دلنوشته های عاشقانه غمگین جدید

دلنوشته

کسی هست به من کمک کند؟ 

من حالم بد و بدتر می شود... 

کاسه سرم داغ شده، ضربان قلبم رو توی سینه ام حس میکنم.

من چقدر تنهایم :(

از او نمی گویم... نه نمیگویم. 

او آدم خوبی است، من همان سمَ ـم !

یک آدم سمی که بهتر است بمیرد، تا انسان های خوب، خوب بمانند.

بماند باقی عمرم به خوبی، تو که خوب بمانی... 

عجب شبی شاید شود امشب!

آخرین شب آرامش...

یک داستان کوتاه و خواندنی

بدبختی میدونی چیه پینکی؟

پینکی:جون؟

که خداهم مارو گرفته

پینکی:اوه اوه سیاسی صحبت نکن نیروهای عقیدتی کلانتری دماغ میریزن جملگی تعطیلمون میکنن

خیالت راحت فرشته بدم فرستادم سرگرمشون کنه خخخ

پینکی:یعنی ادم اسکل به تو میگن

باز تو پرو شدی

پینکی:خو تو به همدم نیاز داشتی من به دنیا اوردی دیگه چه کاری بود اون مونگولارم به وجود بیاری

اولا صددفعه بهت گفتم اینجوری نگو به دنیا اوردی مگه من زنم اخه گوش کوب

پینکی:پ ن پ نکنه فکرکردی مرد داستان تویی خوشحال

پس چی

پینکی:برو یره همه عالم و ادم میدونن من حاصل ازدواج تو و افکار ازادی خواهانم،که طبیعتا افکار ازادی خواهانه باباست و الان داره تو جبه ها میجنگه و تو هم که اسم اصلیت رویا خانوم نقش زن داری

خدامرگم ینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من؟؟؟؟؟

پینکی:حقیقت تلخیه ولی خب حقیقتش این که اره،منم اولا فکر میکردم بابامی ولی بعدها به رابطه های کثیفت پی بردم ..هیچوقت نمیبخشمت عررررررررررررر

چنهههه..چته نصفه شبی..این چرت و پرتهارو از کجااااات در میاری ای باباااااااااا...بابا بزار خبرمرگم یک پست بنویسم،نخواستم اصن

پینکی:ااا اعصابت خورد شد،خب شوخی کردم خخخخ هدف فقط رفتن رو مخت بود که حاصل شد

وای پینکی وای پینکی یعنی شانس اوردی خودم بال و پر بهت دادم الان محبوبیتت از خودم بیشتر شده وگرنه میزدم کلا از تفکراتم پاکت می کردم

پینکی:صدا نمیاد..حالا هم بسه دیگه زیاد چرت و پرت گفتیم برو سراغ اصل داستان

من میترکممم اخر از دست تو..میترکممم..بعله داشتم میگفتم که اونا نیروهای عقیدتی من یک بار اسمشون واسه شوخی اوردم و هیچ نقشه ای واسشون نداشتم،نفهمیدم چی شد مثل این دوستان چیز رفتن همه جا پایگاه بووووق زدن و شدن جز شخصیتهای اصلی

پینکی:خیلی خب بسه دیگه تا همون دوستان پایگاه بوووق نزدن خودت و من و وبلاگت کلا بلاک نکردن ادامه بده به حرفت

چی می خواستم بگم..چی بود داستان..آها میگم این خدا هم گرفته ماروها

پینکی:خب گفتی یک بار..حالا واسه چی؟

من نمیفهمم چه سیستمیه که هروقت یکی دوتا پیروزی بدست میاری میای یکم لذت ببری از بردت مثل کوفت ضایعت میکنه،بعد برعکس تو اوج بی اعتماد به نفسی یک دفعه چندین تا دروازه جلوت باز میکنه

پینکی:مارو کله نصفه شب بیدار نگه داشتی این حرفهای تکراری بزنی...چیزی به نام شعور تو دایره المعارفت داری

واقعا که گاوی...خو نامرد من تورو به وجود اوردم که بشی همدمم ...که زمانی که یک چیزی داره مث خوره مغزم میخوره باهات حرف بزنم یکم اروم شم...درک کن خو

پینکی:اخه این دیگه پرواضحه.. این که منطقشه..همیشه همینه...نمیخواست اینجوری باشه دیگه کی تلاش نمیکرد..همه چی تکراری و یکنواخت می شد،برزیل همیشه می برد مالدیو هم همیشه شونصدتا میخورد

نه خو منظورم کلی تر و درونی و روحی تره

پینکی:بعله اقای ملانقطی میدونم منظورت  ولی خب کلیتش همینه،یعنی حتی اگه کار خوب زیاد کرده باشی هم هیچوقت حاشیه امنیت نداری که ادم خوبی باشی تا ابد.باید همیشه در تلاش باشی  و امادگی این داشته باشی شاید گاهی وقتا بقیه فکر کنن تو ادم بدی هستی ولی بازهم خوب بمونی یا به کارهای خوبت ادامه بدی و بسنده نکنی به همونا

اره ایول هیچوقت حاشیه امنیت نداری خوب اومدی مث اون شعر مال سریال میوه ممنوعه خواجه امیری میخوند

میگفت:

با عشق عمر ادم تا انتها میره

یک صد سال عبادت یک شب به گ

پینکی: هاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اهم اهم اهم اهم ببخشید..چیزه..فنا؟صحرا؟گوزن ها؟گالیله؟

پینکی:باد :l

 یک شب به باد میره :l

اهاا ایول همین منظورم بود..دیدی منظورت فهمیدم..آره؟

پینکی:اره یک چیز تو همین مایه ها
خودمونیم چقدر پست لوسی شد

پینکی:اره منم همین احساس دارم..بریم بخوابیم

باوشه بریم..شب بخیر

پینکی:شب بخیر


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی

اس ام اس شهادت امام باقر

اس ام اس شهادت امام جواد

اس ام اس شهادت امام جواد علیه السلام

اس ام اس شهادت امام صادق

جدیدترین عکس از شب یلدا

جدیدترین عکس شب یلدا

جدیدترین عکس های سفره شب یلدا

جدیدترین عکس های شب یلدا

جدیدترین عکسهای شب یلدا

دل نوشته های تنهای من

دل نوشته های تنهایی من

دل نوشته های من برای تنها عشقم رسول

دلنوشته های تنهایی من

دلنوشته های تنهایی من برای او

دلنوشته های شبهای تنهایی من

دلنوشته های من برای تنها عشقم

دلنوشته های من تنها

دلنوشته های من و تنهایی

عکس جدید از شب یلدا

عکس جدید بازیگران در شب یلدا

عکس شب یلدا

عکس شب یلدا 1392

عکس شب یلدا 2011

عکس شب یلدا با کیفیت بالا

عکس شب یلدا بازیگران

عکس شب یلدا تتلو

عکس شب یلدا جدید

عکس شب یلدا در مهد

عکس شب یلدایی

عکس های جدید برای شب یلدا

عکس های جدید هندوانه شب یلدا

عکس های شب یلدا جدید

وبلاگ دلنوشته های تنهایی من

۹۴/۱۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی