۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

حواشی مراسم تدفین حبیب


در روزهای گذشته خبر تلخ درگذشت خواننده محبوب و پیسکسوت پاپ کشورمان همه را ماتم زده کرد حبیب خواننده ای بسیار بااخلاق و دارای صدایی دلنشین بود مراسم ترحیم حبیب محبیان صبح امروز با حضور هواداران این هنرمند که عکس‌های وی را در دست داشتند، برگزار شد.
مراسم ترحیم حبیب محبیان صبح امروز در مسجد جامع شهرک غرب در حالی برگزار شد که خیل عظیم هواداران در حالی که عکس‌های وی را در دست داشتند، شعرهای او را زمزمه می‌کردند و ساعتها پیش از آغاز مراسم در فضای اطراف مسجد حاضر شده بودند. در این مراسم، مهدی یراحی، امیر تاجیک، سعید شهروز، یاها کاشانی، رضا بنفشه‌خواه و تعداد دیگری از هنرمندان حضور داشتند.
ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

پدری در شهر خوی دخترش را در مقابل چشم مردم کشت


در روزهای گذشته اخباری منتشر شد که همه را حیرت زده کرد پدری 50 ساله با استفاده از تفنگ دختر دانشجویش را در مقابل چشم مردم شهرستان خوی به قتل رساند پدر بی‌رحمی با شلیک گلوله فرزند دخترش را روبروی یکی از دانشگاه ها ی پرستاری شهرستان خوی به قتل رساند. به گفته شاهدان عینی در این تیراندازی فرزند دختر خانواده در دم کشته شده است.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

اتفاق بی سابقه در برنامه زنده ؛ دعوا و قهر میهمان

اتفاق بی سابقه در برنامه زنده ؛ دعوا و قهر میهمان

باورش برای کمتر کسی مقدور است برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اتفاقی بی سابقه از سوی میهمان برنامه روبرو شد.جروبحث ها بالا گرفت و میهمان برنامه قهر کرده و رفت

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

عکس جدید گلشیفته فراهانی



گلشیفته فراهانی تصویری از خود و پدر و مادرش را در توییتر خود منتشر کرد. گلشیفته فراهانی که مدت زیادی است بخاطر حضور نیمه برهنه در فیلم های هالیوودی مورد انتقاد قرار دارد، تصویری از حضور خود با خانواده اش در اروپارا به انتشار گذاشته است.
ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

دروازه موجودات فضایی در آسمان دیزنی لند باز شد

دروازه موجودات فضایی در آسمان دیزنی لند باز شد

در روز های گذشته اتفاق حیرت اوری در امریکا رخ داد که جهانیان را شگفت زده کرد باز شدن دروازه موجودات فاضیی در آسمان شهر دیزنی لند کارشنسان امور فضایی را به چالش کشید.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

درآمد 20 میلیون تومانی رضا رشیدپور


برنامه " دورهمی " شب گذشته پنجشنبه شب پخش شد در این قسمت باز شاهد اجرای نمایش ها بودیم گرچه که خود مهران مدیری عنوان کرده بود نمایش ها بخاطر نظر سنجی مردمی از برنامه حذف شده بودند اما اینکه اجرای مجدد نمایش های برنامه دورهمی، بخاطر انجام نظرسنجی جدیدتر بوده است سوالی است که باید مهران مدیری پاسخ ان را بدهند. کلاه برداری موضوع پنج شنبه شب «دورهمی» بود و  مهران مدیری استندآپ کمدی را با این موضوع اجرا کرد و بعد از آن نمایش با حضور چند بازیگر جدید از جمله رامین ناصرنصیر، سروش جمشیدی، امیر جنانی و لیلا ایرانی اجرا شد.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

احتمال نامزدی سردار قاسم سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری از زبان المانیتور


روزنامه المانیتور احتمال نامزدی سردار قاسم سلیمانی در انتخابابت ریاست جمهوری را پیش کشیده و به بررسی ان پرداخته است قاسم سلیمانی شخصیتی مجکم و دشمن بزرگ ابرقدرت هایی مانند آمریکا بشمار می رود که این کشورها ترسی عمیق از این شخصیت نظامی در دل دارند و از اینکه روزی وی رئیس جمهور نیز بشود وحشت دارند.

ادامه مطلب...
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

رقص دیدنی یک دختر در مترو

عکس های دیدنی رقص یک دختر در مترو

روز گذشته دختری در یکی از خطوط مترو اقدام به رقصیدن می کند که توجه همگان را به خود جلب کرده است گفته می شود که این دختر ورزشکار حرفه ای بوده و به آموزش رقص نیز مشغول است در ادامه عکس هایی از رقص این دختر را می بینیم.

ادامه مطلب...
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه