پودر 12 گیاه ویژه افزایش طول آلت تناسلی و درمان زود انزالی آقایان

این پودر, عصاره 12 گیاه بسیار کمیاب و گرانقیمت می باشد که تاثیر مستقیمی در افزایش طول و حجم آلت تناسلی آقایان دارد همچنین با مصرف یک دوره سه تا شش ماه از این پودر می توان مشکل زود انزالی را درمان کرد. میزان مصرف این پودر برای یک دوره درمانی 3 ماهه سیصدگرم می باشد.

پودر 12 گیاه ویژه افزایش طول آلت تناسلی و درمان زود انزالی

این پودر, عصاره 12 گیاه بسیار کمیاب و گرانقیمت می باشد که تاثیر مستقیمی در افزایش طول و حجم آلت تناسلی آقایان دارد همچنین با مصرف یک دوره سه ماه از این پودر می توان مشکل زود انزالی را درمان کرد. مصرف این پودر در کنار استفاده از پکیج کامل خراطین، می تواند در رسیدن به سایز مورد نظر در افزایش طول و حجم آلت تناسلی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. میزان مصرف این پودر برای یک دوره درمانی سه ماهه سیصدگرم می باشد.

در تهیه این پودر ارزشمند و تاثیرگذار از بهترین مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا استفاده شده است از همین رو می تواند بسرعت باعث از بین رفتن سستی جنسی و زود انزالی گردد این معجون با تقویت قوای جنسی باعث افزایش میل جنسی و پایداری آن در یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش گردد.

تاثیرگذاری این محصول معمولا قابل مشاهده است با مصرف روزانه آن می توان نتایج مثبتی را در میزان سفط شدن آلت تناسلی و حفظ نعوظ بمدت نرمال و طبیعی مشاهده نمود.

خاطرنشان می شود که تهیه این محصول، تنها از مواد گیاهی صورت گرفته و هیچگونه ماده شیمایی در تولید آن بکار نرفته است  مصرف این پودر برای عموم افراد می تواند مفید و سودمند باشد افزایش ایمنی بدن، ایجاد آرامش و افزایش نیروی جوانی از دیگر فواید این معجون خاص می باشد.

 

فواید مصرف پودر 12 گیاه

پودر گیاهی  تاثیرگذاری از اولین روز مصرف

پودر گیاهی  افزایش میل و توان جنسی

پودر گیاهی  افزایش مایع منی و تقویت اسپرم

پودر گیاهی  افزایش سرعت نعوظ (سفط شدن ) و حفظ آن در مدت زمان برقراری یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش

پودر گیاهی  تاثیر گذاری مستقیم در افزایش حجم و طول آلت تناسلی

پودر گیاهی  رفع زود انزالی پس از مصرف یک دوره درمانی

پودر گیاهی  افزایش ایمنی و سلامت بدن

پودر گیاهی  آرامش بخش

پودر گیاهی  افزایش قوای جوانی

پودر گیاهی  صدرصد گیاهی

پودر گیاهی  فاقد عوارضی مانند سردرد و افزایش فشارخون

پودر گیاهی  وزن 100 گرم

پودر گیاهی  مناسب برای آقایان و بانوان

 

افرادیکه در برقراری رابطه زناشویی دچار اختلال و مشکل می شوند با مصرف یک دوره از این پودر گیاهی می توانند از اینگونه مشکلات رها شوند برخلاف داروهای شیمایی و بسیاری از داروها و خصوصا قرص و کپسول هایی که به منظور افزایش توان جنسی و رفع زودانزالی در بازار موجود می شوند که عموما باعث افزایش فشار خون و سردرد در مصرف کننده می شوند، این پودرگیاهی هیچگونه عارضه ای نداشته و با ایجاد آرامش و روانی  و کاهش استرس های روزمره، به برقراری یک رابطه جنسی بسیار باکیفیت با مدت زمان مناسب کمک می کند.

مصرف انواع قرص و کپسول های تاخیری موجود در بازار در ابتدا باعث افزایش مدت زمان رابطه جنسی می شوند اما رفته رفته و به مرور زمان بنیه و توان جنسی فرد مصرف کننده را تحلیل برده و باعث افزایش ضعف نیروی جنسی می شوند مصرف اینگونه داروها از سوی متخصصین بطور کامل منع شده و بسیار خطرناک می باشد.

 

پودر 12 گیاه عرضه شده در این فروشگاه با تقویت بنیه و توان جنسی باعث می شود که به مرور زمان مدت زمان برقراری رابطه جنسی افزایش پیدا کرده و سرد مزاجی و ضعف قوای جنسی بطور کامل درمان گردد مصرف این پودر به عنوان یک داروی کاملا گیاهی و سالم از سوی متخصصین ارولوژیست به افرادیکه از مشکل زودانزالی رنج می برند توصیه می شود.

مصرف  این محصول می تواند مشکل عدم نعو.ظ و زودانزالی را بطور کامل درمان نماید مصرف یک دوره سه ماهه برای درمان کامل مشکل زودانزالی مورد نیاز است.

روش مصرف

روش مصرف این معجون به این شکل است که هر روز عصر یک قاشق غذاخوری از آنرا میل کنید افراد متاهل نیز می تواننددو ساعت قبل از رابطه جنسی از این معجون استفاده نمایند.

 

پودر 12 گیاه اصل دارای پلمپ فویل آلومینیوم در قسمت درب قوطی می باشد همچنین دارای کد "کیو آر QR " می باشد

توجه!

از مصرف روزانه بیشتر از مقدار مصرف معین شده که یک قاشق غذاخوری می باشد خودداری نمایید مصرف بیشتر از مقدار مجاز باعث نعوظ طولانی مدت و تاخیر زیاد در انزال خواهد شد که برای سلامتی بدن و قوای جنسی مضر می باشد.

با عضویت در پیج اینستاگرام ما از تخفیف ها و جشنواره های متنوع این فروشگاه بهرمند شوید

NIKKHARID.IR@

https://www.instagram.com/nikkharid/

پودر 12 گیاه اصل
 

 

 

 

محصولاتی که توصیه می شوند:

خرید عسل جنگلی (بهترین عسل طبیعی شهد گلهای جنگلی)

خرید کرم تاخیری گودلایف اصل

 

منبع:نیک خرید