اعتصاب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز

دانشجویان دانشگاه صنعت نفت آبادان دست به اعتصاب زده و شب را نیز در جلو درب ورودی دانشگاه به سر بردند امیدواریم مسئولین هرچه سریعتر به درد دل دانشجویان، این آینده سازان فردای کشورمان اهمیت بیشتری داده و مشکلاتشان را رفع کنند.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشکده صنعت نفت اهواز در واکنش به تصمیم وزارت نفت در خصوص لغو استخدام این دانشجویان در وزارتخانه مربوطه تحصن کردند.

همچنین شب گذشته دانشجویان بیرون از خوابگاه خوابیدند و با تجمع در مقابل درب ورودی دانشکده نفت آبادان دست به اعتصاب کامل غذا زدند.

اعتصاب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز

این در حالی است که وزیر نفت روز گذشته در واکنش به مطالبه به حق دانشجویان دانشگاه نفت برای استخدام گفت: استخدام بر اساس نیاز است و با اعتصاب، کسی استخدام نمی شود.

 دانشجویان دانشکده صنعت نفت اهواز

وی افزود: افرادی که می خواهند استخدام شوند باید صلاحیت آنها در گزینش تایید شود و در ضمن باید حداقل میزان سواد را نیز داشته باشند.

اعتصاب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز

ادامه اعتراض دانشجویان دانشکده‌های صنعت نفت + تصاویر

شایان ذکر است یکی از امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت این است که در دفترچه سازمان سنجش هنگام انتخاب رشته قید شده،  اولویت استخدام در شرکت‌های تابعه وزارت نفت، پس از پایان موفقیت آمیز تحصیلات، مطابق با مقررات و آیین نامه‌های مصوب وزارت نفت بوده که، در این خصوص کریم سلحشور؛ معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت اعلام کرد "اولویت استخدام حذف شده است.

اعتصاب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز


گفته می شود دانشجویان قرار است روز شنبه با حضور در مقابل ساختمان وزارت نفت تهران تجمع کنند.متاسفانه بیشتر گزینش های استخدامی درکشورما نه براساس صلاحیت که بر اساس رابطه می باشد نصب مدیران بدون کارایی لازم در پستهای مهم و کلیدی از عمده مشکلات کشور ما محسوب می شود .

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی