رونالدو این افسانه فوتبال جهان خانه بسیار زیبا و بزرگی در سواحل معروف کاستا دل سول اسپانیا دارد که از ارزش بسیار بالایی برخوردار است این منزل زیبا یکی از اقامتگاههای تابستانی این ستاره فوتبال می باشد که به اتفاق خانواده از سکونت در آن لذت می برد.

آیا می دانیدخانه لوکس رونالدو در اسپانیا چقدر می ارزد؟

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، طبق گزارش مجله فوربس به عنوان پردرآمد ترین بازیکن فوتبال در سال 2020 شناخته می‌شود. درآمد او از باشگاه یوونتوس کمتر از درآمدی است که لیونل مسی از باشگاه بارسلونا دارد اما سرمایه گذاری‌ها و تبلیغاتی که کریستیانو رونالدو انجام می‌دهد، باعث می‌شود که او درآمد بسیار بالایی داشته باشد به طوری که درآمدش در سال 2020 از مسی بیشتر شد.

رونالدو یک خانه‌ی لاکچری در سواحل معروف کاستا دل سول اسپانیا دارد اما قیمت آن چقدر است؟

 فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، یک خانه در شهر تورین ایتالیا دارد که در حال حاضر در آن ساکن است و به همراه خانواده‌اش در آن زندگی می‌کند. اما او املاک دیگری هم در نقاط مختلف دنیا دارد که می‌توان از خانه‌ی لوکس او در سواحل معروف کاستا دل سول کشور اسپانیا نام برد. این خانه بیشتر به عنوان محل استراحت و تفریح رونالدو در تعطیلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت این ملک چیزی حدود 2.3 میلیون دلار تخمین زده می‌شود که رقم بسیار هنگفتی است اما این نکته هم قابل ذکر است که کریستیانو رونالدو تنها در سال 2020، 105 میلیون دلار درآمد داشته است.

گفتنی است که کاستا دل سول، نام سواحلی معروف و توریستی در جنوب کشور اسپانیاست.

 


منبع: footballi.net