روغن خراطین اصل با تاثیر تضمینی در بزرگ کردن گونه و لب ها

بهترین روغن خراطین اصل برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، گونه و لب ها

بی شک یکی از بهترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، بزرگ کردن باشن، بزرگ کردن گونه و لب ها استفاده از روغن خراطین اصل روجا می باشد این روغن خراطین از زالو بدست می آید که تاثیر گذاری بی چون و چرایی دارد.

روغن خراطین در بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، بزرگ کردن سینه ها، بزرگ کردن گونه ها وبزرگ کردن لب ها تاثیر بسیار بالایی داشته و در مدت کوتاهی با استفاده از روغن خراطین صددرصد اصل می توان اندام های مورد نظر را بزرگ تر کرد.

روغن خراطین اصل روجا تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ ترکردن آلت تناسلی آقایان، بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن سینه، بزرگ کردن گونه ها و بزرگ تر کردن باسن از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد. تاثیر گذاری روغن خراطین اصل روجا پس از استفاده 30 الی 45 روز کاملا مشهود و نمایان می شود قابل ذکر است که محتویات روغن خراطین این بسته می تواند به مدت 3 الی 4 ماه برای مصرف کفایت کند.

 

روغن و کرم خراطین اصل برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، بزرگ کردن لب ها وروغن خراطین

روغن خراطین اصل تهیه شده در لابراتوارهای پیشرفته روجا از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارند از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است حجیم کردن لب ها، بزرگ و سفت کردن سینه و باشن و فزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد به همراه این روغن یک قوطی کرم روغن خراطین نیز برای شما خریدار محترم ارسال می شود که طریقه مصرف آن دقیقا در بروشور همراه محصول توضیح داده شده است.

 

روغن خراطین روجا بصورت طبیعی و از زالو بدست می آید از سالیان دراز و در طب سنتی از روغن زالو در بزرگ کردن آلت تناسلی مردان و سایر قسمتهای بدن به مانند سینه ها، لب ها، گونه ها و باسن استفاده می شده است روغن خراطین عرضه شده در این فروشگاه محتوی 30 میلی لیتر روغن خراطین به همراه یک کرم خراطین با حجم 15 میلی لیتر از بهترین نوع روغن خراطین با تاثیر گذاری بی چون و چرا می باشد.

در صورت عدم رضایت از کیفیت و تاثیر روغن خراطین عرضه شده در این فروشگاه، وجه پرداختی شما برگشت داده خواهد شد.

روغن خراطین 100% اصل روجا

لابراتوار روجا با سابقه درخشان بیست ساله و به عنوان بزرگترین و مجهزترین لابراتوار تولید انواع روغن های گیاهی و حیوانی، محصولات بسیار و باکیفتی را تولید کرده و علاوه بر مصرف داخلی، اقدام به صادرات تولیدات خود به کشورهای خارجی نیز می نماید.

روغن خراطین تولید شده در لابراتوار روجا، از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشنددروغن خراطین 100% اصل دارای خواص احتقان اور و بزرگ کنندگی می باشد.

درصورت عدم رضایت از کیفیت و تاثیرگذاری کرم و روغن خراطین ارسال شده، وجه پرداختی شما برگشت داده خواهد شد.

برای برگشت وجه پرداختی تنها می بایست شاره فاکتور سفارش خود را به همراه شماره کارت بانکی خود برای ما ارسال فرمایید

کرم و روغن خراطین 100% اصل

با تاثیر گذاری قطعی

تاثیر گذاری تضمینی

فروشگاه اینترنتی نیک خرید، به عنوان تنها نماینده مجاز فروش تولیدات لابراتوار رجا، روغن خراطین و کرم خراطین 100% اصل را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار هموطنان گرامی قرار می دهد تاثیر گذاری روغن خراطین روجا تضمینی بوده و درصورت عدم رضایت از کیفیت و تاثیر گذاری آن، شما خریدار گرامی می توانید تنها با اعلام شماره فاکتور سفارش خود که همراه این محصول برای شما ارسال می شود، وجه پرداختی خود را پس بگیرید. 

مهمترین ملاک در تاثیر گذار بودن و یا عدم تاثیر گذاری روغن خراطین ارسال شده، تنها گفته شما خواهد بود. بزرگ کردن لب

 

خواص روغن و کرم خراطین اصل روجا

روغن خراطین اصل، در بزرگ کردن اندامهای مختلف بدن تاثیر شگفت انگیز و بالایی دارد از سالیان دور و در طب سنتی، از روغن خراطین برای حجم دادن و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان استفاده می شده است اما در سالهای اخیر از این روغن برای بزرگ کردن لب ها، سینه و باسن نیز استفاده می شود روغن خراطین بخاطر خاصیت احتقان آوری، باعث افزایش گردش و جریان خود در محل مورد نظر شده و با خون رسانی و تغذیه بیشتر اندام مورد نظر، باعث حجیم و بزرگ ترین شدن ان اندام می شود.

عوارض روغن خراطین

روغن خراطین روجا، یک روغن 100% طبیعی و تولید شده در پیشرفته ترین لابراتوار تولید روغن های گیاهی و حیوانی ایران  میباشد. این محصول قرنهاست به عنوان موثرترین حجم دهنده و افزایش دهنده سایز گونه ، لب ، سینه و باسن مورد استفاده قرار گرفته است. روغن خراطین در اکثر نقاط بدن و پوست باعث افزایش حجم خواهد شد روغن خراطین اصل روجا به عنوان یک محصول صددرصد طبیعی و خالص می تواند در بزرگ کردن نواحی مختلف بدن کاربرد داشته باشد روغن خراطین اصل، فاقد عارضه می باشد اما افرادی که دارای حساسیتهای پوستی می باشند بهتر است قبل از استفاده از ان با پزشک مشورت نمایند.


 
خواص روغن و کرم خراطین اصل روجا :
 

check

   افزایش سایز و حجم گونه ها ، لب ها ، سینه ، باسن و آلت تناسلی و…

check

   نرم کننده و لطافت پوست

check

   کمک به دیر انزالی آقایان (باید همراه با مکمل استفاده شود)

check

   از بین برنده و مسکن دردهای عضلانی

check

   افزایش دهنده جریان خون در رگ ها

check

    محرک اعصاب خارجی

check

   دوره درمان روغن خراطین

check   همراه با کرم خراطین


طرز استفاده از روغن و کرم خراطین اصل روجا :

بسیاری از افراد با خرید روغن خراطین توقع دارند که با چند مرتبه استفاده از آن، به نتیجه مطلوبی دست یافته و حجیم و بزرگ تر شدن اندام مورد نظر خود را شاهد باشند اما باید بدانید که این توقع بیجایی است چراکه حداقل زمان تاثیر گذاری یک روغن خالص و مرغوب، دو الی سه ماه می باشد با مصرف روزانه دومرتبه از آن و به طول حد اقل دوماه، می توانید شاهد بزرگتر شدن اندام مورد نظر خود باشد. طرز مصرف روغن خراطین بسیار ساده است. کافی است قبل از مصرف پوست را شستشو دهید ، خشک کنید و به مدت 1 دقیقه با انگشتان خود آرام ماساژ دهید یا با حوله داغ کمی گرم کنید. سپس چند قطره روغن خراطین روجا را روی پوست خود بریزید و به مدت 3-4 دقیقه ماساژ دهید. این عمل را حداقل  این کار در افزایش جریان خون بسیار موثر بوده و در نتیجه گیری نهایی تاثیر خوبی داردوزی یکبار و به مدت 2 ماه انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 روغن و کرم خراطین زالو

روغن خراطین زالو، دارای بهترین کیفیت و بالاترین تاثیرگذاری می باشد عموم روغن های خراطین موجود در بازار به روغن خراطین کرم خاکی مشهور می باشند که حتی در صورت اصل بودن نیز از درجه تاثیر گذاری کمتری نسبت به روغن خراطین زالوی روجا برخوردارند.
علت متفاوت بودن قیمت روغن های خراطین موجود در بازار :

در حال حاضر نمونه های مختلف و تقلبی ای ازاین محصول به عنوان روغن خراطین در بازار موجود می باشد که با قیمت هایی متفاوت روش میرسد.


پکیج روغن خراطین اصل روجا شامل روغن خراطین 100% اصل و یک قوطی کرم می باشد روغن خراطین و پماد خراطین در یک پکیج و بسته بندی برای شما ارسال خواهد شد.


فواید روغن و کرم خراطین برای خانمها



بزرگ کردن لب ها: بسیاری از بانوان از روغن خراطین برای حجیم تر کردن اندام های مختلفی از بدن خود استفاده می کنند استفاده از روغن خراطین برای حجیم کردن لبها: یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن خراطین روجا با قدرت شگفت انگیز در حجم دهی میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها دوماه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

بزرگ کردن سینه: روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشدروغن خراطین



حجیم کردن گونه ها: گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.با استفاده از روغن خراطین اصل میتوانید به مدت لازم، به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.


فواید روغن و کرم خراطین برای آقایان

بزرگتر کردن آلت تناسلی آقایان:هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان با مشکل کوچک بودن آلت تناسلی خود روبرو هستند با استفاده مدت لازم از این روغن به مدت لازم می توان حجم و اندازه آلت تناسلی را نیز افزایش داد.
 
 

گارانتی برگشت وجه

روغن خراطین عرضه شده در این فروشگاه  دارای ضماانت برگشت وجه می باشد به این صورت که در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب از آن، می توانید با اعلام شماره فاکتور سفارش خود که به همراه محصول برای شما ارسال شده است، وجه پرداختی خود را دریافت کنید.

 
کرم و روغن خراطین اصل

 

با تهیه روغن خراطین اصل از فروشگاه اینترنتی نیک خرید، با اطمینان و خاطری آسوده از خرید کالای باکیفیت و اصلی، می‌توانید با مصرف آن صورتی زیبا و جذاب تر داشته باشید زیبایی حق شماست.

 

 

 

 

آموزش خرید

برای خرید کرم و روغن خراطین اصل از فروشگاه اینترنتی نیک خرید، بر روی لینک زیر کلیک فرمایید تا به صفحه محصول مورد نظر هدایت شوید سپس در بالای صفحه بر روی دکمه افزودن به سبدخرید کلیک کرده و محصول را در سبدخرید خود قرار دهید.

پس از آن در بالای سایت بر روی دکمه سبدخرید کلیک کنید و مراحل خرید را تا انتها طی نمایید.

برای ورود به صفحه محصول اینجا کلیک فرمایید

در صورت مواجهه با مشکل در هنگام ثبت سفارش، می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه به شماره 05137139951 تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام و واتساپ 09364291640

 

 

 

تنها مرکز فروش و نمایندگی مجاز فروش محصولات لابراتوار بزرگ روجا ، فروشگاه اینترنتی نیک خرید می باشد و این شرکت تحت هیچ شرایطی نمایندگی، کانال، گروه  و یا زیر گروه دیگری ندارد

 

supportمشتری گرامی، در صورت مواجهه با مشکل در هنگام ثبت سفارش، می توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتیک نیک خرید به شماره 37139951-051 تماس حاصل نمایید و سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت کنید.