افزایش بازدید و ممبر ایتا eitaa جزو مهمترین چیز ها برای یک مدیر گروه یا کانال در پیامرسان ایتا است، حال اگر میخواهید در پیامرسان ایتا افزایش بازدید ایتا و افزایش ممبر ایتا داشته باشید حتما این مقاله را کاملا مطالعه کنید.


تبلیغات گروه یا کانال ایتا

برای اینکه بتوانید گروه یا کانال ایتا خود را به کاربران فوق العاده گسترده تری بشناسانید فقط کافیه که روی کلمه سایت تبلیغات کلیک کنید تا وارد وبسایت بالتازار بشوید حال کافیه توضیحاتش را مطالعه کنید سپس از قسمت بالا شماره موبایل و کد تایید را وارد کنید سپس میتوانید به صورت رایگان تبلیغات ایتا خود را ثبت کنید حال برای افزایش بازدهی میتوانید با پنل های ویژه تبلیغ خود را به کاربران بیشتری نشان دهید اینگونه گروه یا کانال ایتا شما فوق العاده گسترده تبلیغ خواهد شد و در نهایت موجب افزایش بازدید ایتا و افزایش ممبر ایتا میشود.

آیا دوست دارید سایت شخصی خود را داشته باشید؟ پس روی طراحی سایت و ساخت سایت رایگان در گوگل با وب سایت ساز کلیک کنید.
دانلود و نصب ایتا نسخه جدید

پیشنهاد میکنیم همیشه اپلیکیشن ایتا را به آخرین نسخه آپدیت کنید زیرا تغییر در الگوریتم ها و… میتواند در آن تاثیرگذار باشد به همین منظور میتوانید به وبسایت ایتا به نشانی ( https://eitaa.com/ ) مراجعه کنید سپس آخرین نسخه پیامرسان ایتا را دانلود و نصب کنید، به همین راحتی پیامرسان ایتا شما به آخرین نسخه آپدیت خواهد شد.
 

مهمترین عامل موفقیت یک گروه یا کانال ایتا قطعا ممبر آن است هرچقدر که شما افزایش ممبر ایتا داشته باشید میتوانید بازدید کنندگان بیشتری به دست آورید اینگونه شما بهترین نتیجه را از پیامرسان ایتا دریافت خواهید کرد، حال به راهکار هایی برای جذب و افزایش ممبر ایتا میپردازیم که میتواند باعث افزایش ممبر ایتا شما بشود پیشنهاد میکنیم که راهکار ها را جدی بخوانید تا باعث افزایش ممبر ایتا شما بشود.

پیشنهاد میکنیم مقاله دعا جذب مشتری و افزایش فروش برای آمدن مشتری از غیب را مطالعه کنید.


1. انتخاب عکس پروفایل مناسب برای جذب مخاطب در ایتا

انتخاب عکس هدفمند و جذاب میتواند در مشترک شدن ممبر ها تاثیرگذار باشد به همین علت باید بهترین عکس پروفایل را از اینترنت دانلود کنید و یا با استفاده از برنامه های اندرویدی مانند پیکس آرت یا برنامه های ویندوزی مانند فتوشاپ یک عکس پروفایل برای کانال یا گروه ایتا خود طراحی کنید تا باعث حاصل بهترین نتیجه برای شما در پیامرسان ایتا بشود.


2. ایجاد برند در نامگذاری گروه یا کانال ایتا

سعی کنید یک اسم ( برند ) خوب برای کانال یا گروه ایتا خود در نظر بگیرید تا وقتی ممبر ها اسم برند شما را میشنوند یاد گروه یا کانال ایتا شما بیوفتند اینگونه میتوانید بهترین نتیجه را از افزایش ممبر ایتا دریافت کنید البته باید نام برند شما جذاب و مناسب باشد تا باعث نتیجه گردد.


3. رعایت سئو در نامگذاری کانال یا گروه ایتا

رعایت سئو در نامگذاری کانال یا گروه میتواند موجب دیده شدن شما در نتایج جستجو پیامرسان ایتا بشود به همین دلیل باید آن را رعایت کنید به این منظور فقط کافیه بعد از نام برند عنوان مرتبط را در عنوان بنویسید مانند ( بالتازار | سایت تبلیغات آنلاین ) ابتدا نام برند و سپس یک جداکننده و عنوان فعالیت موردنظر، حال این عملکرد میتواند در سئو تاثیردار باشد و موجب افزایش ممبر ایتا بشود.

راستی به بازی آنلاین کامپیوتری علاقه دارید؟ پس روی سرور ام تی ای بزنید.


4. انتشار بهترین پست ها در جهت افزایش ممبر ایتا

ممبر های شما به کیفیت بالایی از نظر محتوایی نیاز دارند به این منظور پیشنهاد میکنیم ابتدا بهترین محتوای مرتبط را پیدا کنید سپس آن را آنالیز کنید و در صورتی که مطابق میل شما بود آن را منتشر کنید اینگونه حجم کیفیت پست های شما در ایتا افزایش پیدا میکند و ممبر ها متوجه کیفیت بالا پست شما میشوند و شما را به بقیه معرفی میکنند که حاصل افزایش ممبر ایتا میشود.


5. زمانبدی مناسب برای افزایش ممبر ایتا

زمانبدی در افزایش ممبر ایتا فوق العاده تاثیرگذار است به همین علت میتوان گفت که زمابندی جزو معیار هایی است که خیلیا رعایت نمیکنند و برای رعایت آن فقط کافیه که پست های دلخواه خود را طبق زمانبدی منتشر کنید مثلا اگر قصد دارید هر روز یک پست در گروه یا کانال ایتا خود منتشر کنید مثلا آن را هر روز ساعت 10صبح بگذارید این امر در افزایش ممبر ایتا تاثیر به سزایی دارد.

 


6. درخواست معرفی به دوستان در جهت افزایش ممبر ایتا

هنگامی که مطلب یا نوشته ای در گروه یا کانال خود منتشر کنید در انتهای آن درخواست کنید که ممبر هایتان این مطلب را برای دیگران ارسال کنند سپس لینک کانال ایتا خود را بگذارید اینگونه وقتی ممبر از پست های شما خوشش بیاید و آن را برای دیگران بفرستد باعث میشود که دیگران با گروه یا کانال شما آشنا بشوند و مشترک کنند اینگونه افزایش ممبر ایتا خواهید داشت.

 

بعد از افزایش ممبر ایتا میتوان گفت افزایش بازدید ایتا اهمیت بسیاری دارد زیرا ممبر های شما از پست های شما دیدن می کنند اینگونه شما بازدید ایتا دارید، حال برای افزایش بازدید ایتا به راهکار هایی که میگوییم دقت کنید زیرا میتواند فوق العاده در آینده افزایش بازدید ایتا شما تاثیرگذار باشد.

 


1. برگذاری مسابقات برای افزایش بازدید ایتا

شما میتوانید مسابقه یا چالش هایی برگذار کنید و در مسابقه مثلا بگویید که هرکسی که بیشتری اشتراک گذاری پست آخر را انجام دهد برنده شارژ پنج هزارتومانی یا… میشود و برای فهمیدن از اشتراک گذاری ها میتوانید از شرکت کنندگان اسکرین شات بخواهید خلاصه با این روش پست های شما اشتراک گذارید میشود و در افزایش بازدید ایتا شما تاثیر فوق العاده جدی خواهد داشت.

 


2. افزایش بازدید فیک ایتا برای افزایش بازدید واقعی ایتا

افزایش بازدید فیک ایتا میتواند اعتماد بازدیدکنندگان واقعی را جلب کنید سپس وقتی بازدیدکنندگانتان از بازدید بالای کانال یا گروه شما با خبر بشوند بدون شک از دیگر پست های شما هم دیدن میکنند اینگونه شما میتوانید افزایش بازدید واقعی ایتا داشته باشید البته فعلا الگوریتمی برای بی ارزش بودن بازدید های فیک در ایتا لحاظ نشده ولی ممکنه در آینده الگوریتم مقابله ایجاد بشود.


3. افزایش بازدید ایتا با درخواست دیدن دیگر پست ها

همیشه هر جند مدت نوشته هایی کوتاه در گروه یا کانال ایتا خود ارسال کنید و در آن بگویید که در گروه یا کانال شما بمانند و از دیگر پست و مطالب دیدن کنند و آن ها را ببینند یا بخوانند اینگونه ممبر های شما ترغیب میشوند تا از دیگر پست های شما دیدن کنند که این حاصل افزایش بازدید ایتا شما میشود که تاثیر زیادی در موفقیت کانال یا گروه ایتا شما خواهد گذاشت.


 

با راهکار های بالا میتوانید به افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا دست پیدا کنید البته فقط کافیه که راهکار های افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا را جدی بگیرید زیرا فقط اگر آن را خواندید و عمل نکنید قطعا به افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا نخواهید رسید به همین دلیل پیشنهاد میکنیم راهکار ها را با دقت مطالعه کنید سپس آن را عملی کنید تا به هدف افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا دست پیدا کنید.
500 ممبر ایتا یا 1000 ممبر رایگان ایتا، چقدر؟

آیا در پیامرسان ایتا نیاز به 500 ممبر رایگان ایتا دارید یا 1000 ممبر رایگان ایتا؟ اتفاقا هیچ فرقی نمیکنه شما 500 ممبر ایتا بخواید یا 1000 ممبر ایتا وقتی شما معیار های گفته شده در این مقاله را رعایت کنید به افزایش ممبر ایتا فوق العاده بالایی دست پیدا میکنید زیرا هرچقدر اصول و راهکار هارو مداوم تر انجام بدهید با نتیجه بهتری دست پیدا خواهید کرد.
راهکار افزایش ممبر فیک ایتا و ممبر واقعی ایتا

راهکار های بسیاری وجود دارد که از طریق آن میتواند باعث افزایش ممبر فیک ایتا و یا حتی ممبر واقعی ایتا شد که البته این مورد برای افزایش بازدید فیک ایتا و یا حتی افزایش بازدید واقعی ایتا هم صدق میکند اما خب با این حال قبل از شروع ارائه راهکار ها به معایت و مزایا ممبر های واقعی و فیک میپردازیم :

    ممبر فیک ایتا: افزایش ممبر فیک ایتا باعث افزایش اعتبار کانال یا گروه شما در ایتا میشود اما با این حال باید تعادل رو بین بازدید کنندگان حفظ کنید به علت اینکه ممبر فیک ایتا کانال یا گروه شما قابل تشخیص نباشد.
    ممبر واقعی ایتا: افزایش ممبر واقعی ایتا باعث رشد فوق العاده کانال یا گروه شما میشود و از طرفی اگر شما مدیر یک کسب و کار بوده باشید بدون شک مشتریان زیادی از طریق ممبر واقعی ایتا دریافت خواهید کرد.

خب به توضیحات ممبر فیک ایتا و ممبر واقعی ایتا پرداختیم حال به راهکار های افزایش ممبر واقعی و فیک ایتا میپردازیم.
برنامه، اپلیکیشن، نرم افزار افزایش ممبر ایتا رایگان

بله درحال حاضر میتواند با نرم افزار افزایش ممبر ایتا کار کرد و رایگان ممبر ایتا دریافت کرد البته تقریبا تمامی نرم افزار افزایش ممبر ایتا رایگان گفته اند که ممبر واقعی وارد کانال یا گروه شما میکنند که این خلاف صحبت هایشان است یعنی با اینکه میگویند ممبر ها واقعی هستند اما فیک میباشند یا بهتر است بگوییم غیرفعال میباشند زیرا کاربران برنامه، اپلیکیشن یا همان نرم افزار اکانت های جعلی ( فیک ) میسازند سپس با آن ها اقدام به کار با نرم افزار های افزایش ممبر ایتا میکنند تا به صورت رایگان ممبر ایتا دریافت کنند سپس این طبق روال نرم افزار همین اکانت های فیک شما را دنبال میکنند و به ممبر شما تبدیل میشوند. درسته یک نرم افزار درحال کار با کاربر واقعی است اما اکثر اکانت هایی که در این جور نرم افزار ها است معمولا بدون فعالیت یا همان فیک هستند و درصد کمی معمولا واقعی و فعال هستند اما خب به صورت کلی میتوانید با برنامه، اپلیکیشن یا همان نرم افزار افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا به خوبی کار کنید و به هدف دلخواه خود دست یابید ولی در این راه تکنیک هایی وجود دارد که در دوره افزایش ممبر ایتا گفته شده است که میتوانید به ابتدا مقاله مراجعه کنید و دوره را تهیه کنید.
ربات افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا رایگان

درحال حاضر ربات هایی با نام های ربات افزایش ممبر ایتا یا ربات افزایش بازدید ایتا رایگان وجود دارد که کاربرد های گفته شده را دارند اما بعضی از این ربات ها حساس کار میکنند و به علت تکرار یکسره یک کار ممکن است از سمت پیامرسان ایتا محدود شوند و قطعا این محدودیت باعث ضرر به اکانت ایتا شما میشود و معمولا ریسک ربات های افزایش ممبر ایتا از نرم افزار های افزایش ممبر ایتا بیشتر است ولی با این بعضی از این ربات ها شما را به هدف دلخواه خود میرسانند که البته با این حال باید مواظب باشید تا کار غیرمعمولی رخ ندهد.
سایت افزایش ممبر رایگان ایتا

بسیاری از کاربران پیامرسان ایتا به دنبال سایت افزایش ممبر رایگان ایتا میباشند که متاسفانه چنین سایتی درحال حاضر وجود ندارد اما با این حال سایت هایی وجود دارند که ممبر واقعی یا ممبر فیک ایتا را به شما میفروشانند که طبق نظرات کاربران حتی به گفته خود سایت ها که میگوند ممبر ها واقعی اند باز هم واقعی نبوده است البته این نظرات اکثر کاربرانی بوده است که از این نوع سایت ها خرید کرده اند و قطعا سیاست هر سایت با سایت دیگر متفاوت میباشد اما پیشنهاد میکنیم به جای اینکه به دنبال سایت افزایش ممبر رایگان ایتا بروید و به قول معروف ماهی بگیرید، خودتان ماهیگیری را یاد بگیرید و هر موقع دلتان میخواهد ماهی بگیرید که از طریق دوره ابتدا مقاله میتوانید فوت و فن افزایش ممبر رایگان ایتا را یاد بگیرید.
هک ایتا در جهت افزایش بازدید و ممبر ایتا

درحال حاضر کلماتی با عنوان هک ایتا بسیار در موتور های جستجو مانند گوگل سرچ یا همان جستجو میشود اما پیشنهاد میکنیم اصلا به دنبال راهکار های کلاه سیاه نروید و سعی نکنید از طریق هک ایتا بتوانید افزایش بازدید و ممبر ایتا داشته باشید زیرا هک ایتا یک مسئله کاملا گسترده است که به صورت کلی خلاف قوانین است و ممکن است هک ایتا برای شما مشکلاتی ایجاد کند به همین دلیل پیشنهاد میکنیم اصلا سمت هک ایتا نروید.
هدف گذاری برای افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا

برای اینکه بهترین نتیجه را در ایتا دریافت کنید پیشنهاد میکنیم حتما هدف گذاری داشته باشید زیر وقتی شما هدف خود را بر روی ایتا بگذارید قطعا وقت بیشتری هم صرف برنامه ایتا میکنید اینگونه میتوانید در پیامرسان ایتا رشد جدی داشته باشید و افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا را تجربه کنید.

اگر دوستان یا آشنایانی دارید که در پیامرسان ایتا فعالیت میکنند و به دنبال افزایش ممبر ایتا و افزایش بازدید ایتا هستند حتما لینک این مقاله را برای آن ها به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند نهایت استفاده را از این مطالب ببرند.