پیدا کردن بهترین هدفون بی سیم برای نیازهای شما ممکن است وقت زیادی را  از شما بگیرد. با وجود هزاران نوع هدفون موجود در بازر که کار انتخلینک متن به آدرساب را مشکل می کند، دانستن معایب و محاسنات یک هدفون  در انتخاب بهترین مدل به شما کمک زیادی می کند.شما می توانید انتخاب بهترین هدست بلوتوث موجود را داشته باشید، گزینه های مختلف با توجه به بودجه خود را در نظر بگیرید. چند مدل هیجان انگیز جدید در سال 2018 به بازار آمده اند مانند Jabra Elite 65t و B & O Beoplay H9i جدید، و به افتخار به Beats Studio 3، که برای کاربران اپل عالی است، اما به همین ترتیب برای هر کس دیگری نیز مناسب است.

قیمت و کیفیت هدفون های بیسیم

چرا باید یک جفت هدفون بی سیم خرید؟ دلیل اصلی این است که راحتی - هدفون های بی سیم امکان بی سابقه ای از کابل های درهم و برهم نسبت به هدفون های با سیم دارند. لغو فعال شدن سر و صدا (ANC) یک ویژگی مشترک و مفید برای مسدود کردن محیط های پر سر و صدا است و همچنین اگر بخواهید اغلب سفر کنید، بسیار ارزشمند است.

چه چیزی در یک جفت هدفون بی سیم نیاز دارم؟ اولین سوال شما هنگام خرید یک هدست بی سیم چیزی است که شما برای آنها نیاز دارید و چه بودجه ای دارید. اغلب (، اما نه همیشه) بودجه های بزرگتر به اجرای بهتر و بهتر شدن پایان می یابند، در حالی که آنچه شما از آنها استفاده می کنید، در مورد طراحی ذهن  شما انتخاب می شود.

هدفون بلوتوث درون گوش یک انتخاب عالی برای ورزش است و اغلب آنها مناسب ورزش و پیاده روی می باشند که به شما این امکان را می دهد که در هنگام وزرش و پیاده روی نیز از ان استفاده کنید.نمونه های بیشماری از انواع هدفون های بیسیم را در بازار می توانید پیدا کنید اما چیزی که مشخص است اینست که همه انها ممکن است برای شما مناسب نباشند شما باید با توجه به نیازتان یک هدفون مناسب خریداری نمایید. برای اطمینان از مناسب بودن، نگاهی بیندازید به نیازیهای خود که شما دقیقا چه چیزی را از یک هدفون بیسیم توقع دارید. بسیاری از هدفون های درون گوشی هستند که از اندازه بسیار کوچکی برخوردارند اما در هنگام استفاده احساس راحتی زیادی ندارند مخصوصا برای کسایی که عینک دارند.افرادی که عینک طبی و یا عینک های زیبایی استفاده می کنند باید به اندازه هدفون توجه بیشتری داشته باشند برخی از هدفون ها بخاطر طراحی غیر استاندارد و نا مناسب باعث می شوند تا پس از مدت کوتاهی گوش دادن به موسیقی و یا مطالب و فایل های صوتی، خستگی زیادی را در گوش احساس کنید پس قبل از هرچیز هدفون را درون گوش قرار دهید و از راحت بودن آن اطمینان حاصل نمایید. عمر باتری یکی دیگر از موارد است که باید به آن توجه داشته باشید باتری در هدفون های بزرگتر ممکن است بتواند 20 ساعت بصورت مداوم برای شما موزیک پخش کند اما در هدفون های کوچک تر این میزان تا سه و یا شش ساعت کاهش پیدا می کند که البته مقدار مناسبی می باشد. این میزان از شارژ باتری می تواند برای اکثر مواقع مناسب باشد اما اگر می خواهید با یک بار شارژ کردن هدفون خود از آن استفاده بیشتری ببرید بهتر است که از هدفون هایی که باتری های بهتری دارند خریداری نمایید. البته برخی از هدفون ها هم وجود دارند که پس از اتمام شارژ باتری به شما این امکان را می دهند تا با اتصال کابل به موسیقی خود گوش فرا دهید.