ازدواج یک جوان 20 ساله با سگ ماده اش

به گزارش خبرگزاریها جوگیو یک جوان 20 ساله اهل منطقه «تووومبا» در ایالت «کوئینزلند» کشور استرالیا است. این مرد جوان در روز گذشته در حضور دوستان و آشنایانش با سگ مورد علاقه اش ازدواج کرد. در دنیای امروزی و در هزاره سوم، شاهد اتفاقات عجیب و غریب فراوانی هستیم اما برخی از این اتفاقات مو برتن آدمی راست می کند.


اینم عشق سگی

تصور همبستر شدن انسان با یک سگ، آخر چطور امکان پذیر است ؟ تا چه میزان باید این اشرف مخلوقات، خود را تنزل مرتبه داده باشد که بجای برگزیدن هم نوع خویش، تن به ازدواج با یک حیوان بدهد.


متاسفانه در بسیاری از کشورهای غیر مسلمان غربی ازدواج و سکس انسان با حیوان بسیار رواج دارد و به تازگی یک پسر جوان با سگ ماده ازدواج کرده است.مشخص نیست که ایجاد چنین روابطی از چه دیدگاهی سرچشمه می گیرد اما این مسئله در حال گسترش بوده و افراد بدون اینکه نگران قضاوت اطرافیان باشند، با حیوان مورد علاقه خود ازدواج می کنند.

ازدواج عجیب این پسر 20 ساله با سگ ماده

 

بنابر گزارش رسانه‌های دولتی این کشور، این مرد جوان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه، گفته است، من به مدت پنج سال از این سگ نگهداری کردم و دیروز با به تن‌ کردن لباس دامادی و تهیه یک لباس مخصوص عروس برای سگم با این حیوان ازدواج کردم. وی اضافه کرده است که در مدتی که از این سگ نگهداری می کرده است رابطه عمیقی بین وی و سگش بوجود امده است به همین خاطر تصمیم به ازدواج با این سگ ماده گرفته است. جوگیو، اضافه کرده است که من عاشق این سگ هستم و دوری اورا نمی توانم تحمل کنم ازدواج با این سگف بترین اتفاق زندگی من می تواند باشد.

 

دیرین دیرین


در زمانهای دیرین دیرین، عشق به سگها از رونق خوبی برخوردار گشته بوده است به گفته وی که، عشق گر در سگ بجنبد، سگ به رسوایی زند


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی