۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

کشف جالب


ندر احوالات زل زدن به تقویم جان به این کشف نائل آمدیم که در واقع فردا چهارمین روز از نهمین ماه سال 94 است! :)
و دیرین شناسان و دانشمندان غرب و شرق گفته اند هر هزار سال یک بار این واقعه رخ می دهد!
پس با این حساب فرداتون مبارک.


خواب در عهد تو در چشم من آید؟ هیهات
عاشقی کار سری نیست که بر بالین است
سعدی

۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۲:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

عشق یکجانبه

عشق یکطرفه

از عشق یکطرفه چیزی بدتر هم هست؟

شده که یکی رو دوست داشته باشید و اون اصلا نگاتون نکنه؟

وای که از عشق یکجانبه


۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۲:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

ای بی معرفت

روزی که از دنیا رفتم ..

اونی که زیاد اذیتم کرده بیشتر برام اشک میریزه..

اونی  که حاضر نبود بهم سلام بده میاد برا خداحافظی..

اونی که حاضر نبود دستمو بگیره میاد زیر تابوتمو میگیره...

اونی که خیلی ازم متنفر بود اون روز بهترین عزیزش میشم.....

اونی که  باهام قهر بود وحرف نمیزد اون روز همه حرفاشو میاد سرخاکم میرنه..

اونی که اشکمو همیشه درمیاورد اون روز برام اشک میریزه...

اونی که تنهام گذاشت تو زندگی برا اخرین بار میاد ب دیدنم


۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۲:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

دلنوشته های عاشقانه


امروز کلاس ف. رو به خودم مرخصی دادم و موندم خونه و استراحت کردم.

به خدا تو خلقت بعضی از این مردا می مونم .

چندماه پیش یه بنده خدایی من رو معرفی کرده بود برای امر خیر . که بنده این واسط رو اصلا نمیشناختم یه روز اومدن با من صحبت کردن و اندر فضایل جناب خواستگارگفتن (و اونقده گفتن که من گفتم چی رو از دست دادیم!!!! )که چرا اجازه ندادین بیان و ازم اجازه گرفتن که شماره ی من رو بدن به مادرآقا پسر بعد سرخودی داده بودن به خودشون .

ادامه مطلب...
۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۲:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

با من به از باش که با خلق جهانی


با من به از این باش که با خلق جهانی

به قول شاعر، آذر پاییز خوبی شروع نشد اما امیدوارم تمام که میشود آنقدر خوب باشد بگوییم بد شروع شد اما خوب تمام شد...باییز غم انگیزی بود...غم انگیز به اندازه وسعت تمام خزان ها...پاییزی پر از غم بر دل مانده...پر از اشک تسکین نداده....سلام ای بغض توو سینه...سلام ای آه آیینه...سلام شب های دل کندن ...هنوزم دوستش دارم...چندروز پیش که دلتنگ تر از امشب خوابیدم خوابش را دیدم...آمد نشست کنارم گفت خوبم...دلخوش به همین خواب هام...دستت که کوتاه باشد دستش که کوتاه باشد و از زیر سنگ های لحد به هم نرسد تمام دلخوشی ات میشود اینکه بیاید به خوابت...مهر و آبان را حواله دادم به خدا که یادش باشد چقدر پاییز  خزان زده ای بود اما دلخوش به آذرم...دلخوش به امیدی که تمام نمیشود به خدایی که کس بی کسی هاست...کل من علیها فان و یبقی وجهک ذوالجلال و الاکرام...
۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۲:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۹
-- پونه

زیارت حرم حضرت دوست

زیارت حرم حضرت دوست

همزمان با اربعین حسینی، صدها زائر و دلباخته اباعبدلله با پای پیاده از مرزهای غربی روانه کربلا این خاک نامهربان و مهمان کش رهسپار شدند سعادتی بود که من هم جزو این کاروان عشق باشم منی که بارم از بقیه زائرین بخاطر سنگینی گناهانم سنگین تر بودو کسی نمی تونست بارم رو سبک کنه مگر خود حضرت دوست.




۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۲:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه
پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ -- پونه
روش مصرف پکیج طلایی کرم و روغن خراطین نیک خرید

روش مصرف پکیج طلایی کرم و روغن خراطین نیک خرید

پکیج طلایی کرم و روغن خراطین فروشگاه اینترنتی نیک خرید بخاطر بازدهی مناسب طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است به گفته مصرف کنندگان این پکیج در یک دوره درمانی سه ماهه می تواند مشکل موچکی آلت تناسلی و زود انزالی افراد را بطور کامل درمان کنید. در این مطلب می خواهیم روش اصولی و صحیح این پکیج را که یکی از مخاطبین وفادار این وبلاگ برای ما ارسال کرده است برای شما عزیزان منتشر نماییم.

ادامه مطلب...
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

سردار سلیمانی در اتفاقات 88 حضور نداشته است

سردار سلیمانی

 

روز گذشته خبری منتتشر شد که از حضور قدرتمندانه سردار شهید قاسم سلیمانی از ایفای نقش در کنترل اتفاقات  و فتنه 88 تقدیر کرده بود این خبر صبح امروز توسط سردار رمضان شریف تکذیب شد.

در پی انتشار توئیتی مبنی بر نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ماجرای فتنه 78 و 88 و حضور در قرارگاه ثارالله، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با رد این مطلب، گفت: سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ماجرای فتنه های 78 و 88 مسئولیتی نداشتند و مأموریت اصلی آن شهید گرانقدر در حوزه برون مرزی و نیروی قدس سپاه و کمک به جبهه مقاومت و مقابله با توطئه های دشمن و تروریسم تکفیری علیه ملت‌های منطقه بوده است.

سردار شریف با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در ماجرای مورد اشاره نیز هیچ مسئولیت و حضوری در قرارگاه ثارالله نداشته‌اند، تأکید کرد: محتوای توئیت منتشر شده صحت ندارد.
 

۲۱ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه