در دوره های مختلف زندگی به علت بالا رفتن سن و بروز مشکلات جسمی و برخی بیماری های مانند دردهای عضلانی و آرتوروز و ... بهتر است پوزیشن هایی را برای برقراری رابطه جنسی انتخاب کنیم که درد و ناراحتی کمتری را برای ما داشته باشد .  در این پست به معرفی بهترین پوزیشن های جنسی برای دهه های مختلف عمر می پردازیم .

 

رابطه جنسی

 

 

دهه ۳۰ زندگی

 

 یافته های محققان مدرسه پزشکی کالج سلطنتی لندن نشان می دهند، در حدود ۲۵ درصد زنان باردار از درد اطراف لگن شان رنج می برند و ۸ درصد شان پس از گذشت دو سال از زایمان هم چنان با این مشکل دست به گریبان اند.

دکتر سوزانا رایک، ارتوپد و درمان گر جسمی می گوید:” علت اصلی بروز این نوع دردها استفاده از پوزیشن های جنسی است که به استخوان خاجی ( استخوانی بزرگ و سه گوش که در بالا با پنجمین مهره کمری، در طرفین با استخوان های استخوان لگنی و در پایین با استخوان دنبالچه متصل می شود ) و استخوان ایلیاک ( دو استخوان بزرگی که لگن را تشکیل می دهند) فشار می آورند. ”

او می افزاید:” بهترین راه جلوگیری از بروز این دردها برقراری رابطه جنسی در پوزیشن های چهار دست و پا و رو در روست. ”

 

دهه ۴۰ زندگی

 

متخصصان آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا معتقدند نخستین دردهای عصب سیاتیک ران در دهه ۴۰ عمر بروز می کند. دکتر ناتالی سیدروکویچ، محقق ارشد دانشگاه واترلو کانادا و عضو آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا می گوید:” پوزیشن های چهار دست و پا وspooning ( به پهلو خوابیدن و ورود آلت تناسلی مرد به واژن ) به اعصاب سیاتیک پاها فشار وارد نمی کنند. ”

او می افزاید:” بهتر است زیر قفسه سینه زن بالشت گذاشته شود تا باسن بالا آمده و دخول راحت تر انجام گیرد. ”

 

دهه ۵۰ زندگی

 

یکی از مهم ترین عوارض یائسگی، کاهش ترشح هورمون استروژن، خشکی و نازک شدن بافت واژن و افتادگی مثانه است. بهترین پوزیشن برقراری رابطه جنسی در این دهه عمر، قرار گرفتن زن روی شوهر دراز کشیده است. در این حالت آلت تناسلی مرد به آرامی وارد واژن شده و رابطه جنسی دردناک نخواهد شد.

 

دهه ۶۰ زندگی

 

یافته های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های امریکا نشان می دهد، بیش از یک سوم زنان و مردان ۶۰ ساله از آرتروز رنج می برند. بنابراین، استفاده از پوزیشن های چهار دست و پا و … فشار زیادی به زانو، لگن، ران و سایر مفاصل وارد می شود.

 

دکتر لین برادویان، درمانگر جسمی و استاد مدرسه پزشکی دانشگاه نیویورک می گوید:” پوزیشن ایستاده بهترین موقعیت برای برقراری رابطه جنسی شصت سالگان است. ”

 

او می افزاید:” در این پوزیشن علاوه بر کاهش فشار باعث تقویت استخوان ها و مفاصل می شود. “

 

 

برای عضویت در داغ ترین و جدیدترین مطالب تفریحی و سرگرمی روز بر روی عکس زیر کلیک کنید .

 

کلاه فرنگی

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی