دلایل شکست در تلگرام


آمار نشان می دهد که نزدیک به 15 میلیون کانال کوچک و بزرگ در تلگرام و ان هم تنها در کشورما ایجاد شده است رویای رسیدن به درامدهای میلیونی افراد زیادی را ترقیب به ایجاد کانال در تلگرام کرده است اما آیا قرار است تمام این افراد به موفقیت برسند؟ آیا شما نیز کانال تلگرام خود را ایجاد کرده بودید؟دلیل اینکه شما جزو موفق های این کار نبوده اید چه بوده است؟ مهمترین دلایل عدم موفقیت افراد در تلگرام چیست؟

این سوالها و سوالاتی دیگر موضوع صحبت این مطلب ماست که درادامه به انها پاسخ خواهیم داد.

موفقیت در تلگرام

افراد با شنیدن خبرهایی وسوسه کننده از درآمدهای میلیونی افراد در کانالهای تلگرام، ترقیب به ایجاد کانال تلگرامی خود می شوند با عجله و بدون انکه وقت زیادی را صرف پیدا کردن یک آدرس مناسب، ساده، در ذهن ماندنی و قابل تلفظ، کنند چندین حرف مربوط یا نا مربوط به موضوع کانال خود را درکنار یکدیگر گذاشته و به عنوان آدرس کانال خود ثبت می کنند عموما اینگونه ادرس ها دارای دو بخش و مجزا از یکدیگر هستند چراکه پیدا کردن ادرسی یک تکه و سر راست بسیار مشکل تر است مثلا به این دقت کنید iraniann-jokkhandeh   یا khandeh-jokkk که اصولا از لحاظ نگارشی و تلفظ دچار مشکلاتی هستند اینگونه ادرس ها و کانالهای تلگرامی از ابتدا محکوم به شکست هستند چراکه آدرس یک کانال بیانگر سطح شعور، فهم و میزان حرفه ای بودن رفتار مدیر و مطالب داخل ان کانال می باشد مدیری که چنین آدرس هایی را برای کانال خود انتخاب می کند با صدایی بلند به دیگران اعلام می کند که سطح شعور اجتماعی او در همین حد بوده و مطالبی هم که در کانال خود قرار خواهد داد از همین رویه پیروی خواهند نمود و خارج از آن نخواهند بود.

روش های بالابردن اعضاء تلگرام

در مقابل به این آدرس و کانال تلگرام بسیار خوب و حرفه ای دقت کنید mazhabi@ ( مذهبی ) یک آدرس یک تکه، ساده و کاملا مرتبط با موضوع کانال.

آیا کانال mazhabi@ شرایط و لیاقت موفق شدن را دارد؟ قطعا این طور است چرا که مدیر کانال برای افراد و مخاطبانی که می خواهند به عضویت این کانال دربیایند ارزش و احترام قائل شده و برای آنها آدرسی قابل فهم، به یادماندنی و مرتبط را انتخاب کرده است شاید اگر یک سال بعد هم از شما سوال شود می توانید این ادرس را بخاطر بیاورید .

این آدرس براحتی و در تماس های تلفنی قابل ادا کردن و فهم می باشد افراد و اعضای کانال براحتی می توانند بصورت تبلیغات دهان به دهان ان را به دوستان و اطرافیان خود معرفی کرده و باعث گسترش ان شوند.

افزایش ممبر تلگرام

افزایـــش واقـــعی ممـــبر (عضـــــو) کانال تـلـــگرام

افزایش عضو (ممبر واقعی) کانال تلگرام

نرم افزار افزایش عضو کانال تلگرام

افراد و مدیران محکوم به شکست در کانالهای تلگرام، پس از انتخاب ادرس و ایجاد کانال، شروع به کپی کردن مطالب سایر کانالها و انتقال انها بر روی کانال خود می کنند دفترچه تلفن خود را باز کرده و تمام دوستان و آشنایان خود را به عضویت در کانال خود دعوت می کنند به امید اینکه در کانال او عضو شده و علاوه بران برای او تبلیغ نیز بکنند احتمال اینکه شما در چنین کانالی عضو شوید چقدر است؟ در صورتی که این اشتباه را سهوا نیز مرتکب شده باشید مدت زیادی را درآن نخواهید گذراند و لفت داده و از ان خارج خواهید شد چراکه مطالب این کانال را صبح امروز در چند کانال دیگر مطالع کرده اید و تنها اولین کانالی که این مطالب را درآن دیده بودید برای شما جذاب بوده است .

بی شک هیچ دلیلی برای موفقیت اینگونه کانالها وجود ندارد مدیران این کانالها رورانه سعی می کنند مطالب بیشتری را از کانالهای مختلف جمع آوری کرده و در کانال خود قرار دهند چراکه تصور می کنند ممکن است دلیل عدم جذب شدن افراد به کانال او بخاطر کم بودن مطالب باشد روزها از پی هم می گذرند و نه تنها کانال رشد نمی کند که رفته رفته اعضای قبلی نیز لفت داده و از کانال خارج می شوند مدیر اینگونه کانال ها راه بعدی در به رشد رساندن و افزایش ممبر کانال خود را در تبادل با سایر کانالها می بیند به همین خاطر عزمشان را جزم کرده و در کانالهای تبادل عضو شده و پشت سرهم به تبادل می پردازند

انجام تبادل بنر و لینک بین کانالها ممکن است کمی به افزایش و رشد کانالها کمک کند اما باید مدیران اینگونه کانالها بدانند، اعضایی که از اینطریق جذب می شوند ماندنگار نبوده و ممکن است بزودی از کانال خارج شوند علاوه بر این اینگونه اعضا فعالیت بسیارکمی داشته و معمولا بر روی بازدید مطالب تاثیر کمی می گذارند.

به پایان غم انگیز این داستان نزدیک می شویم مدیر درمانده در اخرین اقدامات خود اقدام به خرید تبلیغ از چند کانال مختلف می کند در گذشته بسیاری از کانالها از ممبر فیک استفاده کرده و در بهترین حالت نیمی از اعضای انها را اعضاء غیرواقعی تشکیل میداد به همین خاطر با پرداخت هزینه ای زیاد، تعداد بسیار کمی عضو جذب کانال تبلیغ دهنده میشد. اینجاست که مدیر با صرف هزینه های مختلف و عدم موفقیت در افزایش ممبر کانال خود، کلافه شده و کاملا ناامید می شود .

رویای کسب درامد از کانالهای تلگرام با وجودی که سراب نیست و این امکان وجود دارد که افراد بتوانند به اینگونه درامدها دست یابند اما بسیار دشوار بوده و نیازمند سرمایه و توان مالی و البته مدیریت می باشد  باید به این نکته نیز توجه کرد که موفق شدن در این راه نیازمند صرف هزینه میلیونی و به صورت کاملا حساب شده می باشد. در صورت صرف این میزان هزینه بصورت کاملا هدفمند و مدیریت عالی و با رعایت دیگر فاکتورهای موفقیت در این راه، می توان موفق شد و طعم ثروت و تنعم را چشید.

این مطلب توسط گروه مشاورین برتر که سابقه ای ده ساله در زمینه افزایش بازدید و فروش سایتهای بزگ و کوچک دارد تهیه شده است این گروه با بهره گیری از کارشناسان خبره، می تواند راهنمایی امین و کاربلد در به موفقیت رسیدن مدیران گرامی باشد. مدیران کانالها می توانند با مشاوره با این مرکز از بروزترین اطلاعات کسب و کارهای اینترنتی بهره مند شده . کسب و کار خود را گسترش دهند.

گروه مشاورین برتر

linkbuilding@


تلفن دفتر 05137581011  - 4 خط