صابون و کرم گوری Goree

کرم گوری

خرید راحت کرم گوری

کرم و صابون گوری 100% اصل

با تضمین کیفیت و اصالت کالا

در صورت عدم رضایت از کیفیت کرم و صابون گوری عرضه شده در این فروشگاه، می توانید وجه پرداختی شما بدون کم و کاست برگشت داده خواهد شد.

برخی از بانوان، بخاطر زندگی در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک مانند قسمتهای مرکزی و جنوبی کشور، و یا بخاطر زایمان و بیماری و یا حتی بصورت مادرزادی، در ناحیه صورت دارای پوستی تیره می باشند پوست صورت این افراد، درخشندگی و شفافیت مناسبی نداشته به همین خاطر، هیچگاه از ظاهر و چهره خود راضی نیستند و این مسئله، بر روی اعتماد به نفس آنها تاثیر منفی می گذارد. باید به این دسته از خانم ها نوید این را بدهیم که خوشبختانه، روش های مفید و خوبی برای درخشان و روشن تر کردن پوست صورت وجود دارد و با استفاده از این روش ها می توانند، زیبایی و شادی را به خود هدیه بدهند.

 

بهترین روش درخشان و روشن کردن پوست صورت

بدون شک، یکی از بهترین محصولاتی که برای روشن و سفید شدن پوست تاکنون تولید شده است، صابون گوری Goree می باشد با مصرف روزانه این صابون، و در یک بازه زمانی کوتاه، می توانید شاهد اعجاز آن باشید پس از مصرف یک دوره کوتاه مدت از این صابون، به بخوبی روشن و سفید شدن پوست صورت و دستهای خود را درک خواهید کرد.

صابون روشن کننده و سفید کننده گوری

حتما دلیلی وجود دارد که شما به مطالعه این مطلب پرداخته اید یا خود شما و یا اطرافیان تان، با مشکل تیرگی پوست صورت و یا بدن مواجه هستید در این صورت، باید عرض کنیم که به صفحه مناسبی هدایت شده اید چرا که یکی از بهترین و ارزانترین روش های درخشان و روشن تر کردن پوست صورت و بدن را به شما معرفی خواهیم کرد. تا کنون در این فروشگاه، چندین مدل کرم و صابون با خاصیت سفید و روشن کنندگی پوست عرضه شده است اما با اختلاف بسیار زیادی، صابون و کرم گوری، در صدر بهترین محصولات روشن و سفیدککنده پوست قرار می گیرند. به شما تضمین 100% می دهیم که با استفاده از صابون و کرم گوری، در یک مدت کوتاه، شاهد روشن و سفید شدن پوست خود باشید.

کرم گوری

صابون و کرم گوری، علاوه بر خاصیت سفید و روشن کنندگی، خاصیت ضد جوش و از بین برنده لک های پوست نیز می باشد افرادی که دارای لک های تیره بر روی پوست خود می باشند می توانند با استفاده از این پکیج، که شامل کرم و صابون گوری می باشد، از شر لک ا و جوش های صورت خود رها شوند.

پکیج گوری شامل کرم و صابون است که برای از بین بردن کک و مک و لکه های قهوه ای بعد از بارداری ، آثار سوختگی و جای جوش ، و همچنین روشن کردن پوست های تیره فوق العاده موثر است.

 

این محصول 100% تضمینی و شامل عصاره گیاه آلوئه ورا و میوه ی آواکادو می باشد که نشان دهنده طبیعی بودن آن است.

عصاره گیاه آلوئه ورا یکی از مهمترین موادی است که کارخانجات معتبر و شناخته شده لولزم آرایشی و بهداشتی جهان، از آن برای افزایش خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی پوست استفاده می کنند عصاره گیاه آلوئه ورا و آواکادو در این گیاه، نقش مهمی در افزایش لطافت و درخشندگی پوست دارد.

کرم و صابون گوری، با برداشتن لایه ای سطحی از روی پوست، باعث پاکسازی سطح پوست از سلولهای مرده و آسیب دیده می شوند همچنین اسیدهای آمینه موجود در کرم و صابون گوری، روند کلاژن سازی پوست را افزایش داده و بخاطر داشتن خاصیت الاستیسیته، باعث افزایش خاصیت کش سانی و طراوت پوست می شود.

بخاطر شهرت جهانی صابون و کرم گوری و فروش بسیار زیاد آن، متاسفانه نمونه های تقلبی نیز از این محصول روانه بازار شده اند و با قیمتهای مختلفی عرضه می شوند. نمونه های تقلبی صابون و کرم گوری، در برخی اوقات با یک سوم قیمت نمونه اصلی و در برخی اوقات تا چند برابر قیمت نمونه اصلی به فروش می رسند.

 

نحوه استفاده موثر : به مدت 2 هفته هر شب قبل از خواب، صورت خود را با آب ولرم و صابون گوری شستشو داده و کرم آرایشی این پکیج را بر روی پوست خود ( کل صورت ) مالیده و ماساژ دهید صبح و پس از بیدار شدن از خواب، با آب ولرم و صابون گوری، دست و صورت خود را بشویید.

 تضمین برگشت وجه

در صورتی که پس از استفاده از این محصولات، از کیفیت و تاثیر گذاری آنها رضایت نداشته باشید، می توانید تنها با یک تماس تلفنی و ارائه شماره فاکتور محصول که همراه آن برای شما ارسال شده است،، وجه پرداختی خود را دریافت کنید. وجه پرداختی شما به شماره کارتی که از سوی شما مشخص می شود برگشت داده می شود.

فروشگاه اصلی اینترنتی نیک خرید، به ادرس زیر، دارای نماد اعتماد ملی و مجوز رسمی از وزارت ارشاد بوده و در قابل فروش محصولات خود و پاسخگویی به مشتریان، متعهد و مسئول می باشد.

کلیم کنید

nikkharid.com

کرم گوری

 

سفارش دهنده : کشور پاکستان تحت لیسانس انگلستان

خطرات برای پوست : پکیج گوری اصل به هیچ وجه ضرری برای پوست ندارد و آسیبی توسط مصرف کنندگان گزارش نشده است .

خرید صابون و کرم گوری

در صورتی که امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی را ندارید، می توانید از طریق شماره تلفن زیر، سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت نمایید.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام واتساپ

09364291640

 

فروشگاه اینترنتی نیک خرید با سابقه 10 ساله در تهیه و توزیع محصولات بهداشتی، تنها محصولات با کیفیت و اصل را عرضه کرده و به هیچ عنوان اقدام به عرضه محصولات تقلبی مبادرت نکرده و نخواهد کرد.اعتماد شما هموطنان گرامی را به بهاء گزافی به دست اورده ایم و به همین خاطر به سادگی نیز از دست نخواهیم داد.کرم و صابون گوری 100درصد اصل را تنها از این فروشگاه تهیه نماییید