۳۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

خرید و فروش ممبر تلگرام به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان

ممبر تلگرام


امروزه و با گسترش پیام رسان تلگرام در کشورمان بازار کسب و کار در این پیام رسان قدرتمند بسیار داغ بوده و افراد برای اینکه سهم بیشتری از این درامد را از آن خود کنند اقدام به خرید اعضاء (ممبر ) از سایتهای مختلف می کنند. متاسفانه بسیاری از افراد و سایتهایی که اقدام به فروش ممبر می کنند، ممبر فیک را تقلبی را به عنوان ممبر واقعی به افراد می فروشند که این کار هیچگونه منفعتی برای صاحب کانال ندارد چراکه اصولا ممبر فیک هیچ فعالیتی در کانال نمی تواند داشته باشد. بی شک بهترین روش افزایش ممبر کانال تلگرام، تبلیغ در سایر کانالها با عنوان خود کانال می باشد.

در ادامه به بررسی چند نمونه از معرفوترین سایتهایی که اقدام به فروش ممبر تلگرام می کنند می پردازیم

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

ارسال چهارمین گزارش فیش های حقوقی جنجالی

فیش های حقوقی

چهارمین گزارش از لیست حقوق های نامتعارف و بسیار زیاد، ارسال شد در هفته های گذشته شاهد انتشار فیش های حقوقی بسیار نا متعرفی بوده ایم که همه مردم جامعه را ناراحت کرد در این گزارش نیز اسامی تعدادی از میدران دولتی که حقوق های بسیار زیاد دریافت می کرده اند آمده است.ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با جان رابرت والترز رئیس آبودزمان بین الملی (IOI) و رئیس آبودزمان نامیبیا که امروز (دوشنبه) به منظور امضا یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان بازرسی کل کشور ایران و آبودزمان کشور نامیبیا انجام شد، اظهار داشت: طی 2 سال گذشته با 7کشور از جمله چین ،عراق، پاکستان، ارمنستان و دانمارک تفاهم نامه همکاری امضا کرده ایم و آخرین تفاهم نامه را امروز با کشور نامیبیا امضا می کنیم.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

خوشبختانه کانال 18+ ساله ها تعطیل شد


متاسفانه این روزها شاهد هستیم که جوانان و نوجوانان بدون اطلاه از قباهت کاری که انجام می دهند دست به اعمالی می زنند که در جامعه ما بسیار شرم آور و ضد اخلاقی است البته بسیاری از این افراد که در فضای مجازی فعال هستند تصور می کنند که فعالیتهای انها قابل رهگیری نیست.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

ادعاهای پزشک جنجالی در مورد فوت کیارستمی


گفته های پزشک جنجالی در مورد فوت کیارستمی
چند روزی است که تصاویر جنجالی از یک پزشک در فضای مجازی منتشر می شود این پزشک که حسن عباسی دهکردی نام دارد عنوان کرده که تمام عکس هایی که ارسال کرده فتوشاپ نبوده و حقیقی بوده اند فوقت عباس کیارستمی انوه بزرگی به جامعه و میهن عزیزمان وارد کرد در این بین بسیاری از افراد، تیم پزشکی معالج عباس کیارستمی را مقصر می دانند.
ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

ربط دادن توییت ترانه علیدوستی و مهناز افشار به منافقین

روز گذشته خبری منتشر شد که دران توییت مهناز افشار و ترانه علیدوستی را به منافقین و آل سعود ارتباط می داد اینکه دوبازیگر مشهور سینمای کشورمان از منافقین حمایت کرده باشند خبری بود که سروصدای زیادی در صفحات مجازی به پا کرد.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

افزایش تعداد زنان روسپی

زنان روسپی

متاسفانه خبرها حاکی از افزایش تعداد زنان روسپی در خیابان های شهر می باشد به گذارش سلامت نیوز، تعداد مبتلایان به ایدز از طریق روابط جنسی ناسالم به دوبرابر افزایش یافته است این خبر از طرفی مایه تاسف و ناراحتی است و از طرفی دیگر بیانگر عدم کتمان مسئولین از وجود تعداد بسیار زیاد زنان روسپی در کشور می باشد.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

در بین افراد مشهور بیشترین فالور اینستاگرام را چه کسی دارد؟

سلناگمز اینستاگرام


برخی از بازیگران و افراد مشهور در صفحات اینستاگرام خود میلیونها فالوور دارند که این مسئله در نوع خود کم سابقه می باشد در این رابطه و در این مطلب به بازیگران و خواننده های مشهوری می پردازیم که بیشترین تعداد فالوور را در اینستاگرام به خود

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

بالابردن تعداد اعضای کانال تلگرام

ممبر واقعی

ممبر واقعی کانال تلگرام - افزایش واقعی ممبر کانال تلگرام - افزایش ممبر تلگرام


اگر بدنیال افزایش تعداد اعضای کانال خود بصورت واقعی و از روش های کاملا اصولی هستید، به صفحه درستی هدایت شده اید چراکه تنها سایت ارائه دهنده ممبر واقعی، همین سایت می باشد.

ما در این وبسایت با استفاده از روش هایی کاملا منطبق با قوانین تلگرام، اقدام به بالابردن اعضای کانال شما به میزان مورد نظر شما می نماییم بهتر است بجای سردرگمی میان انبوهی از سایتهایی که ادعای افزایش ممبر واقعی کانالهای تلگرامی را دارند، کار افزایش تعداد اعضای کانال خود را به ما بسپارید.

افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

این تضمین ماست

آیا تاکنون برای شما پیش آمده است که از یکی از همین سایتهایی که اداعای افزایش ممبر کانال را دارند، به اسم ممبر واقعی، اقدام به خریداری ممبر کرده باشید؟

ما اطمینان داریم که شما از کرده خود پشیمان هستید چراکه تمام این سایتها ممبر فیک ( غیر واقعی ) را بجای ممبر واقعی به شما فروخته اند.

اما ما تضمین می کنیم در صورتی که شما از ÷ممبرهای ما ناراضی بودید، می توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

این یک گارانتی واقعی می باشد.

این وبسایت دارای مجوزهای لازم از مراکز ذیصلاح می باشد و معاملات درآن براحتی قابل پیگیری می باشند.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

آیا خرید ممبر برای کانال تلگرام کار درستی است؟

افزایش ممبر

 

اکثریت افرادی که اقدام به راه اندازی و ایجاد کانال تلگرامی می کنندف پس از مدتی در افزایش تعداد اعضای کانال خود دچار مشکل جدی می شوند و درنهایت دست به اقدامات درست و یا اشتباهی مانند خرید ممبر فیک می زنند در این بین افراد بسیار زیادی هستند که از فرصت سوء استفاده کرده و  ممبر فیک را نیز به عنوان ممبر واقعی به افراد ناآگاه با قیمتهای چند برابری می فروشند. بخاطر وضعیت آشفته خرید و فروش ممبر تلگرام، گروه مشاورین برتر با سابقه ده ساله در افزایش بازدید و فروش سایتهای بزرگ و  انجام پروژه های بزرگ ملی مانند راه اندازی چند فروشگاه اینترنتی مطرح کشور، ایجاد سایتهای خبری و... بر این شد تا با ارائه خدماتی ارزشمند و مفید، همراه با ارائه آموزش های لازم به مدیران کانالهای تلگرامی که در ادامه راه رشد و گسترش کانال خود دچار مشکل شده اند، علاوه بر کمک به جوانان هموطن در رسیدن به هدف و موفقیت، دست سودجویان را در این زمینه کوتاه نماید. افزایش ممبر واقعی تلگرام برای مدیران کانالها کار دشواری بوده و این افراد با متوسل شدن به سایتهایی که اقدام به فروش ممبر می کنند، تنها اندوخته و سرمایه خود را صرف خرید اعضایی می کنند که کمترین ارزشی ندارند.

مدیران کانالهای تلگرامی می توانند با برقراری ارتباط از طریق تلفن و آی دی تلگرام، بصورت رایگان و حتی بدون نیاز به خرید و سفارش خدمات خاصی، از دانش و اندوخته کارشناسان این مرکز به رایگان استفاده نمایند با امید به اینکه پس از کسب موفقیت های در این زمینه، آنها نیز دین خود را نسبت به ارائه کمک به دیگران ادا نمایند.

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۱ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
-- پونه

خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر واقعی

خرید ممبر تلگرام، صدردصد واقعی، تضمینی

بخاطر وضعیت آشفته خرید و فروش ممبر تلگرام، گروه مشاورین برتر با سابقه ده ساله در افزایش بازدید و فروش سایتهای بزرگ و  انجام پروژه های بزرگ ملی مانند راه اندازی چند فروشگاه اینترنتی مطرح کشور، ایجاد سایتهای خبری و... بر این شد تا با ارائه خدماتی ارزشمند و مفید، همراه با ارائه آموزش های لازم به مدیران کانالهای تلگرامی که در ادامه راه رشد و گسترش کانال خود دچار مشکل شده اند، علاوه بر کمک به جوانان هموطن در رسیدن به هدف و موفقیت، دست سودجویان را در این زمینه کوتاه نماید. افزایش ممبر واقعی تلگرام برای مدیران کانالها کار دشواری بوده و این افراد با متوسل شدن به سایتهایی که اقدام به فروش ممبر می کنند، تنها اندوخته و سرمایه خود را صرف خرید اعضایی می کنند که کمترین ارزشی ندارند.

مدیران کانالهای تلگرامی می توانند با برقراری ارتباط از طریق تلفن و آی دی تلگرام، بصورت رایگان و حتی بدون نیاز به خرید و سفارش خدمات خاصی، از دانش و اندوخته کارشناسان این مرکز به رایگان استفاده نمایند با امید به اینکه پس از کسب موفقیت های در این زمینه، آنها نیز دین خود را نسبت به ارائه کمک به دیگران ادا نمایند.

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه