۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ -- پونه
بازداشت 20 دخترو پسر شیرازی در پارتی شبانه

بازداشت 20 دخترو پسر شیرازی در پارتی شبانه

بازداشت جوان دختر و پسر در یک میهمانی واقع در شهر شیراز خبری بود که امروز صبح منتشر شد و سروصدای زیادی را نیز به پاکرد بازداشت 20 دخترو پسر در یک پارتی شبانه بخصوص در شبکه های اجتماعی داغ شد و کاربران زیادی در مورد بازداشت این پسرو دختر کامنت ارسال کردند بسیاری از افراد از این بازداشت ها گلایه داشته و آنرا دخالت در حریم شخصی و برخی نیز آنرا لازم و مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر میدانستند.

ادامه مطلب...
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه
جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ -- پونه
خواص روغن شترمرغ بر زیبایی

خواص روغن شترمرغ بر زیبایی

روغن شترمرغ به عنوان یکی از بهترین مواد طبیعی شناخته شده برای از بین بردن انواع لک های پوستی، جوش و روشن کننده پوست صورت و بدن شناخته شده است بخاطر ارزش بالای روغن شترمرغ اصل و مرغوب، متاسفانه نمونه های تقلبی فراوانی نیز از این محصول تولید شده و در بیشتر فروشگاههای سطح شهر، عطاری ها و حتی داروخانه ها نیز موجود بوده و به فروش می رسند

در ادامه روغن شترمرغ اصل روجا، به عنوان تنها روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت، دارای پروانه و مجوز بهداشت تولید شده در بزرگترین لابراتور تولید روغن های گیاهای و حیوانی را معرفی می کنیم.

خرید روغن شترمرغ اصل به همراه کرم شترمرغ اصل محصول لابراتوار روجا، تسکین دهنده درد، ترمیم کننده و التیام بخش با تأثیری جادویی بر زیبایی و شفافیت پوست، از بین برنده جوش و لک های پوستی در یک پکیج کامل ( روغن به همراه کرم) با مجوز از وزارت بهداشت.
فروشگاه اینترنتی نیک خرید اقدام به ارائه پکیج کامل روغن و کرم شترمرغ نموده تا شما بتوانید با خرید دو محصول در یک بسته، کرم شترمرغ و روغن شترمرغ اصل روجا را بصورت یکجا در اختیار داشته باشید.


روغن شترمرغ و کرم شترمرغ را گران نخرید!

ادامه مطلب...
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه
جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ -- پونه
داوود رشیدی در گذشت

داوود رشیدی در گذشت

داوود رشیدی یکی از ارزشمندترین چهره های سینما و تلویزیون درگذشت داوود رشیدی دارای کارنامه ای ارزشمند و بزرگ در بازی سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان می باشد که نقش های به یاد ماندنی و ماندگاری از خود به یادگار گذاشته است.

ادامه مطلب...
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه
جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ق.ظ -- پونه
پرداخت پول بابت انجام بازی اینترنتی و پاسخ رهبر انقلاب در این مورد

پرداخت پول بابت انجام بازی اینترنتی و پاسخ رهبر انقلاب در این مورد

برخی از بازیهای اینترنتی شرایطی را ایجاد کرده اند که کاربر باید وجهی را بابت امکان انجام بازی پرداخت کند و در صورتی که نیز در ان بازی برنده شود جایزه نقدی دریافت خواهد کرد. جایز بودن و یا جایز نبودن پرداخت هزینه و دریافت جایزه مسئله ای بوده است که از رهبر معظم انقلاب سوال شده است و ایشان نیز پاسخی به این سوال یراد نموده اند . در ادامه پاسخ رهبری را در مورد بازیهای اینترنتی را مشاهده می کنیم.

ادامه مطلب...
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه
پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ -- پونه
عکس جدید آنا نعمتی همراه با سگ بسیا با مزه و دوست داشتنیش

عکس جدید آنا نعمتی همراه با سگ بسیا با مزه و دوست داشتنیش

عکس جدید انا نعمتی

آنا نعمتی با انتشار عکسی جدید از خود و سگ بسیار با مزه اش نوشته که حیوانات را دوست دارد و نسبت به انها بسیار مهربان است. وی اضافه می کند داشتن یک حیوان خانگی می تواند به آدم روحیه داده و باعث سرگرمی او شود.

آنا نعمتی بازیگر 39 ساله عکسی از خودش با یک سگ بامزه را منتشر کرده است.

ادامه مطلب...
۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه
دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ب.ظ -- پونه
خسته نباشی دلاور با خسته نباشی

خسته نباشی دلاور با خسته نباشی

روزنامه ایران در مطلبی به ساخته شدن کلیپ حماسی که با هزینه یک میلیاردو دویست میلیون تومانی ساخته شده است انتقاد می کند این روزنامه با تیتر ایستاده با بیت المال خسته نباشی دلاور خسته نباشی پهلوان به هزینه بالای ساخت این ویدئو کلیپ انتقاد می کند.

ادامه مطلب...
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

تاب کودک

تاب سقفی

تاب شورتی
، تاب سقفی کودیک

تاب سقفی و یا تاب شورتیف به تاب هایی گفته می شوند که کودکانی از سنین شش ماهگی تا سه سالگی براحتی می توانند در انها نشسته و  از میله بارفیکس، چهارچوب در و یا از چنگکی که به سقف نصب شده است آوزیان می شوند این نوع از تاب کودک بخاطر دارا بودن نشیمنگاه بسیار نرم و راحت و داشتن محفظه ای ایمن و راحت برای کودک که بیشتر شبیه یک شورت بزرگ برای کودک می باشد به نام تاب شورتی یا تاب سقفی مشهور شده اند.

تاب شورتی و یا تاب سقفی کودک عرضه شده در این فروشگاه،  از نظر کیفیت و مواد اولیه بکار رفته درآن، قطعا بهترین نمونه موجود در بازار کشور می باشد که دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی می باشد. این تاب سقفی از مواد اولیه بسیار مقاوم تهیه شده است تا خانواده ها با خیالی آسوده بتوانند فرزندان خود را با این تاب سقفی، سرگرم کرده و از لحظات شاد و مفرح خود لذت ببرند.

ادامه مطلب...
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه