افزایش ممبر

 


بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام
این روزها هرکسی را می بنید، یک یا چند کانال تلگرام دارد و در آرزوی ثروتمند شدن و کسب درامد، خودش را به هر دری می زند تا چند ممبر بیشتر بتواند جذب کند اما آیا واقعا قرار است همه این افراد موفق شوند؟
نخیر قطعا اینطور نیست در هر کسب و کاری تنها افرادی موفق می شوند که، 1- دانش کافی در زمینه شغل خود را داشته باشند،2- از سرمایه کافی برخوردار باشند( سرمایه در کسب و کار، تنها به مسئله مادی اشاره نکرده و سرمایه در کسب و کارهای متفاوت، تعاریف مختلفی دارد) 3- از پشتکار لازم در این راه برخوردار باشد
بهترین روش های افزایش واقعی ممبر کانال تلگرام
آیا شما برای موفقیت در این کار، این سه فاکتور مهم را دارید؟
دانش کافی را، گروه مشاورین برتر، به رایگان در اختیار شما خواهد گذاشت شما باید دو فاکتور دیگر را داشته باشید در غیر اینصورت بهتر است که شانس خود را در امور دیگری امتحان کنید.

اگر این دو فاکتور مهم و حیاطی را دارا می باشید، گروه مشاورین برتر، آنچه که لازم به دانستن داشته باشید را در اختیار شما خواهد گذاشت. با مطالعه ادامه مطلب، شما به عنوان یک ادمین حرفه ای می توانید کانال خود را رشد داده و به بازدید بسیار بالایی دست یابید.

 

 

بهترین راه های افزایش ممبر کانال تلگرام

 

امروزه، ده ها هزار کانال تلگرام، تنها در کشور ما ایجاد شده است تعداد آنها به قدری با شتاب در حال گسترش است که باور کردن ان بسیار دشوار است در ابتدای امر  وبرای ایجاد کانال در تلگرام، برای کانال خود هر آدرسی را که می خواستید معمولا آزاد بود و براحتی می توانستید آی دی های بسیار خوبی را انتخاب کنید اما امروزه، با دشواری فراوان می توان آی دی مناسبی را ثبت کرد مطئن باشید در ماههای آینده، این امر به مراتب مشکل تر از این نیز خواهد بود.

بهترین روش های افزایش واقعی ممبر کانال تلگرام

اکنون شما نیز جزو هزاران نفری هستید که یک کانال تلگرام ایجاد کرده و با سعی و مشقت فراوان، چند ده ممبر ، یا چند هزار ممبر برای آن عضو جمع آوری کرده اید و در میانه راه، به بن بست خورده اید حتی روزانه بجای افزایش تعداد اعضاء خود، شاهد ریزش آنها هستید اعضایی که با سختی فراوان جمع آوری کرده بودید، اکنون براحتی کانال شمارا ترک کرده و هرگز به انجا باز نخواهند گشت چاره کار چیست؟

افزایش ممبر تلگرام

در چنین شرایطی، انتخاب روش و راهکار درست، بسیار حیاتی و دشوار می باشد چراکه با یک حرکت اشتباه، تمام زحمات شما به باد خواهد رفت در شرایطی که کانال شما تعداد بسیار کمی، ممبر دارد و یا اینکه از چند هزار ممبری که دارید، روزانه تعدادی از انها از کانال شما لفت داده و خارج می شوند، باید با برسی شرایط، تصمیم درستی بگیرید باید دقت داشته باشید که موضوع کانال، تعداد ممبر، چگونگی ارسال مطالب، و شیوه رفتار با اعضاء بسیار مهم است.

بهترین روش های افزایش واقعی ممبر کانال تلگرام

افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

  •  اگر در ابتدای راه هستید و تعاداد اعضاء شما به چند صد نفر می رسد، بهتر است که با تولید محتوای جالب و جذاب، و  انتشار آدرس joine خود در گروه های مختلف و بخصوص سوپر گروهها، سعی کنید تا تعداد ممبر های کانال خود را  افزایش دهید اما اگر مدتی است که تمام سعی خود را کرده و دیگر کاری از دستتان برنمی آید بهتر است که با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید این نوید را به شما می دهیم که، گروه مشاورین برتر، آمادگی خود را برای ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان اعلام می دارد شما می توانید با ارتباط با متخصصین ما در زمینه افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام، و یا افزایش بازدید سایت، سئو و لینک بیلدینگ، که در این زمینه ها تخصص کافی را دارا می باشند، بصورت کاملا رایگان مشاوره نمایید. موفقیت شما آرزوی قلبی ماست.
  • بسیاری از مدیران کانالها، تنها با کپی کردن مطالب سایر کانال ها و قرار دادن آن در کانال خود، تصور می کنند که کار بزرگی انجام داده و باید منتظر هزاران نفر باشند تا بیایند و درکانال آنها به عضویت درآیند باید به اینگونه مدیران بگوییم که، زهی خیال خام، زهی خیال باطل
  • اطمینان داشته باشید که بازدید کنندگانی که به کانال شما می آیند، بی شک مطالب کپی کانال شما را در سایر کانال ها دیده اند و این مطالب هیچ جذابیتی برای انها ندارد پس براحتی لفت داده و از کانال شما خارج خواهند شد و دیگر هیچگاه نیز باز نخواهند گشت.
  • اگر قرار باشد هزاران مدیر کانالی که هرکدام تا چندین کانال مختلف ایجاد کرده اند، موفق شوند، که قوانین طبیعت زیر سوال می رود. این را به یاد داشته باشید که در تمام کسب و کارها، تنها افراد خاصی بخوبی رشد می کنند و سایرین به صورت پله کانی، در زیر موقعیت انها قرار می گیرند و هرچه این پله پایین تر می آید، پهن تر و پهن تر می شود پس شما نیز اگر به مانند همه، مطالب سایر کانال هارا کپی می کنید، بی شک باید انتظار داشته باشید که جزو دسته همان همگان و در پایین ترین رده پلکان موفقیت حضور داشته باشید.
  • بهتر است که کمی هزینه کنید، نویسنده حرفه ای و کاربلد استخدام کنید و مطالبی جذاب و دست اول را به اعضاء خود تقدیم کنید تا انها نیز به پاس مطالب ارزشمند شما روزانه بیشتر و بیشتر شوند تا جایی که درهای ثروت را به روی شما باز کنند.
  • شیوه ارسال مطلب، از مهمترین نکات افزایش ممبر در تلگرام می باشد و این شیوه بسته به موضوع کانال شما ، متفاوت خواهد بود. گروه مشاورین برتر، در مطلب دیگری به تفصیل در مورد چگونگی ارسال مطالب و شیوه های ارسال مطلب در کانال تلگرام سخن گفته است توصیه می کنیم که حتما و با دقت، این مطلب را مطالعه نمایید و از راهنمایی های آن در رشد کانال خود استفاده نمایید.
  • در ادامه با توضیح چگونگی ساخت یک کانال تلگرام از ابتدا و بصورت حرفه ای خواهیم پرداخت اگر قصد ایجاد کانال تلگرام را دارید،می توانید به این مطلب مراجه نمایید و به بهترین شکل کانال خود را ایجاد کرده و آن را مدیریت نمایید. این مطلب در ایجاد کانالی حرفه ای و کاربر پسند به شما کمک زیادی خواهد کرد همچنین به موضوعات و مطالبی که یک مدیر کانال باید با انها آشنایی داشته باشد نیز، به تفصیل اشاره شده است. اما در ادامه مطلب، به موضوعاتی خواهیم پرداخت که مدیران کانال، پس از ایجاد کانال به انها نیاز مبرم خواهند داشت.
 
کانال تلگرام

 

آنچه که یک مدیر کانال تلگرام باید بداند

 

مسنجر محبوب تلگرام با پیشی گرفتن از رقبای جدیش یعنی وایبر و واتس آپ توانست میلیون ها کاربر به خصوص در کشور ایران به دست بیاورد. یکی از مهمترین امکانات بسیار ارزشمند تلگرام نسبت به سایر مسنجرها، امکان ایجاد کانال می باشد. ایجاد کانال بر روی تلگرام، یکی از محبوب ترین امکانات این مسنجر می باشد امکان ایجاد کانال به افراد اجازه دادتا با ایجاد و رشد کانال خود، به کسب درآمد برسند.

ایجاد کانال تلگرام

کانال تلگرام چیست: کانال تلگرام در واقع فضایی ایست به صورت بسته که فقط صاحب کانال و یا دیگر مدیرانی که اقدام به ساخت آن کرده اند و مالکیت حقیقی و حقوقی آن را به عهده دارند می توانند اقدام به درج مطلب در آن کنند و کسانی که در این کانال ها عضو هستند تنها قادر به دیدن و به اشتراک گذاری مطالب خواهند بود. در حال حاضر شرکت تلگرام هیچ محدودیتی برای ایجاد کانال برای اشخاص و هم چنین عضو بودن افراد در کانال ها در نظر نگرفته است و یکی از خصوصیت مثبت کانال ها برخلاف گروه های تلگرام ظرفیت بی نهایت عضو در کانال ها می باشد. هم اکنون هزاران کانال با موضوعات مختلف ، در کشورما ایجاد شده است که از بین این ده ها هزار کانال، تنها تعداد انگشت شماری به تعداد 700 ممبر و بیشتر دست پیدا کرده اند و بیشتر این کانال ها اعضاء چند ده هزار نفری را شامل می شوند.

چگونگی ساخت و ایجاد کانال بر روی تلگرام رو در مطلب دیگری، به صورت کامل توضیح داده ایم با مراجعه به این مطلب، می توانید کانال تلگرام خود را به بهترین شکل ایجاد کرده و مدیریت نمایید. اما در این مقاله سعی بر این شده نکاتی که مدیران کانال ها و همچنین افراد عضو شده در کانال ها بایستی رعایت کنند و به اونها توجه کنند را مد نظر قرار بدهیم.

بهترین روش های افزایش واقعی ممبر کانال تلگرام

 1-   تیتر و یا همان نام کانال بسیار بسیار مهم میباشد. انتخاب یک نام کانال مناسب و جالب می تواند به جذب مخاطب شما کمک زیادی کند. اما هرگز این را فراموش نکنید که انتخاب نام های فریبنده که با موضوع کانال شما غیر مرتبط و یا زیاد مرتبط نیستند باعث افت محبوبیت و همچنین از دست دادن اعضاء شما خواهد شد. پس سنگ بنای کار خود را به درستی و محکم قرار دهید.
    سعی کنید به دنبال جامعه ی هدف مورد نظر خود باشید. به طور مثال اگر کانال شما در مورد فوتبال می باشد همواره تلاش کنید که اعضایی که جذب میکنید از افرادی باشند که از علاقه مندان به حوزه ی فوتبال یا پیرامونش باشند. افرادی که هیچ علاقه ای به فوتبال ندارند اگرهم عضو کانال شما بشوند دیر یا زود کانال شمارو ترک خواهند کرد.
    بهترین روش های افزایش واقعی ممبر کانال تلگرام


در گذاشتن پست دقت کنید
   2- از گزاشتن پست به صورت پی در پی و سرسام آور خود داری کنید. هستند کسانی که تند تند در کانالشون پست میزارن. هرگز فراموش نکنید که خیلی از افراد الان به وسیله ی اینترنت سیمکارت های تلفن های همراهشون آنلاین هستند و برای لود کردن صفحات کانال های تلگرام علاوه بر محدودیت حجم محدودیت سرعت هم دارند که این باعث میشود خیلی زود کانال شمارو ترک کنند. سعی کنید پست هاتون به صورت بازه های زمانی مناسب و با فاصله باشد چرا که علاوه بر اینکه باعث می شود مخاطبانتان اذیت نگردند باعث میشود هر مطلب بیشتر دیده شود. تعداد مناسب پست برای هر روز، تعداد ده پست می باشد از ساعتی مشخص در انتهای شب، دیگر پست نگذارید بسیاری از افراد در این ساعت ها، به کارهای شخصی خود می پردازند  صدای دیلینگ دیلینگ ارسالها باعث اذیت شدن اعضاء شما خواهد شد.

 
   3- اگر شما دارای دو یا چند کانال هستید و نمیرسید که همه ی اونها رو به صورت منظم و دقیق رسیدگی کنید سعی کنید ادمین برای کانال هاتون جذب کنید. میتونید به چند صورت ادمین جذب کنید. اینکه به ادمیناتون در قبال سرویس دهی دستمزد بدید. یا اینکه میتونید به اونها اجازه بدید که در کانالتون به خاطر زحمتی که میکشند تبلیغات کنند.
    سعی کنید در انتهای هر پست به خصوص پست های اختصاصی کانالتون لینک کانالتون رو هم قرار بدید به این صورت: (آموزش ساخت استیکر در تلگرام https://telegram.me/castledl ) چرا که این کار باعث می شود مطالبی که از کانال شما توسط دیگران به اشتراک گذاشته میشود بازخورد بهتری داشته باشد و افراد زیادی از طریق این حرکت وارد کانال شما برای دریافت مطالب بیشتری بشوند.
  4-  از تصاویری که در کانال هاتون استفاده میکنید به خصوص تصاویر اختصاصی و منحصر به فرد سعی کنید واتر مارک شده باشند. یعنی به صورتی اونهارو قرار بدید که لینک یا حد اقل اسم کانالتون روی تصاویر درج شده باشد. این کار هم به بازخورد مطالب اشتراک گذاشته شده ی کانال شما کمک زیادی خواهد کرد دقت داشته باشید که از ارسال عکس هایی با حجم بالا به شدت پرهیز کنید.
در ارسال مطالب، بسیار دقت کنید مراقب باشید مطلبی که ارسال می کنید خلاف قوانین کشور نبوده و به حقوق اشخاص بی احترامی نکند مطمئن باشید اشخاص براحتی می توانند از شما اعداه حثیت کرده و شمارو به دادگاه بکشانند.

 

گروه مشاورین برتر، برای تک تک جوانان میهن آرزوی پیروزی و موفقیت داشته و در راه موفقیت شما عزیزان، از هیچ کمکی فروگزار نخواهد بود.

بهترین روش های افزایش واقعی ممبر کانال تلگرام

گروه مشاورین برتر، بخاطر دارابودن امکانات منحصر بفردی در رابطه با افزایش ممبر کانال تلگرام، افزایش بازدید سایتها، سئو و لینک بیلدینگ و داشتن تخصص کافی در این زمینه، می تواند به اصولی ترین روش های ممکن شما را یاری نماید.

 

برای تماس با دفتر گروه مشاورین برتر می توانید از طریق تماس تلفنی و یا آی دی تلگرام، اقدام نمایید.

پیروز و سربلند باشید.

 

شماره تلفن دفتر گروه مشاورین برتر، دارای نماد اعتماد الکترونیک     05137581011

 

                             آی دی تلگرام           linkbuilding@

 

 

جدیدترین ها

 

 

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی