جواد رضویان بازیگر کشورمان به انتقاد از خرید و فروش جوجه رنگی پرداخت و از مردم خواست از خرید جوجه های رنگی خودداری کنند. جوادرضویان بی شک به عنوان یکی از محبوب ترین شخصیت های طنز کشورمان می باشد در گذشته فیلم  و سریالهای بسیار خنده داری از جواد رضویان دیده و با انها خندیده ایم.

اعتراض جواد رضویان به خرید و فروش جوجه رنگی

جواد رضویان از چگونگی رنگ آمیزی جوجه های رنگی به شدت انتقاد کرد و از مردم تقاضا کرد که از خرید این جوجه ها خودداری نمایند وی در جای دیگری گفته بود که طریقه رنگ کردن جوجه ها بشدت غیر انسانی و رقت آمیز می باشد.

سید جواد رضویان با انتقاد از خرید و فروش جوجه های رنگی در گوشه و کنار شهرها نوشت:

*****

به نام حضرت حق ؛

سلام دوستان نازنینم ، وقتتون به خیر ،
عزیزان با نزدیک شدن به روزهای گرم تابستان و تعطیلات مدارس ، سر و کله جوجه های نگون بخت رنگی پیدا میشود ، عاجزانه ازتون خواهش میکنم که به تمام عزیزانی که با شما در ارتباط هستند اطلاع بدهید به هیچ عنوان جوجه رنگی نخرند و نخریم

کافیست یک جستجوی ساده در سایت های مختلف در فضای مجازی داشته باشید و ببینید چه جنایتی در حق این جوجه های تازه به دنیا پا گذاشته میشود و ببینید جوجه ها چگونه رنگ میشوند

پس خواهشا جوجه رنگی نخریم و با هشتک جوجه رنگی نمیخرم در حق این حیوانات بی گناه گامی برداریم .

#جوجه_رنگی_نمیخرم
ارادتمند،
سید جواد رضویان
یاحق

به گفته جواد رضویان، این جوجه هارو به اشکال مختلف و با شرایط بسیار رقت باری رنگ آمیزی می کنند به اینصورت که در یک سطل بزرگ مقداری رنگ ریخته و جوجه هارو درون سطح روی هم تلمبار کرده و با تکان دادن سطل باعث می شوند تا جوجه ها به خود رنگ بگیرند.

در صورت پیوستن به این کمپین، لطفا پیوستن خود را از طریق فرم زیر اعلام فرمایید تا به لیست افزوده شود.

دست همه شما عزیزان رو به گرمی می فشارم

سید جواد رضویان