بنجامین باتن
بتازگی دانشمندان موجودی را کشف کرده اند که پس از آسیب دیدن، به گوشه ای خزیده و مدتی را به استراحت کردن سپری می کند تا اینکه کم کم بدنش از حالت پیری درامده و جوان و جوانتر می شود دانشمندان از این کشف به عمل امده شگفت زده شده اند این داشنمندان عنوان کرده اند که ممکن است از همین روند جوان شدن سلولهای موجود، برای جوان کردن سلولهای پیر بدن انسان نیز بتوان استفاده کرد.

کشف مجود بنجامین باتن


به احتمال زیاد همه شما سینمایی بنجامین باتن با بازی حرفه ای و هنرمندانه بردپیت را دیده اید، این داستان ماجرایی است که در دنیای واقعی اتفاق می‌افتاد. ماجرا از این قرار است که کودکی متولد می شود که از ابتدای وزادی پیر و سالخورده است و هرچه از عمر او می گذرد جوان و جوان تر می شود.
به گزارش خبرنگار گزاری هابه احتمال زیاد همه شما داستان بنجامین باتن را دیده اید، این داستان ماجرایی است که در دنیای واقعی اتفاق می‌افتاد.

داستان بنجامین باتن اثر اسکات فیتسجرالد داستان فردی است که هنگامی که بدنیا می‌آید پیر است و با گذشت زمان به جای بزرگ شدن و پیر شدن جوان می‌شود تا در نهایت به یک کودک نوزاد تبدیل شده و جانش را از دست می دهد.

اکنون طبق گفته محققان این اتفاق برای عروس دریایی می‌افتد. عروس دریایی بالغ هنگامی که آسیب می‌بیند به انتهای اقیانوس رفته و در آنجا شروع به جوان شدن می‌کنند تا اینکه به شکل پلیپ درمی‌آیند و دوباره رشد می‌کنند.


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی