دسته پلی استیشن 2 داتیس DATIS

دسته بازی  پلی استیشن 2 دوال شاک داتیس/DATIS DUAL SHOCK Analog controller

برای لذت بردن از بازی های پلی استیشن 2، در اختیار داشتن یک دسته بازی پلی استیشن 2 بسیار نرم و راحت می تواند انجام هر کدام از بازیها را برای شما بی نهایت لذت بخش و دوست داشتنی کند شما با داشتن چنین دسته بازی نرم و راحتی می توانید ساعتها به بازی مورد علاقه خود بپردازید بدون اینکه دستهای شما خسته شوند. راحتی انجام بازی و داشتن سرعت عمل و واکنش دو فاکتور بسیار مهم در انجام بازی های کامپیوتری می باشند.

وقتی شما تصمیم به خرید گیم پد می گیرید با انبوهی از مدل های رنگارنگ، با طراحی های به ظاهر عجیب روبرو می شوید که انتخاب را برای شما ممکن است دشوار سازد به طور کلی دسته های بازی را میتوان به دو بخش ساده و حرفه ای تقسیم بندی کرد.

کیفیت ساخت مناسب گیم پد پلی استیشن 2 داتیس

دسته های بازی ساده، قیمتی ارزان و مناسبی دارند اما از نرمی و راحتی کافی در انجام بازی ها بی بهره هستند یک دسته بازی نرم و راحت، خستگی انجام بازی را تا حد زیادی کاهش می دهد و لذت انجام بازی را برای شما دوچندان می کند با در اختیار داشتن گیم پد داتیس، می توانید بدون احساس خستگی در دستها و انگشتان، ساعتهای متمادی را به انجام بازی مورد علاقه خود بپردازید.

دسته بازی پلی استیشن 2 برند DATIS پکدار دارای قابلیت شوک ( ویبره ) می باشد و در رنگ مشکی تولید و عرضه شده است که دسته ای نرم و بسیار راحت می باشد همچنین کیفیت ساخت این دسته بازی بسیار بالا بوده و درصورت رعایت نکات ایمنی مانند اتصال و کشیدن دسته در هنگام خاموش بودن دستگاه پلی استیشن و جلوگیری از وارد نیامدن ضربه به گیم پد مانند افتادن زمین، می تواند بمدت طولانی به عنوان یک گیم پد بسیار خوب و باکیفیت کارایی داشته باشد.