یکی از راه هایی که بسیاری از متخصصین برای سفید کردن دندان پیشنهاد می کنند استفاده از فویل آلومینیومی است . قرار دادن فویل آلومینیومی  بر روی دندان باعث سفید شدن آن ها می شود . این یک راهکار آسان و کم هزینه است که به راحتی می توانید در خانه انجام دهید . 


سفید کردن دندان



شاید جزو افرادی باشید که برای سفید و درخشان شدن دندان‌ های خود از مواد شیمیایی یا سفیدکننده‌های آرایشی بهداشتی استفاده می کنید . این راه‌ها علاوه بر ضررهایی که دارد تنها برای مدتی کوتاه اثربخش خواهد بود. بیشتر این محصولات حاوی کاربامید پراکساید و رنگدانه هستند.

اما شما می‌توانید در خانه به‌راحتی خمیر دندانی تهیه کنید و آن را با فویل آلومینیومی بر روی دندان‌هایتان قرار دهید تا دندان‌های شما براق و سفید شود و هیچ گونه ماده مضری در آن وجود ندارد. این راه آسان‌ترین و سریع‌ترین و در عین حال کم‌هزینه‌ترین راه برای سفید کردن دندان‌ها است.برای این کار مقدار کمی جوش شیرین را با خمیر دندانتان ترکیب کنید و یک فویل آلومینیومی را بردارید و آن را به طوری که بتواند سراسر دندان‌های شما را پوشش دهد تا کنید و ببرید.

دندان

ترکیب جوش شیرین و خمیر دندانتان را بر روی فویل بمالید و آن را به مدت یک ساعت روی دندانتان قرار دهید. این کار را به مدت ۷ روز، روزی دو مرتبه انجام دهید تا از اثرات معجزه‌آسای آن در سفید و براق شدن دندان‌هایتان لذت ببرید.


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی