تجاوز جنسی

متاسفانه هراز گاهی از رسانه های خبری شاهد پخش اخباری مبنی بر تجاوز فرد یا افرادی به دختران جوان هستیم دختران بی گناهی که تنها بخاطر جوان و زیبا بودن مورد تعرض وحشیانه عده ای از افراد دیو صفت قرار می گیرند. این افراد بدون داشتن کوچکترین میزان از رحم و انسانیت، به دختران و کودکان تجاوز جنسی کرده و حتی پس از انجام وحشیانه خود، این افراد را به قتل می رسانند.


تجاوز به دختر دانشجو

در کشور هند، اتفاقات اینچنینی بسیار بیشتر رخ می دهد چرا که قانون، با شدت با مجرمین برخورد نکرده و بعضا بخاطر نبود دلائل کافی بر مجرم بودن افراد، انها را آزاد می کند به همین خاطر تجاوزهای جنسی بارها و بارها تکرار می شوند و هربار دختران  و کودکان در چنگال این افراد قربانی می شوند.

در آخرین این دست اتفاق ها، شش مرد به شکل وحشیانه ای به دختر بسیار زیبا و بی گناهی تجاوز کرده و جسد خون آلود اورا در خیابان رها می کنند اینکه یک انسان چگونه می تواند از چنین اتفاقی لذت ببرد جای بسی تامل است با تکه تکه کردن روح و جان فردی دیگر، مگر می توان به لذت رسید؟ ماجرا از اینجا آغاز شد که:نیروهای پلیس در خیابان مستقر شده بودند تا مقابل افراد تظاهر کننده بایستند. برادر قربانی اعلام کرد که دادگاه عادلانه رفتار نکرد و مردم هم از او حمایت کردند.یک دختر دانشجو بد اقبال روزی که در مسیر دانشگاه به خانه اش در تردد بود توسط 8 مرد هوس باز ربوده شد و پس از تجاوز جنسی بی شرمانه به وی به قتل رسید.

 

به گزارش پارس ناز در این حادثه دختر 20 ساله پس از دادن امتحان در حال بازگشت به خانه بود که هنگامی که از اتوبوس پیاده شد توسط چند نفر ربوده شد. این دختر بی گناه مورد تعرض گروهی این چند نفر قرار گرفت و روز بعد جنازۀ در خون غرق شده‌اش پیدا شد.

 

به گزارش سایت پارسناز به نقل از دیلی‌میل، از 8 نفری که به علت این حادثه دستگیر شدند دو تن از آن‌ها به علت عدم داشتن شواهد کافی ازاد شدند. سه تن از این افراد به جرم تجاوز و قتل به مرگ محکوم شدند.

 

اما سه تن دیگر به حبس ابد محکوم شدند که باعث نارضایتی و عصبانیت و تظاهرات مردم در مقابل درب دادگاه شد، چرا که آن‌ها خواهان اعدام همۀ کسانی بودند که در این جرم دخیل بودند.

 

لازم به ذکر است، این حادثه تنها حادثه‌ای نبود که در هند اتفاق افتاده بود. بلکه چند ماه قبل گروه دیگری به دختر دانش‌آموزی حمله و به او تعرض کرده‌بودند اما حکم آن‌ها هم متناسب با جرمی نبود که آن‌ها مرتکب شده بودند.


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی