ربات اینستاگرام چیست و چه کارهایی انجام می دهد

امروزه و با هدف افزایش تعداد فالورهای اینستاگرام استفاده گسترده ای از انواع ربات ها صورت می گیرد در یک کلام ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است. بدون اغراق استفاده از ربات اینستاگرام بیشترین سود را برای پیج های اینستاگرامی دارد. هدفمندترین فالوورهای شما فقط توسط ربات اینستاگرام به کسب و کارتان در اینستاگرام جذب می شوند.

افزایش سریع فاورهای اینستاگرام

اشتباهی که بسیاری از افراد در ابتدای راه مرتکب می شوند خرید پیج اینستاگرام است این افراد با تصور اینکه با خرید پیج اینستاگرام آماده می توانند بسرعت کسب و کار خودرا گسترش دهند اما نمی دانند که مرتکب اشتباه بزرگی شده اند. خرید پیج اینستاگرام به صورت آماده یا خرید فالوور اینستاگرام که 99 درصد فالوور فروش ها فالوور فیک می فروشند سودی که برای شما ندارد هیچ حتی ضرر هم دارد.

 

ولی استفاده از ربات اینستاگرام به شما کمک می کند تا حداقل 90 درصد از بازار هدف کسب و کارتان را به پیج اینستاگرام تان جذب کنید.

اما کدام ربات اینستاگرام؟ مسئله مهم این است! کدام ربات مطمئن تر است؟ کدام امنیت بیشتری دارد؟ کدام ربات ارزان تر است؟ کدام ربات اینستاگرامی امکانات بیشتری دارد؟

همین حالا اگر دست به کار شوید و کلمه “ربات اینستاگرام” را در گوگل جست و جو کنید حداقل 20 سایت ارائه دهنده ربات های اینستاگرامی برای شما نمایش داده می شوند. اما واقعا کدام شان به درد به خورد است؟

در این مقاله قصد دارم بهترین ربات های اینستاگرامی را چه از لحاظ امینت، چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ امکانات به شما معرفی کنم. خودم هم شخصا از بعضی از آن ها استفاده کرده ام و در این مقاله نیز قرار است تجربیاتم را با شما به اشتراک بگذارم. سعی می کنم یه بررسی موردی از هر کدام به شما ارائه دهم.

البته از شما هم می خواهم که من را همراهی کنید و اگر تجربه ای (چه خوب و چه بد) در استفاده از ربات های اینستاگرامی دارید با من در میان بگذارید. با این کار قطعا به دوستان دیگر هم در انتخاب درست ربات اینستاگرامی کمک خواهید کرد.

 

افزایش تعداد فالورهای اینستاگرام با عضویت در پیج ها

با عضویت در این پیج و تگ کردن حداقل 10 نفر از دوستانتان، تعدادی فالور رایگان دریافت می کنید توجه داشته باشید که افرادیکه که تگ می کنید باید واقعی باشند فالورها به مرور زمان به پیج شما اضافه خواهند شد.

برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید

https://instagram.com/nik_kharid


ربات اینستاگرام چیست؟

اولین سوال این است که ربات اینستاگرام دقیقا چی هست؟ به زبان ساده ربات اینستاگرام برنامه ای تحت وب است (البته قبلا رباتی به نام نینجاگرام تحت ویندوز بود) که کار اصلی آن انجام یک سری از فعالیت هایی است که در اینستاگرام صورت می گیرد.

با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید فعالیت هایی که وقت انجام شان را ندارید (مثل تعامل با کاربران) خیلی ساده انجام دهید.

کار با ربات اینستاگرام خیلی ساده است. برای شروع کافی است درون ربات با اکانت اینستاگرام تان لاگین کنید. یک سری از فعالیت ها را که قصد دارید انجام دهید را برنامه ریزی کنید و سپس به صورت کاملا اتوماتیک (بدون دخالت شما) ربات برای شما انجام می دهد.

ربات های اینستاگرامی توسط برنامه نویسان و API اینستاگرام که به صورت عمومی در اختیار همه قرار دارد طراحی شده اند و چیزی که شما می بینید فقط یک پنل کاربری چیزی شبیه به تصویر زیر است که می توانید کارهای خود را به صورت اتوماتیک از طریق آن برنامه ریزی کنید.

ربات اینستاگرام

 

پنل اینستاربات

البته در ادامه بیشتر در مورد مواردی که در تصویر بالا مشاهده می کنید توضیح خواهم داد.

سایت های زیادی هستند که ربات اینستاگرام ارائه می دهند که فقط با عضویت در آن ها و شارژ کردن حساب کاربری تان می توانید از آن ها استفاده کنید. این سایت ها یک پنل کاربری در اختیارتان قرار خواهند داد و شما می توانید اکانت اینستاگرام تان را در آن لاگین کنید و شروع به کار کنید.

 
چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

به جرات می توانم بگویم که استفاده از ربات اینستاگرام بهترین روش جذب فالوور هدفمند برای هر کسی خواهد بود. این روزها اکثر دوستانی که به فکر افزایش فالوور اینستاگرام شان هستند از ربات های اینستاگرامی استفاده می کنند.

دقیقا این قضیه را از چند مدیر سایت های خدمات فالوور اینستاگرام شنیده ام که اکثرا می گویند بیشتر مشتریان شان الان سمت ربات اینستاگرام می روند و دیگر کسی فالوور فیک اینستاگرام نمی خرد!

شما هم توسط ربات های اینستاگرامی می توانید فالوورهای زیادی را به پیج خود جذب کنید. شاید فکر کنید چطور چنین چیزی ممکنه؟

قانونی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که طبق این قانون اگر شما با کسی تعامل داشته باشید مثلا عکس او را لایک کنید و یا برای او کامت بگذارید حتی اگر غریبه هم باشد جواب شما را می دهد. در پاسخ به کاری که شما انجام داده اید شاید علاقه مند شود دنبال رو شما نیز شود.

همین حالا امتحان کنید. برای مثال به پیج یکی از هنرمندان معروف بروید و یک کامنت چالشی روی آخرین عکسی که در اینستاگرامش منتشر کرده است درج کنید. ببینید چند نفر ممکن است از شما خوششان بیاید و شما را فالو کنند.

پس طبق این قانون شما به راحتی می توانید با انجام فعالیت های روزانه مثل لایک کردن یا فالو کردن دیگران به مرور زمان فالوورهای اینستاگرام تان را افزایش دهید.

از طرفی فقط با پست گذاشتن هم نمی توانید فالوور های خود را افزایش دهید. در بهترین شرایط اگر پست های با کیفیتی منتشر کنید امکان ویروسی شدن محتوای شما وجود دارد. که این موضوع شاید در یک درصد پیج های اینستاگرامی ایرانی دیده شود. در این شرایط حتما شما باید با افراد بیشتری در تعامل باشید تا آن ها را نیز با پیج تان آشنا کنید.

اما نکته مهم این است که به هیچ وجه شما بی کار نیستید که این کارها را در طول روز انجام دهید. به همین دلیل اینجاست که استفاده از ربات اینستاگرام پیشنهاد می شود. ربات اینستاگرام دقیقا با اکانت شما کارهایی را در طول روز انجام می دهد که دقیقا شما می خواهید.

مثلا می توانید به ربات اینستاگرامی تان دستور دهید تا تمام عکس هایی که هشتگ “کسب و کار” را دارند را لایک کند. یا زیر آخرین عکس های فالوورهای پیج آقای پرویز پرستویی کامنت بگذارد. یا به افرادی که عکس هایی با لوکیشن نیاوران پست کرده اند پیام دایرکت دهد.

جالب نیست واقعا؟ تمام این کارها باعث می شود با دیگران در تعامل باشید بدون اینکه خودتان را درگیر این کار کنید. همه این کارها با ربات اینستاگرام به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

نکته مهم : اگر تمام این کارها را خودتان به صورت دستی انجام دهید قطعا اینستاگرام متوجه می شود که شما یک اسپمر هستید و اکانت شما را می بندد. پس یکی از دلایل مهم دیگه در استفاده از ربات های اینستاگرام دقیقا همین موضوع است. یعنی ربات اینستاگرام دارای الگوریتم هایی است که اینستاگرام را دور می زند و به هیچ وجه اینستاگرام قادر نخواهد بود که اکانت شما را به عنوان یک اسپمر شناسایی کند.

 
بهترین ربات اینستاگرام را بر اساس چه معیارهایی انتخاب کنیم؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردم چیزی که الان زیاد شده سایت های ارائه ربات اینستاگرام است. ربات همه کاره اینستاگرام که هر کاری شما بخواهید را برای تان انجام دهد زیاد است اما نکته مهم مطمئن بودن آن است. شما نمی توانید مشخصات اکانت اینستاگرام تان را در اختیار هر کسی قرار دهید.

در ادامه درباره امکاناتی که یک ربات اینستاگرام خوب باید داشته باشد می گویم:

 
1.امنیت بالا

یکی از مهمترین معیار ها در انتخاب بهترین ربات اینستاگرام امنیت آن است. داشتن امنیت بالا اولین نکته در انتخاب ربات است که باید به آن توجه کنید. اگر از سایت ارائه دهنده ربات اینستاگرام اطمینانی ندارید هرگز با اکانت اصلی خود در آن لاگین نکنید.

البته این مسئله خیلی جای نگرانی برای شما ندارد چون ربات هایی که در حال حاضر فعالیت می کنند مطمئن هستند و به هیچ وجه تا الان گزارش سوء استفاده از اکانت ها توسط صاحبان ربات ها از سوی کاربران و مشتریان آن ها داده نشده است.

اما باز هم باید از سایت هایی که اعتبار بیشتری نسبت به بقیه دارند و سابقه بیشتری دارند ربات اینستاگرام تهیه کنید. با کمی تحقیق و بررسی می توانید متوجه آن شوید که کدام یک از سایت ها قدیمی تر و مطمئن هستند.

 
2.پشتیبانی به موقع

پشتیبانی به موقع و دائمی یکی دیگر از مهمترین نکاتی است که در هر نوع سرویس و خدماتی باید مدنظرتان باشد. ما برای پشتیبانی هزینه می کنیم وگرنه معمولا همه سرویس ها شبیه به هم هستند.

پس این نکته خیلی مهم است که رباتی که از آن استفاده می کنید پشتیبانی خوبی داشته باشد و در اسرع وقت مشکل تان را حل کند.

این روز ها خیلی از ربات های اینستاگرامی پشتیبانی خوبی ندارند. البته این قضیه را از مشتریان ناراضی بعضی از ربات ها جویا شدم که در ادامه هم به ربات هایی که پشتیبانی ضعیفی دارند اشاره خواهم کرد.

 
3.تعرفه مناسب

تعرفه ربات اینستاگرام مشخصه و معمولا همه سایت ها تعرفه شان یکی است. به عنوان مثال اکثر سایت های ارائه دهنده ربات تعرفه ماهیانه شان 50 هزار تومان است. این در صورتی است که تمام امکانات ربات هم برای تمامی تعرفه ها فعال می باشد. هزینه فقط بابت بازه زمانی استفاده از ربات است.

سعی کنید دنبال ربات اینستاگرام ارزان یا رایگان نباشید. هیچ وقت کیفیت کار و پشتیبانی را فدای قیمت نکنید! همین حالا ربات های جدید روی کار آمده اند که کیفیت خوبی ندارند و با ارزان کردن تعرفه هایشان قصد دارند مشتری جذب کنند!

 
4.دارا بودن تمامی امکانات

یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین ربات اینستاگرام باید داشته باشد این است که همه امکانات لازم را دارا باشد. سعی کنید رباتی را انتخاب کنید که امکانات جدید به آن اضافه شده باشد و به قول معروف فول پکیج باشد.

به عنوان مثال قابلیت تشخیص جنسیت فالوور ها یا لایک کردن کامنت افراد در اینستاگرام از امکانات جدیدی است که بعضی از ربات ها هم اکنون از آن برخوردار هستند.

از طرفی اگر هرچه امکانات ربات اینستاگرام مد نظرتان بیشتر باشد هم تعامل با دیگر کاربران بیشتر می شود که مستقیما باعث افزایش فالوور بیشتر می شود و هم فعالیت اکانت شما در اینستاگرام طبیعی تر جلوه داده می شود.

به عنوان مثال اگر ربات شما فقط لایک و فالو کند فالوور زیادی نمی تواند برای شما جذب کند چون تعامل کمتری دارد. ولی اگر قابلیت ارسال دایرکت صوتی، لایک کردن کامنت یا تشخیص تصاویر بر اساس لوکیشن را داشته باشد هم فعالیت بیشتری می تواند برای شما انجام دهد و هم اینکه فالوور هدفمندتری برای شما جذب خواهد کرد.

البته این را هم بدانید ربات همه کاره اینستاگرام الان زیاد شده است و در این مورد هم اصلا جای نگرانی نیست. چون معمولا همه ربات ها با تغییرات جدید در اینستاگرام آپدیت می شوند.

 
5.رابط کاربری و تجربه کاربری خوب

راحتی کار و تجربه کاربری خوب در استفاده از ربات های اینستاگرامی هم مسئله مهمی می باشد که باید به این هم توجه داشته باشید. معمولا از همان لحظه عضویت در سایت و ورود به پنل ربات برای تست می توانید به این قضیه پی ببرید که رابط کاربری و تجربه کار با ربات برای شما چگونه است.

مسلما هر چه راحت تر باشید و تنظیمات ربات برای شما آسان باشد و نیازی نباشد که هر دقیقه به تنظیمات سر بزنید تجربه بهتری خواهید داشت. اکثر ربات های اینستاگرامی امروزی از تجربه کاربری خوبی بر خوردار هستند. حتی بعضی از آن ها دارای اپلیکیشن ربات اینستاگرام هم برای آیفون و اندروید هستند.

 
6.گزارش گیری حرفه ای

یکی از مهمترین مسائل در استفاده از ربات اینستاگرام بررسی و تحلیل بازخورد فعالیت های ربات به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه است. این موضوع رابطه مستقیم با پیشرفت کارتان در اینستاگرام دارد.

گزارش گیری حرفه ای باعث می شود شما بدانید دقیقا چه فعالیت هایی به ضرر شماست و باعث پیشرفت شما نمی شود. آن ها را شناسایی می کنید و نهایتا نحوه تعامل با کاربران را عوض می کنید.

پس یک ربات خوب اینستاگرامی باید گزارش های دقیق را حتی به صورت لحظه ای به شما ارائه دهد و مهمتر از آن باید گزارش دقیقی از بازدهی اهداف مورد فعالیت را به شما نشان دهد تا متوجه شوید افراد هدف شما چقدر برای شما بازدهی داشته اند.

 
7.آموزش کار با ربات

آموزش کار با هر سرویسی در اولویت قرار دارد. البته این قضیه هم تا حدودی توسط سایت های ارائه دهنده ربات اینستاگرام حل شده است. اما بهتر است از رباتی استفاده کنید که آموزش کامل کار با آن موجود باشد.

البته فقط آموزش کار با ربات مهم نیست! بلکه آموزش اینکه چگونه اهداف را مشخص کنید که زیادی روی نشود هم مهم است. چون در هر حال ممکن است فعالیت های شما اگر از روی ناآگاهی باشد مانند یک اسمپر شناسایی شود.

 

اگر به دنبال بهترین ربات اینستاگرام هستید این موارد را معیار خود در انتخاب تان قرار دهید. چون قطعا همین موارد است که برای انتخاب یک ربات اینستاگرام خوب مهم اند.

 اینستاگرام


بهترین ربات های اینستاگرام در سال 99 را بهتر بشناسید

بهترین ربات های اینستاگرام

با جست و جوی کلمه “ربات اینستاگرام” سایت های زیادی را در نتایج می بینید اما آیا واقعا همه آن ها خوب هستند؟ آیا رتبه داشتن در گوگل باید تنها معیار انتخاب مان باشد؟ در این قسمت قصد دارم با توجه به تجربه شخصی خودم در استفاده از ربات های اینستاگرام و تجربه مشتریان و کاربران سایت که از آن ها در رابطه با ربات های مختلف جویا شدم را با شما به اشتراک بگذارم. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 ربات اینستاگرام
اینستا ربات

سایت اینستا ربات

یکی از بهترین ربات های اینستاگرام ربات اینستا ربات است که شخصا ازش استفاده کرده ام و همینطور مشتریان زیادی دارم که هم اکنون ازش استفاده می کنند.

پشتیبانی خوب و امکانات عالی این ربات مثال زدنی است. با توجه به آپدیت های ماهانه اینستاگرام، اینستا ربات هم هسته پلتفرمش را به روز می کند. اگر می خواهید بدون دردسر از یک ربات ایستاگرام خوب استفاده کنید این ربات را به شما پیشنهاد می کنم.

قبل از این من اعتمادی به ربات های اینستاگرامی نداشتم و همیشه می ترسیدم اکانتم بسته شود. ولی با تست اینستا ربات مطمئن شدم به هیچ وجه مشکلی برای اکانت ایسنتاگرامم پیش نمی آید.

از امکاناتی که اینستا ربات دارد می توان به ارسال پیام به دایرکت، جذب فالوور هدفمند و مرتبط، انتخاب جنسیت فالوور، گزارش گیری دقیق از عملکرد ربات، جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی، ارسال ویدیو در لایو، بلاک کردن افرادی که کامنت توهین آمیز می گذارند به صورت اتوماتیک و زمان بندی هوشمند فعالیت ربات اشاره کرد.

اما یکی از بهترین ویژگی های اینستا ربات داشتن اکانت سه روز تست رایگان است. همین حالا با عضویت در اینستا ربات و لاگین کردن با اکانت اینستاگرام تان می توانید به مدت سه روز از تمامی امکانات این ربات بهره مند شوید.

همچنین اینستا ربات قابلیت ارسال پست های زمان بندی شده را نیز دارد. سیستم ارسال محتوای اینستا ربات منحصر به فرد است. حتی شما می توانید ویدیوی از قبل ضبط شده خود را به صورت لایو در اینستاگرام تان قرار دهید و کاربران تان متوجه این نشوند که ویدیو از قبل ضبط شده است.

کار با ربات اینستا ربات بسیار آسان و لذت بخش است. البته ویدیو آموزشی کار با ربات و تنظیمات آن را می توانید در قسمت آموزش های سایت اینستا ربات دریافت کنید.

 
امکانات اینستاربات:

    زمانبندی هوشمند ربات
    جذب فالوور بر اساس محدوده زمانی
    جذب فالوور بر اساس جنسیت
    جذب فالوور بر اساس هشتگ
    ارسال پیام دایرکت
    ارسال کامنت تبلیغاتی
    حذف کامنت های توهین آمیز
    ارسال ویدیو در لایو
    ارسال پست به صورت زمانبندی شده
    پشتیبانی عالی