دکتر سمیعی عاشق وطن بوده و به گفته خودش در صورتی که امکانات مناسبی در اختیار وی قرار داده شود علاقه بسیار زیادی دارد تا در داخل کشور به هموطنان خود خدمت کند.متاسفانه در دولتهای گذشته اهمیت زیادی به وجود این پروفسور ارزشمند داده نشد و دکتر سمیعی حضور کمرنگی را در کشورمان داشته اند اما کشورهای خارجی برخلاف ما ارزش و اهمیت وجود دکتر سمیعی را غنیمت شمرده و با قرار دادن بالاترین امکانات در اختیار ایشان، بهترین استفاده را از حضور این نابغه ارزشمند عرصه پزشکی برده اند.

به گزارش مجله دقدقه این بیمارستان به مساحت ۸۰ هزار متر مربع و دارای ۱۱ طبقه است و زیر بنای آن دو و نیم (۲.۵) برابر بزرگتر از مرکز مغز و اعصاب هانوفر آلمان است.


به لحاظ فیزیک و ساخت و همچنین امکانات و تیم پزشکی در کل منطقه و حتی جهان بی نظیر است. از دولت دکتر روحانی برای ارج نهادن و استفاده از وجود ارزشمند دکتر سمیعی سپاسگذاریم و امیدواریم که تمام امکانات مورد نیاز دکتر سمیعی و تمام دانشمندان ایرانی در داخل کشور فراهم شود تا این سرمایه های بی بدیل، به هموطنان خودشان ارائه خدمت کنند.



بیمارستان مغز و اعصاب دنیا در ایران