واقعا دوسش دارم

عشق واقعی

واقعا دوسش دارم !

چون نمیخواد قبول کنه یه چیزیو که بهش گفتن باید اینطور باشه.

میخواد زیر سوال ببره قضیه رو.

میتونه زیر سوال ببره قضیه رو.

کمکم میکنه دنیاشو ببینم.

واقعا دوسش دارم

کمکم میکنه آروم شم. کمکم میکنه آرومش کنم.

حاضره حرفامو گوش کنه... میخوام خوشحالیشو ببینم. :)

تا وقتی که هستم تو دنیاش .. دنیاشو با قلم خودم نقاشی میکنم !

امشب حس عجیبی دارم حس عجیب خیلی عجیب...

انگار دارم زیر رگبار بارون خیس میشم...

هیچکس هم نیست...

هیچکس ...

وقتی میخوام قلم  به دست بگیرم و چیزی بنویسم نمیدونم ...

اما باز هم در دلم میگم باز هم غم....باز هم....تنهاییی ....باز هم....

اما در اخر با خودم میگم ...

سرنوشت برای من اینگونه نوشته باید سر کنم...

میخواستم تظاهر کنم که این نیستم اما ...

من این نیستم...

من منم ...

من منی هستم که برای دلم مینویسم نه خودنمایی...

من منی هستم که برای دل خودم شعر می سرایم ...

من ، من هستم ...

دیگه نمیخوام نقاب تظاهر به صورتم بزنم...

من اینم ...

دختری شوخ...

پر از احساس...

زودرنج ام دختری که درونش مهم است نه ظاهر ...

دختری هستم ...

با من ها و احساسات و ارزوها...

من اینـــــم برایم مهم نیست مورد تمسخر قرار بگیرم ...

من این هستم با تمام حس کودکانه ی درونم...

دریغ از اینکه باز هم از بودن خودم و من هایم پشیمان میشوم ...

من منم ...

دلنوشته عاشقانه با عکس

دلنوشته عاشقانه بسیار زیبا

دلنوشته عاشقانه به زبان انگلیسی

دلنوشته عاشقانه زیبا دلنوشته زیبای عاشقانه

دلنوشته عاشقانه غمگین

دلنوشته عاشقانه همراه با عکس

دلنوشته عاشقانه و غمگین

دلنوشته عاشقانه کوتاه

دلنوشته عاشقی با عکس

دلنوشته غمگین عاشقی

دلنوشته های خیلی غمگین عاشقانه

دلنوشته های دلنشین عاشقانه با عکس

دلنوشته های دلنشین کوتاه عاشقانه

دلنوشته های زیبای عاشقانه

دلنوشته های عاشقانه با عکس

دلنوشته های عاشقانه با عکس های رمانتیک

دلنوشته های عاشقانه با عکسهای رمانتیک و زیبا

دلنوشته های عاشقانه بسیار زیبا

دلنوشته های عاشقانه جدید همراه با عکس

دلنوشته های عاشقانه زیبا

دلنوشته های عاشقانه غمگین

دلنوشته های عاشقانه غمگین کوتاه

دلنوشته های عاشقانه همراه با عکس

دلنوشته های عاشقانه و زیبا

دلنوشته های عاشقانه و کوتاه

دلنوشته های عاشقانه کوتاه

دلنوشته های عاشقانه کوتاه جدید

دلنوشته های عاشقانه ی زیبا

دلنوشته های عاشقانه91

دلنوشته های غمگین عاشقانه با عکس

دلنوشته های کوتاه عاشقانه زیبا

دلنوشته کوتاه عاشقانه با عکس

دلنوشته کوتاه عاشقی

دلنوشته کوتاه غمگین عاشقانه

دلنوشته ی زیبای عاشقانه

دلنوشته ی غمگین عاشقانه

دلنوشته ی کوتاه عاشقانه

۹۴/۱۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی